Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Inteligencja dodaje obrażeniaCzy da się zrobić że jak się doda np 1000 w inteligencje to się dodaje 1000 obrażeń więcej? Proszę o odpowiedź!

int inteligencja hp zdrowie siła obrażenia atak damage dmg dodaje zrobić 1000 obrażeń więcej proszę o odp odpowiedź! !

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamko12

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Kamko
  • Lokalizacja:Swój Świat ;)
Offline

Napisano 14.01.2012 14:54

Czy da się zrobić że jak się doda np 1000 w inteligencje to się dodaje 1000 obrażeń więcej? Proszę o odpowiedź!
  • +
  • -
  • 0

#2 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 14.01.2012 15:15

tak
  • +
  • -
  • 0

#3 Kamko12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Kamko
  • Lokalizacja:Swój Świat ;)
Offline

Napisano 14.01.2012 15:24

a jak?
  • +
  • -
  • 0

#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.01.2012 18:28

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
//...
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fw_HamPlayerTakeDamage", 0)
//...
}

na sam koniec:

public Fw_HamPlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
SetHamParamFloat(4, damage + 1.0*player_int[id]/10)
}
  • +
  • -
  • 1

#5 Kamko12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Kamko
  • Lokalizacja:Swój Świat ;)
Offline

Napisano 14.01.2012 20:26

dzięki ! +
  • +
  • -
  • 0

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 14.01.2012 20:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych