Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nakupenda. - zdjęcie

Nakupenda.

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
-----

#354342 Wiecej graczy tym terro ma wiecej HP

Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 15:16

łap, troszke myślenia było i sprawdzenia jak taskiem przesłać dwa argumenty ale się udało ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Terro_HP"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Nakupenda. & speedkill"
new gracze_w_ct = 0
new maks[2]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
}
public Start()
{
for(new id=1;id<33;id++)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
gracze_w_ct++
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
set_task(2.0,"daj_hp",id)
}
}
}
}
public Koniec()
{
gracze_w_ct = 0
}
public daj_hp(id)
{
switch(gracze_w_ct)
{
case 1..3:
maks[1] = 300
case 4..6:
maks[1] = 400
case 7..8:
maks[1] = 500
case 9..10:
maks[1] = 600
}
maks[0] = id
set_user_health(maks[0],maks[1])
set_task(5.0, "recovery", 6, maks, 2, "b");
}
public recovery(maks[])
{
new id = maks[0]
new hp = maks[1]
if ( get_user_health(id) < hp )
fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + hp);
}

  • +
  • -
  • 1


#354309 [ROZWIĄZANE] Pytania klasy exp i itemy Diablo Mod by Onyke

Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 14:29

niżej w kodzie?

case od 1 do około 69 do itemy podsawowe, dalsze to onyke
tylko on chyba podmienial niektore ale zasada ta sama

poniżej case z itemami są itemy specjalne, których nie ruszył, masz to zostawić, to dalej w kodzie jest ;)

Rune nie wiem ocb, zapytaj na priv onyke najlepiej
  • +
  • -
  • 1


#354256 Wiecej graczy tym terro ma wiecej HP

Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 10:45

po pierwsze jest niedopatrzenie algorytmiczne w pierwszym poście

7-8 graczy cośtam
8-10 graczy coś tam

w obu jest 8, powinno być raczej: 7-8, 9-10

poza tym łap troszke zoptymalizowany kod:


public daj_hp(id)
{
switch(gracze_w_ct)
{
case 1..3:
set_user_health(id,300)
case 4..6:
set_user_health(id,400)
case 7..8:
set_user_health(id,500)
case 9..10:
set_user_health(id,600)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#354250 [Stocks] Wiadomości

Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 09:57

Fail. :F

stock CreateBartime2(id, duration, startprogress)
{
if(startprogress >= 0 && startprogress <= 100)
{
static get_msgid;
if( !get_msgid ) msgid = get_user_msgid( "BarTime2" );
message_begin( !id ? MSG_ALL : MSG_ONE , get_msgid) , player = id )
write_short(duration);
write_short(startprogress);
message_end();
}
}

  • +
  • -
  • 1


#354209 Nowa Funkcja w Diablo - Sprawdzenie

Napisane przez Nakupenda. w 27.01.2012 00:55

Czy takie coś przejdzie?

Ten kto ma to przeczytac, prawdopodobnie będzie wiedział o co mi chodziło

public add_bonus_bron(attacker_id,id,weapon)
{
if (bron[id][weapon] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,bron[id][weapon]) == 1)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id, id, weaponname);
}

}

return PLUGIN_HANDLED
}


bron[id][CSW_AWP] = 3

  • +
  • -
  • 1


#354029 [ROZWIĄZANE] Nie ma informacji kto kogo zabił

Napisane przez Nakupenda. w 26.01.2012 16:54

wystarczy że wyciągniesz odpowiedni kod z tego i włala :)

public UTIL_Kill(attacker,id,weapon[])
{
if( is_user_alive(id)){
if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);

if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) -1);

if (cs_get_user_money(attacker) + 150 <= 16000)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker)+150)
else
cs_set_user_money(attacker,16000)

cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)+1)
user_kill(id,1)

if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}

message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string(weapon)
message_end()

message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker)
write_short(get_user_frags(attacker))
write_short(get_user_deaths(attacker))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker))
message_end()

message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()

new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10];

get_user_name(attacker, kname, 31);
get_user_team(attacker, kteam, 9);
get_user_authid(attacker, kauthid, 31);

get_user_name(id, vname, 31);
get_user_team(id, vteam, 9);
get_user_authid(id, vauthid, 31);

log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(attacker), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(id), vauthid, vteam, weapon);
}
}

