Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fajled - zdjęcie

Fajled

Rejestracja: 09.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.02.2013 11:09
-----

#493342 Ruletka

Napisane przez Gość w 24.12.2012 22:18

Ruletka
Pewnie nieraz chciałeś zainstalować na swojego 4funa ruletkę, ale nie mogłeś odnaleźć?
Odnalazłeś, ale mimo to nie podoba Ci się konfiguracja? Udało Ci się skonfigurować kod,
ale ruletka okazała się niewypałem? Gracze blokowali się w ścianie? Tracili kasę, nie mając jej?
Bomba znikała z mapy, przez co nie mogłeś wykonać celów mapy? A może po prostu edycja
Twojej ruletki z dziesiątkami tysięcy linijek Cię przerasta i czujesz duży dyskomfort w edycji?

Nadchodzi Ruletka od Benia :)
Od teraz każda nagroda w twojej ruletce, to osobny plugin.
Przyjemne API pozwoli kompleksowo i w czytelny sposób edytować nagrody.
Dowolnie możesz konfigurować swoją ruletkę, ustalając cvary nagród czy ruletki,
a instalacja nowej nagrody ogranicza się jedynie do instalacji nowego pluginu.
Stworzenie i dodanie własnej nagrody nie sprawi Ci żadnego problemu.

Nie! dla powtarzających się nagród
Możesz już zapomnieć o losowaniu co chwilę tej samej nagrody dzięki zaawansowanemu
systemowi ograniczania losowania tej samej nagrody w krótkich odstępach czasu.

Nie! dla bezcelowych nagród
Nie otrzymasz już więcej nagrody, która nie przyniesie skutku, jak strata pieniędzy, których
nie masz, a wszystko dzięki ustawionym wymaganiom w SMA dla poszczególnych nagród.

Większe szanse dla wybranych nagród
Każda nagroda może posiadać swoją własną moc, czyli
iloczyn szansy na wylosowanie wobec innych nagród.

System karmy
Ciągłe otrzymywanie dobrych bądź złych nagród zostanie dzięki karmie odwrócone,
do czasu wyrównania karmy. Koniec z ciągle złymi bądź ciągle dobrymi nagrodami.

opis
Ruletka to plugin, który pozwala na wylosowanie przez graczy nagrody po wpisaniu na say /ruletka

Komendy, które aktywują ruletkę, umieszczone są w pliku amxmodx/configs/roulette_keywords.ini
W każdej linii należy umieścić jedną komendę, średnik na początku linijki, nie bierze jej pod uwagę.
Komendy będą działać zarówno wpisane wprost w konsolę, jak i przepisane, bądź poprzedzone slashem
na sayu lub team_sayu. Zmiany dokonane w tym pliku konfiguracyjnym będą widoczne po zmianie mapy.

Dziecinnie proste
W celu ułatwienia edycji i możliwości kompleksowego zarządzania nagrodami, każda nagroda
pisana jest jako osobny plugin, zwyczajowo nazwany jako roulette_nazwa_nagrody.amxx

Multizadaniowość
Każdy gracz może użyć ruletki maksymalnie raz na rundę.
Wielu graczy może grać równocześnie w ruletkę.

(Nie)Odpłatność ruletki
Ustawienie cvaru roulette_prize na dodatnią kwotę, pozwoli na ustalenie odpłatności
ruletki, czyli gra w ruletkę będzie obarczona opłatą w wysokości ustalonej tym cvarem.

Deweloperskie Menu nagród
Ruletka automatycznie dodaje do Menu Administracyjnego (amxmodmenu) Menu "Ruletka".
Menu pozwala na testowanie nowych nagród na Twoim serwerze. Wystarczy wybrać daną
nagrodę i zostanie ona przyznana bez sprawdzania wymogów ani bez odbierania pieniędzy.

screenshot
2012-12-25_00009.jpg

Przykładowe, automatycznie wygenerowane menu deweloperskie w amxmodmenu:
http://youtu.be/VT-pa4L6YSk

Gdy nie żyjemy, bądź oglądamy grę jako obserwatorzy, wywołanie danej nagrody
z menu, spowoduje przyznanie jej graczowi, którego właśnie obserwujemy.

Wywołanie nagrody "Bandyci" na widzu z przykładowego menu deweloperskiego:
http://youtu.be/WyHyKYKgObw

cvary
roulette_prize 1000 // <0|cena> koszt zagrania w ruletkę (w dolarach) Ustawienie tego cvaru na 0, wyłączy odpłatność ruletki
roulette_ban 20 // <0|liczba> liczba najbliższych losowań, dla których wylosowana nagroda nie będzie brana pod uwagę w losowaniu
roulette_sv_speed 1 // <0|1> jeśli ustawione na 1, ustawiony zostanie cvar sv_maxspeed na 1000, umożliwiając stosowanie bonusów szybkości
roulette_cl_speed 1 // <0|1> jeśli ustawione na 1, cvary prędkości graczy zostaną ustawione na 1000, umożliwiając stosowanie bonusów szybkości
roulette_karma 250 // <-1|liczba> poziom karmy, po przekroczeniu którego zostanie wylosowana nagroda o przeciwnej karmie. -1 wyłącza system karmy


