Sęk tkwi w tym, by wymusić ustawienie nowego wektoru wzroku (fixangle=1).
#include#include #include #include public plugin_init(){ register_plugin("xxx","0.1","xxx") register_clcmd("say /sprawdz", "kierunek_patrzenia") } public kierunek_patrzenia(id){ new Float:Angles[3]; // pojemnik na wektor wzroku pev(id,pev_v_angle,Angles); // pobiera wektor zwroku gracza Angles[0]=90.0; // ustawia pionowy wektor na sam dol (skala od 90.0 (dol) poprzez 0.0 (srodek) do -90.0 (gora)) set_view_angle(id,Angles); // ustawia wektor wzroku gracza } set_view_angle(id, Float:angles[3]){ entity_set_vector(id, EV_VEC_angles, angles); // ustawia bytowi wektor wzroku entity_set_int(id, EV_INT_fixangle, 1); // wymusza wektor wzroku return; }
edit. Kto mi uwierzy, że karta wisiała od wczoraj nie odświeżana i post napisałem, zanim ujrzałem post Darka?
BTW. Post się chociaż przyda jako przykład użycia, a set_view_angle() znalazłem kiedyś na AM i używam z powodzeniem.