  • +
  • -
  • 1


#353945 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla

Napisane przez Nakupenda. w 26.01.2012 13:27

  case 1:
{
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else if(player_lvl[id]<80 && player_strength[id]<80){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily na ten lvl osiagniety")
}


:F
  • +
  • -
  • 2


#353012 Pobranie samobojstwa

Napisane przez Nakupenda. w 23.01.2012 18:48

tak
  • +
  • -
  • 1


#353010 [ROZWIĄZANE] Blokuj komoende z czasem

Napisane przez Nakupenda. w 23.01.2012 18:44

GoQ, tak jak myślałem xD

new  2.sma(13) : error 017: undefined symbol "id"

@edit: nie chodziło Ci o to?:

public plugin_init()
{
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
//...
}
public Poczatek_Rundy()
{
client_cmd(0,"unbind e");
set_task(15.0, "rakieta")
}
public rakieta()
{
client_cmd(0, "bind e +use")
}

  • +
  • -
  • 1


#352814 Opuznienie w czasie wykonywania funkcij

Napisane przez Nakupenda. w 22.01.2012 20:14

new index[2]
index[0] = id
index[1] = id2
zwroc_graczy(index[1],index[0])
index[0] = id2
index[1] = id
set_task(2.0, "zwroc_graczy", 6, index, 4)


public zwroc_graczy(index[])
{
new id = index[0]
new id2 = index[1]
//...


nie wiem czy dobrze, powinno być ok ale zawsze masz podstawy :D
  • +
  • -
  • 1


#352476 Plugin DD2_v18, przerobiłem i nie działa

Napisane przez Nakupenda. w 22.01.2012 02:23

spróbuj dać


  for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
pause("ac",gszPausePlugins[i]);


linijkę wyżej, nad taskiem
  • +
  • -
  • 1


#352464 [ROZWIĄZANE] Kolorowe napisy w innych pluginach niz ad_manager

Napisane przez Nakupenda. w 22.01.2012 01:02

po prostu dajesz w środek jakiegoś tekstu

np.
ColorChat(id, GREEN, "^x01Testowy^x04 napis");

  • +
  • -
  • 1


#352385 [ROZWIĄZANE] Plugin na nieśmiertelność

Napisane przez Nakupenda. w 21.01.2012 21:39


#include
#include
#include

public plugin_init() {
        register_plugin("God Mode ","1.0" ,"Nakupenda." )
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "gracz_spawn", 1);
}

public gracz_spawn(id)
{
        set_user_godmode(id,1)
}
@edit: tam gdzie są puste include, powinny być załączone moduły: amxmodx, fun, hamsandwich. Jakiś problem z amxx.pl i nie moge tego dodać
  • +
  • -
  • 1


#352016 (SZUKAM) Pluginy na FFA!

Napisane przez Nakupenda. w 21.01.2012 00:19

to raczej jak na 4fun

http://amxx.pl/topic...red-smokenades/
http://amxx.pl/forum/168-roundsoundy/ np. http://amxx.pl/topic...und-by-baqstic/
http://amxx.pl/topic...lightsaber-mod/
  • +
  • -
  • 1


#352009 [ROZWIĄZANE] Prośba o napisanie kodu sprawdzającego

Napisane przez Nakupenda. w 20.01.2012 23:35

//PSEUDOKOD !! 
if(get_playersnum() >= 3)
   jakas_akcja_NIE_dla_dwoch_osob

  • +
  • -
  • 1