wymagane moduly
amxmodx
amxmisc
celltrie
colorchat
cstrike
fakemeta
hamsandwich
tutor


inne informacje
Autor: Paweł "benio101" Benetkiewicz
Licencja: PAL

download
Załączony plik  roulette.rar   1,65 MB  794 Ilość pobrań

Opcjonalne pliki do wstawienia na fastDL
Załączony plik  fastDL.rar   1,12 MB  353 Ilość pobrań

instalacja
Instalacja ruletki
Copy & Play: Wypakowujemy zawartość paczki do katalogu cstrike. Gotowe!
Nie trzeba robić nic ponadto, nawet dopisywać pluginu do plugins.ini. Wystarczy zmienić mapę.

Instalacja nagród (tylko dla dodatkowych nagród spoza tej paczki)
Wszystkie pliki nagród (*.amxx) kopiujemy do katalogu addons/amxmodx/plugins
Do pliku addons/amxmodx/configs/plugins-roulette.ini dodajemy ich nazwy wraz z końcówką .amxx
Jeśli korzystasz z WinSCP i chcesz pobrać listę nazw plików do skopiowania, wystarczy, że
zaznaczysz pliki nagród do ruletki, klikniesz PPM › File Names › Copy to Clipboard. Wtedy
wystarczy wkleić gotową listę nagród do ruletki do pliku addons/amxmodx/configs/plugins-roulette.ini

Istotna kolejność (tylko przy instalacji dodatkowych nagród spoza tej paczki)
Zwróć uwagę, by główny plugin roulette.amxx był wpisany na samej górze w pliku konfiguracyjnego plugins-roulette.ini
Dopiero pod wpisem roulette.amxx umieszczaj wpisy plików z nagrodami do ruletki, inaczej się one nie załadują.

Ruletka.WinSCP.png

Spadochron do ruletki
Standardowy spadochron jest niekompatybilny z większością pluginów i modyfikacji związanych z grawitacją.
Zastąpienie dotychczasowego spadochronu, pluginem Spadochron by H.RED.ZONE, rozwiąże ten problem.
Grawitacja nie będzie się resetowała po użyciu spadochronu, a spadochron graczy niewidzialnych także będzie niewidzialny.

komendy
Poniżej przedstawiam opis dla programistów, którzy chcieliby edytować / tworzyć własne nagrody.
Informacje deweloperskie:
Spoiler


Changelog
Spoiler



#493345 Ruletka

Napisane przez Gość w 24.12.2012 22:22

Opis domyślnych nagród:
Spoiler



#469010 Ultimate AFK

Napisane przez Droso w 18.10.2012 15:26

Witajcie!
opis

Autor: HubertTM
Dzień publikacji: 18 października 2012r.

Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:

  • strzelanie;
  • poruszanie camera;
  • pisanie na chacie;
  • drobne ruchy;
  • kucanie;
  • skakanie;
  • patrzenie w tabele wyników;
  • przeładowanie;
  • kupowanie broni na respie;
  • wiele innych.

Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:

  • dla Adminów;
  • tylko dla Head-Adminów;
  • U-AFK będzie działać tylko od określonej CVAR'em liczby graczy.

 

Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.

Dodatkowo:
AFK na respie, jak wiadomo czasami chcemy, żeby AFK na respie było szybsze, tak też tu jest.
Jak działa plugin na respie?
Najpierw ustalamy ile razy gracz może być AFK (w pluginie zwie to się szanse [stand. 3])
Jeżeli gracz wykorzysta szanse [np. 3/3] to wtedy:
w zależności od CVAR'u:

  • kickuje;
  • przenosi do drużyny Obserwatora.

Możemy CVAR'em włączyć informowanie gracza, że jest AFK i nastąpi reakcja pluginu.
W pluginie jest pokazywanie ile graczy w CT i TT jest AFK [np. AFK CT: 1 AFK TT: 3] [można wyłączyć CVAR'em]

Mamy także wyrzucanie bomby, jeśli gracz jest AFK X sec..
Oczywiście możemy to wyłączyć, na przykład zamiast wyrzucania bomby możemy zainstalować to:
http://amxx.pl/topic...k-bomb-tranfer/

 

Więcej informacji w CVAR'ach ;)

cvary
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs

 

afk_mode 0
// 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect!
// 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach 


afk_timeafk 50
// Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode)


afk_timespect 0
// Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje!
// 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje.


afk_saychangeafk 2
// Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK?
// 0 - Nie
// 1- Tylko w druzynach TT oraz CT
// 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy.


afk_shootchangeafk 1
// Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.


afk_adminafk 0
// Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac?
// 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy.
// 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj.
// 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem.


afk_warn 1
// ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat)
// 0 - Nie
// 1 - Tak (Domyslnie)


afk_minplayers 0
// od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK.


afk_checkspawn 1
// Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej).
// 1 - Tak
// 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego)


afk_timekillspawn 25
// Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej)


afk_killspawn 0
// Do cvaru wyzej
// 1 - Zabic
// 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK.


afk_killspawnchance 5
// Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra.
// Zalecane 3 w gore.
// Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) 




afk_bombdroptime 20
// Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie.
// 0 - Wylacza.


afk_playersinfoafk 1 
// Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.

Plugin posiada multilanguage! Dzięki czemu obcokrajowcy zrozumieją, dlaczego np. zostali wyrzuceni z serwera :)
Na razie tylko PL i ANG. [Wersja ANG, możliwe lekkie błędy ;D]
 

Podziękowania:
- Dla autora/ów AFK-KISS, (zapożyczona funkcja: ta od rozpoznawania czy gracz ma bombe)


Changelog:
18 października 2012 r - publikacja;
28 października 2012 r - poprawa .txt;
20 grudnia 2012 r - poprawa małych bugów + "uczulenie" pluginu;

1.9b - 13 października 2013 r - "uczulenie" pluginu + poprawy błędów.

1.9f - 10 listopada 2013 r - Poprawienie kilku błędów - ładniejszy (czytelniejszy) plik .CFG :)

2.0 - 30 grudnia 2013 r -

  • Dodanie do AFK - Freezetime - czyli w tym czasie nie nalicza AFK :)
  • Wiele poprawek związanych z wyrzucaniem bomby.
  • Bugi i poprawki;
  • Dodanie komendy debugguj ;)
  • Poprawa jednego CVAR'a.

 

download

Załączony plik  AFK-Ultimate.sma   15,62 KB  1581 Ilość pobrań
  AFK-Ultimate.amxx

Załączony plik  ultimateafk.txt   2,29 KB  2110 Ilość pobrań

Załączony plik  ultimateafk.cfg   2,05 KB  1567 Ilość pobrań

 

 

instalacja
Standardowa czyli:

  • .amxx do plugins
  • .sma do scripting
  • ultimateafk.cfg do configs
  • ultimateafk.txt do data/lang

  • +
  • -
  • 48


#451736 Czyszczenie nvault z niepotrzebnych danych

Napisane przez Jak się nazwać w 26.08.2012 12:23

opis
Plugin na początku mapy szuka w pliku CodMod.vault wpisów w których doświadczenie gracza wynosi 0 i usuwa je. Działa tylko przy zapisie na nick (i tak nikt nie używa zapisu na ip, ew sid ale proszę napisać w temacie to dodam)
inne informacje
Do kompilacji wymaga biblioteki Nvaulut Utility
Link: http://forums.allied...ad.php?t=139584
komendy
Brak.
cvary
Brak.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#457873 [ROZWIĄZANE] Możliwość kupna rzeczy w sklepiku tylko raz na mapę

Napisane przez K!113r w 13.09.2012 21:05


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define plugin "Sklep VIP"
#define autor "Na 5tyk"
#define wersja "1.0"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H

new bool: sklep[4][33];

public plugin_init() {
register_plugin(plugin, autor, wersja);
register_clcmd("say /sklep", "Menu");
}
public client_disconnect(id)
for(new i;i<(sizeof(sklep)+1);i++)
{
sklep[i][id] = false
}
public Menu(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new menu = menu_create("Sklep VIPa", "Menu_Handle");
menu_additem(menu, "Mniejsza grawitacja [Koszt: 4000$]");
menu_additem(menu, "tak dla [Koszt: 4000$]");
menu_additem(menu, "przykladu [Koszt: 4000$]");
menu_additem(menu, "dodam [Koszt: 4000$]");
menu_display(id, menu);

}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do menu");

}
}
public Menu_Handle(id, menu, item)
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
switch(item)
{
case 0:
{
if(!sklep[item][id])
{
sklep[item][id] = true;
if(kasa < 4000)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco kasy!");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_gravity(id, 0.85);
}
}
else
client_print(id, print_chat, "Uzyles juz tego elementu sklepu.")
}
case 1:
{
if(!sklep[item][id])
{
sklep[item][id] = true;
if(kasa < 4000)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco kasy!");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_gravity(id, 0.85);
}
}
else
client_print(id, print_chat, "Uzyles juz tego elementu sklepu.")
}
case 2:
{
if(!sklep[item][id])
{
sklep[item][id] = true;
if(kasa < 4000)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco kasy!");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_gravity(id, 0.85);
}
}
else
client_print(id, print_chat, "Uzyles juz tego elementu sklepu.")
}
case 3:
{
if(!sklep[item][id])
{
sklep[item][id] = true;
if(kasa < 4000)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco kasy!");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_gravity(id, 0.85);
}
}
else
client_print(id, print_chat, "Uzyles juz tego elementu sklepu.")
}
}
}

w tablicy sklep, pierwszy wymiar to liczba elementów sklepu, czyli podajesz tam ile jest additemów :D, a w switch'u dodajesz według zworu, powinno działać :P
  • +
  • -
  • 1


#451430 Komenda dostępna tylko dla określonego gracza (nicku)

Napisane przez ric0 w 25.08.2012 18:17

Na początku funkcji która otwiera komenda dodaj :


new identyfikator[33];
get_user_name(id, identyfikator, 32);


if(!equal(identyfikator, "nickgracza") )
return PLUGIN_CONTINUE;


Przykładowy plugin :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {


register_plugin("komenda na nick","1.0","rico")
register_clcmd("say /info","test",0,"-Info")

return PLUGIN_CONTINUE
}


public test( id ) {

new identyfikator[33];
get_user_name(id, identyfikator, 32);


if(!equal(identyfikator, "Deska") )
return PLUGIN_CONTINUE;

show_motd( id,"info.txt","Info" )

return PLUGIN_CONTINUE
}



W powyższym pluginie okno motd otworzy tylko gracz o nicku Deska
  • +
  • -
  • 1


#432935 ExpMod by GT Team

Napisane przez GT Team w 16.07.2012 19:08

opis.png
ExpMod

Stworzony przez GT Team
(Tomasz i Grzegorz)

Zawiera

  • 16 misji, z czego jest bardzo łatwy sposób dodawania ich.
  • 39 achievementów, każdy ma 3 poziomy.
  • Sklep ( pod walutą monet ).
  • CallBack do każdego menu.
  • 4 zwykłe skille i 4 ultra skille, i w wersji 2.0, 4 Mega skile
  • 200 poziomów.
  • Wybór przez cvar opcji pokazywania informacji : tutor, colorchat albo tutor+colorchar.
  • Plik konfiguracyjny, w nim zmieniamy cvary.
  • VIP na flagę "t"
  • Admin Menu ( od wersji 1.9.6 wzwyż 99.9% działające! )
  • expmod_showplayerinfo ( informacje po najechaniu celownikiem na gracza )
  • Możliwość odblokowania misji w sklepie.
  • System Monet
  • I wiele więcej ... zobacz : ]
  • UWAGA, CZYTAJ NIŻEJ, INFORMACJE NA TEMAT WERSJI v2.0

inneinformacje.png

Misje - Jest ich 19!
Achievementy -W sumie jest ich 39 * 3 - 117, więc trochę trzeba pograć

Jeżeli chcesz, możesz zrobić własną misje, własne achievementy, co tylko chcesz.
 

Informacje o Vipie


Na początku każdej rundy VIP dostaje dodatkowe :
1. 75 HP
2. 50.0 do szybkości
3. 150 grawitacji
Możiwość zmiany ( CVAR )


Oprócz tego :
1. Dodatkową monete za wszystko za co się dostaje monety  (CVAR)

2. Dodatkowy Exp za zabicie : 100 ( default_exp + 100, CVAR)
3. Dodatkowy Exp za zabicie strzałem w głowę : 60 ( defualt_exp +100 +60, CVAR )
4. Informację dodatkową gdy na server wchodzi VIP i gdy
wychodzi.
5. Informację na początku rundy co dostaje. Przykład :

[EXPMOD] Jesteś VIPEM
[EXPMOD} Dostajesz dodatkowe : +75 HP | +50.0 SPEED | -150 GRAV

( Brak cvara jeżeli chcecie to wyłączyć to powiedzcie mi to dodam cvary. )


6. VIP na flagę "t" ( ADMIN_LEVEL_H )

=============================================================================================

Skille

Zwykłe Skille

1. Życie
2. Szybkość
3. Grawitacja
4. Kasa

(Każdy skill maksymalnie może mieć 150 pkt)
(Za każdy lvl 3 pkt)


Ultra Skille

1. Niewidzialność
2. Obrażenia
3. Skoki w powietrzu
4. Long Jump

(Każdy skill maksymalnie może mieć 5 pkt,)
(Za 10 lvl 1 pkt)

(Oprócz tego, możliwość resetowania zwykłych punktów za free.
Możliwość resetowania Ultra Punktów kosztuje 2000 expa,
a co bedzie z Umiejętnościami ? Zobaczymy...)
=============================================================================================
 



Co z wersją 2.0?

Ultra Punkty

1. Obrażenia

2. Niewidzialność

3. Redukcja obrażeń

4. Regeneracja HP

 

Umiejętności
1. Błyskawica
2. Odrodzenie (nie tak od razu, szansa na odrodzenie ;] )
3. ?
4. ?

 

Wersja 2.0 jest tworzona cały czas. Dlaczego tak długo?

Powodów jest kilka, m.in. szkoła, straż i znajomi.
To daje łącznie brak czasu ..

 

Czym się będzie różnić?

 


- Jest pisany od zera! Tak, od zera, szczególnie zwracamy uwagę na wydajność, możliwość zmiany praktycznie wszystkiego - plik konfiguracyjny . Np. albo wczytywanie z tabeli expa, albo sam w pliku konfiguracyjnym ustawiasz mnożniki expa. Jak chcesz wgrać na inny serwer, np. Paintball i dodać expmoda, ale nie pasuje ci jakiś skill, w pliku konfiguracyjnym możesz go wyłączyć, zmienić mnożniki skilla oraz więcej. Oraz samemu ustawić "szybkie rozdawanie statystyk, jak to wygląda?

;Max 10 wartosci
ADD_STATS_VALUE = 1 3 5 10 25 50 ; szybkie rozdawanie statystyk

PLAYER_VIP_FLAG = "t" ; flaga vipa
MINIMUM_PLAYERS = 3 ; minimalna liczba graczy, od której ma zostać naliczany exp

Wprowadziliśmy też pewne zmiany dotyczącej zapisu, co prawda, nadal nvault, ale wprowadziliśmy dużo zabezpieczeń, aby, co dotychczas się często zdarza, nie usuwało poziomów graczom.

Co dotychczas mamy zrobione, oraz co musimy zrobić :

(wszystko jest pisane od nowa)
 

 

- główny silnik expmod

- silnik misji expmod

- plik konfiguracyjny

- misje ( kilka misji jest zrobionych )

- silnik achievementów ( osiągnięcia )

- achievementy

- silnik sklepu

- itemy do sklepu

- pluginy dodatkowe (informacje o graczu)

 

(informacje, będą na bieżąco aktualizowane)

 

Pozdrawiamy, GT Team.!

 



=============================================================================================

Specjalne menu jest dostępne pod komendą "/menu" (say)

=============================================================================================
wymaganemoduly.png

amxmodx
engine
amxmisc
fakemeta
colorchat
hamsandwich
cstrike
fun
csx
tutor ; // Plik w paczce

cvary.png


Uprzedzam, że trochę ich jest
Wszystkie dokładne opisy cvarów znajdują się w pliku konfiguracyjnym : expmod.cfg
( amxmodx/configs )



ss.png

ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting


====================================CHANGELOG=======================================


1.0 :
- Wydanie Pluginu

1.1 ... 1.5 (nieudostępnione) :
-Dużo napraw bugów 

1.6 :
- Dodanie admin menu
- Naprawa bugów z achievementami.
- Naprawa bugów z misjami

1.7(nieudostępnione) :
- Naprawa admin menu
- 2 nowe pluginy : 
    • Prefix na chacie
    • komenda " /gracze " 

1.8 :
- Naprawa masy bugów
- Dodano cvar i dodatkowy exp za uratowanie zakladnika
- Zmienienie definicji #define MNOZNIK_*
- Zmienienie systemu pobierania nazwy misji i opisu na dużo szybszy
- Dodanie nowego pluginu w Fazie BETA, dodany gdyby admin menu szwankowało(exp_dodajlvl , 
exp_dodajexp, exp_ustawexp, exp_ustawlvl, exp_dodajmonety, exp_ustawmonety, exp_ustawmisje, 
exp_anulujmisje, exp_anulujmisjeizablokuj, exp_odblokujmisje)
- Komenda na chacie dla admina "/missionid"
- Pokazuje w menu id każdej misji

1.9.5 :
- Naprawiono kilka bugów
- Naprawiono znowu admin menu ...
- Dodane Wersję MULTI LANGUAGE, niestety jest tylko polsko-angielski.
1.9.6 :
- Naprawiono w 99.9% Admin Menu ( item++, bugowało )
- Naprawiono kilka bugów z ML_NOTFOUND

1.9.7:
- Zmieniono typ zapisu z savev na nvault w celu optymalizacji moda
- Dodano kilka cvarów:  
 exp_hud_level [ 0 - wcale ; 1 - tylko żyjącemu ; 2 - tylko umarłemu ; 3 - każdemu ] 
 exp_mission_savetime [ czas ogólnego zapisu misji każdemu graczowi ]  
 exp_savetime [ czas ogólnego zapisu expa każdemu graczowi ]  
 exp_ach_savetime [ czas ogólnego zapisu achievementów każdemu graczowi ]  
 exp_knife_invisible [ niewidzialność tylko na nożu ]  
 exp_of_players [ gracz wbija exp od X graczy na serwerze (misje, ach też) ]
- Ogólna optymalizacja silnika, silnika achievementów i silnika misji
- Naprawienie huda( hud już nigdy nie będzie znikał ) [ zmieniono częstotliwość odświeżania huda i huda misji ]
- Zmniejszenie lagów na słabszych serwerach [ około 90% ]
- Naprawienie brakujących informacji po wybraniu misji

1.9.7 fixed:
- Naprawiono błąd z nie odblokowywanymi achievementami gdy weszło więcej niż "X" graczy

1.9.8:
- Próba naprawienia samoistnego usuwania się danych (lvl, exp, itp.)
- Naprawiono zmienianie się co jakiś czas języka z ang na pol z pol na ang itd..

1.9.8 fixed:

- Poprawa pliku językowego ( dodanie brakującego tekstu: MSG_BYE )
- Naprawienie błędu w public plugin_end

download.png


v 1.0

Download ExpMod by STRIKER 1.0 .rar from Sendspace.com - send big files the easy way
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar - Speedy Share - upload your files here
Wrzuc.to - Prawdopodobnie najlepszy hosting plików | Wrzucaj, słuchaj, oglądaj i pobieraj!
Darmowy hosting plik�w, zdj�� i obrazk�w - Hostuje.net
ExpMod_by_STRIKER_1.0_.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.0 .rar   1,21 MB  308 Ilość pobrań
- Załącznik

 


v 1.6

Expmod-by-STRIKER-1.6.zip - Speedy Share - upload your files here
Expmod by STRIKER 1.6.zip
Free large file hosting. Send big files the easy way!
Expmod by STRIKER 1.6.zip

Załączony plik  Expmod by STRIKER 1.6.zip   1,6 MB  185 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.8

ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar   1,24 MB  159 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9

ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar - Speedy Share - upload your files here
ExpMod_by_STRIKER_v1.9_alpha.rar
ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar
Download ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar from Sendspace.com - send big files the easy way

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar   1,48 MB  168 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.5

ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar   1,48 MB  286 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.6

ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar   1,48 MB  142 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.7

ExpMod by STRIKER v1.9.7.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.7.rar   1,46 MB  134 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.7 fixed



ExpMod by STRIKER v1.9.7 fixed.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.7 fixed.rar   1,45 MB  399 Ilość pobrań
- Załącznik

Informuję, że w tej wersji został zmieniony 1 plik, mianowicie expmod_achievements.amxx, w związku z tym można go podmienić na serwerze.
Kompatybilne wstecznie z wersją 1.9.7


v 1.9.8

https://www.mediafir...1cmnmqt1slp4c41

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.8.rar   1,41 MB  146 Ilość pobrań

Wersja ta jest kompatybilna z z wersją 1.9.7 oraz 1.9.7 fixed, z związku z czym nie trzeba resetować poziomów

( mam nadzieję ... ^D^ )

v 1.9.8 fixed

http://www.mediafire...1.9.8 fixed.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.8 fixed.rar   1,46 MB  582 Ilość pobrań

Wersję tę, można wgrać od razu zamiast 1.9.8. Szczegóły w ChangeLogu

 

Pluginy zawierają obszerną Bibliotekę dzięki czemu możemy pisać dodatkowe pluginy takie jak Misje, Achievementy czy Itemy do sklepu!

========================================================================================================================
Wszelkie problemy zgłaszać na PW albo w poście

Dziękuje..

Podziękowania dla:

ExTaZa!?,

Nestea****Lemon,

DarkGL

Zezwalam na kopiowanie na inne fora tylko po podkresleniu autorów !

Nie zezwalam na zmiany nazwy moda!




#447287 Fajna paczka Codmod

Napisane przez G[o]Q w 16.08.2012 18:26

20 zł od klasy?
  • +
  • -
  • 16


#436541 VIP Ultimate

Napisane przez Gość w 26.07.2012 15:03

VIP Ultimate
opis
Plugin VIP, dający osobom z określonymi flagami przywileje.

cvary
vip_hp 10 // <liczba dodawanego zycia na poczatku kazdej rundy>
vip_he 1 // <liczba dodawanych granatow HE na poczatku kazdej rundy>
vip_fb 0 // <liczba dodawanych Flashy na poczatku kazdej rundy>
vip_sg 0 // <liczba dodawanych Smoke Grenadow na poczatku kazdej rundy>
vip_defuse_kit 0 // czy dawac defuse kit na poczatku kazdej rundy <0|1>
vip_armor 50 // <liczba dodawanych punktow kamizelki na poczatku kazdej rundy>
vip_speed 150 // <liczba dodawanych punktow szybkosci>
vip_money 1000 // <liczba dodawanych dolarow na poczatku kazdej rundy>
vip_skoki 3 // <liczba mozliwych do wykonania skokow w powietrzu>
vip_napis 1 // czy w tabeli punktow ma widniec VIP przy nicku <0|1>
vip_girl_model_ct 1 // czy ustawiac model dla kobiety CT <0|1>
vip_girl_model_tt 1 // czy ustawiac model dla kobiety TT <0|1>
vip_admin_model_ct 1 // czy ustawiac model dla Admina CT <0|1>
vip_admin_model_tt 1 // czy ustawiac model dla Admina TT <0|1>
vip_vip_model_ct 1 // czy ustawiac model dla VIPa CT <0|1>
vip_vip_model_tt 1 // czy ustawiac model dla VIPa TT <0|1>
vip_vip_flag t // <flaga vipa|"">
vip_girl_flag p // <flaga dziewczyny|"">
vip_admin_flag d // <flaga admina|"">
vip_recharge 1 // czy dawac pelen magazynek za zabicie wroga <0|1>
vip_add_money 200 // <liczba dodatkowych pieniedzy za zwykle zabicie>
vip_add_hs_money 700 // <liczba dodatkowych pieniedzy za zabicie HeadShotem>
vip_money_limit 16000 // <limit pieniedzy>
vip_add_frags 0 // <liczba dodatkowych fragow za zwykle zabicie>
vip_add_hs_frags 0 // <liczba dodatkowych fragow za zabicie HeadShotem>
vip_add_hp 10 // <liczba dodatkowych punktow zycia za zwykle zabicie>
vip_add_hs_hp 30 // <liczba dodatkowych punktow zycia za zabicie HeadShotem>
vip_hp_limit 255 // <limit punktow zycia>
vip_armor_limit 511 // <limit punktow kamizelki>
vip_screen_flash 1 // czy wyswietlac zielone migniecie na poczatku rundy <0|1>
vip_powitanie_txt 1 // czy wyswietlac powitanie vipa na serwerze <0|1>
vip_powitanie_wav 1 // czy witac vipow emisja pliku wav <0|1>
vip_deagle 0 // ilosc magazynkow amunicji w deaglu <0|1-6>
vip_fiveseven 0 // ilosc magazynkow amunicji w fiveseven <0|1-6>
vip_m4 0 // ilosc magazynkow amunicji w m4a1 <0|1-4>
vip_ak 0 // ilosc magazynkow amunicji w ak47 <0|1-4>
vip_awp 0 // ilosc magazynkow amunicji w awp <0|1-4>
vip_krowa 0 // ilosc magazynkow amunicji w m249 <0|1-3>
vip_shotgun 0 // ilosc magazynkow amunicji w xm1014 <0|1-6>
vip_online_info 1 // czy pokazywac liste vipow online <0|1>
vip_info  // <nazwa pliku TXT z informacja o VIPie w formacie HTML|"">

wymagane moduly
amxmodx
cstrike
engine
fakemeta_util
fun
hamsandwich
colorchat

instalacja
Mamy do wyboru dwie wersje:
vip_ultimate.amxx, który działa niezależnie:
  • vip_ultimate.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
  • vip_ultimate.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
  • do pliku amxmodx/config/plugins.ini dodajemy linijkę vip_ultimate.amxx
oraz vip.amxx, który współpracuje z Grenade sack and limiterem, wymagając jednak jego obecności:
  • vip_ultimate.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
  • vip_ultimate.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
  • do pliku amxmodx/config/plugins.ini dodajemy linijkę vip_ultimate.amxx
Dla obydwu wersji, ewentualne modele z paczki RAR kopiujemy do katalogu cstrike/models/player

inne informacje
Autorzy: Benio101
Licencja: PAL (Uznanie autorstwa)
Wersja: 1.1
Język: Polski

download
Załączony plik  vip.sma   15,16 KB  1178 Ilość pobrań
  vip.amxx
Załączony plik  vip_ultimate.sma   15,2 KB  1654 Ilość pobrań
  vip_ultimate.amxx
Załączony plik  Vip_modele.rar   15,52 MB  1645 Ilość pobrań


PS. Plugin pisany dawno temu na własne potrzeby, ale oto post, który skłonił mnie na publikację:

Tak, zróbcie jeszcze 50 vipów... :facepalm:

Zostało jeszcze 49 ;)

[info='Plugin nie będzie rozwijany']W związku z tym, że już prawie gotowy VIP Generator zawiera wszystkie opcje zawarte w tym pluginie,
a także sporo więcej, to niniejszy plugin nie będzie rozwijany i żadne prace nad nim nie będą prowadzone.

Proszę nie liczyć na dodanie nowych opcji, tylko napisać do mnie na PW, jakie opcje przydadzą się Wam w VIP Generatorze.[/info]


#428746 * Crysis 2 Multiplayer Mod *

Napisane przez Droso w 05.07.2012 14:24

Dołączona grafika

opis




Moda zaczynałem pisać w 2011 roku, i tak oto powstał pisałem go powoli, na początku było to pisanie z pamięci, ponieważ nie miałem Crysis 2, i grałem u kuzyna [za słaby komputer]. W tym roku kupiłem i nowy komputer i Crysis 2, prace ruszyły od razu i teraz zamierzam go publikować.

O co chodzi w grze?

Aby mod działał dla gracza prawidłowo, musi on wpisać /bind, wtedy na shift przypisany bedzie Sprint. [Dzięki aktualizacji gracz nie musi juz bindowac pancerzu i mocy ;)]

Krótko:

Maskowanie - na przycisk e [+use] - stajesz sie niewidzialny [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Pancerz - na przycisk q [lastinv] - jestes bardziej odporny na strzaly [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Moce modułowe - na przycisk c [radio3] - tym używasz mocy modułowych. [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Nanowizja - na przycisk n [nightvision] - widzisz niewidzialnych [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Sprint - na przycisk shift [+fast_run] - biegasz sprintem [TRZEBA BINDOWAĆ [gracz musi wpisać /bind]]

Zacznę od trybów, mamy trzy tryby Maskowanie, Pancerz, Nanowizja. Dzięki maskowaniu stajesz się niewidzialny, aż do skończenia energii, lub aż do wystrzelenia naboi, strzał od razu demaskuje.

Tryb pancerza - dzięki niemu otrzymywane przez nas obrażenia są mniejsze, energia czerpie się podczas użytku pancerza, oraz podczas otrzymywania obrażeń.

Tryb Nanowizji (pod przyciskiem noktowizji [N]) - Czerpie energię podczas użytku, dzięki niemu wykrywamy ciepło, więc widzimy niewidzialnych.

Teraz szybko o sprint'cie, skoku - czerpią energię, dzięki sprintowi szybciej biegniemy, a podczas skoku mamy mniejszą grawitację [jeśli mamy wystarczająco dużo energii]

Tryby Pancerza i Maskowania posiadają Poziomy dla każdego z nich maksymalny to 12.

Im większy poziom w trybie Pancerza, tym bardziej zostaną zmniejszone obrażenia oraz pobór energii.

Im większy poziom w trybie Maskowania, tym wolniej pobierana jest energia [dzięki czemu możemy dłużej pobiegać w tym trybie.

Powyższe tryby expimy poprzez korzystanie z nich (co 0.1 sec dostajemy 1xp) oraz poprzez zabijanie ustalane cvarem,

za ciche zabicie dostajemy więcej XP [z noża] (ustalane cvarem)

Poziomy powyższych trybów odblokowują także moduły, po wybraniu klasy wyświetla nam się menu z modułami, moduły urozmaicają grę, ponieważ dostajemy moce.

Są trzy kategorie modułów:




Kategoria "Moduł Pancerza"

Uderzenie z powietrza (nacisnij C w powietrzu, aby zadac obrazenia wrogom w poblizu)
Śledzenie Zagrożenia (widzisz tor lotu wrogich kul) [ wymaga 3 LVL PANCERZA]
Ulepszenie Pancerza (mniejszy pobor energii w trybie pancerza) [wymaga 5 LVL PANCERZA]
Alarm zbliżeniowy (nacisnij C aby sprawdzic czy ktos jest w poblizu) [wymaga 8LVL PANCERZA]
Transfer Energii (Zabijajac gracza, energia uzupelnia sie) [10 LVL PANCERZA]



Kategoria "Moduł Mocy"

Uzupełnienie pakietu(Za zabicie magazynki zostaja uzupełnione)
Ogień Punktowy (brak rozrzutu broni) [wymagane 500 zabić]
Ulepszenie mobilności (Bieg oraz skok zabieraja mniej energii) [wymagane 900 zabić]
Specjalista od broni (Szybsze przeladowanie broni) [wymagane 1400 zabić]
Szybko-Strzelność (Bron jest szybsza) [wymagane 2400 zabić]


Kategoria "Moduł Maskowania"

SuperMaskowanie (Tryb maskowania włącza i wyłącza sie szybciej) [Normalnie stajemy się niewidzialni w 0.5 sec, a jak mamy ten moduł to natychmiastowo]
Tajne Operacje (Nikt nie slyszy twoich kroków) [wymagany 3 LVL MASKOWANIA]
Martwy punkt (Ochrona przed maksymalnym radarem) [wymagany 5 LVL MASKOWANIA]
Swoboda Działania (Mozna uzywac noza/granatow w trybie MASKOWANIA) [wymagany 8 LVL MASKOWANIA]
Zagłuszacz (Wyłącza radary przeciwnikow w pobliżu) [wymagany 10 LVL MASKOWANIA]

W modzie są klasy [nazwy w 85% oryginalne z Crysis 2]:

Atak [M4, deagle, HE]
Zwiadowca [Shotgun szybki, usp, flash]
Snajper [AWP, Scout, USP]
Strzelec [AK47, Glock, Smoke]
Saper [M249, elite, wszystkie granaty]
Duch [dla CT Aug, granat oslepiajacy, usp. Dla TT SG552, granat oslepiajacy oraz glock]
Niszczyciel [MP5, flash oraz RPG model SMAW (6 rakiet)]

KILLSTREAKI:
- 3 zabitych - [Maksymalny Radar] cała twoja drużyna otrzymuje przez 60 dane o położeniu przeciwnika.
- 5 zabitych - [Przeciążony Nanosuit] masz XHP (ustawiane cvarem domyślnie 600) przez tą i kolejną rundę.

Domyślnie mod zmienia modele graczowi, jeśli chcesz to wyłączyć w .sma na początku przed:
#define MODELE
dodaj //

Domyślnie zapis jest taki, że każda klasa ma ten sam poziom (tak jest w Crysis 2), ale jeśli chcesz utrudnić grę graczom, możesz to zmienić poprzez usunięcie // w
//#define ZAPIS 1

W modzie jest parę dźwięków [Podczas włączania trybów etc]

[UWAGA1]
Plugin korzysta z PosMV.inc - autorstwa diablix

[UWAGA2]
Aby działała Nanowizja [widzisz niewidzialnych] musisz zainstalować plugin hotvision.amxx oraz ustawić cvary!
[WSZYSTKO JEST W .RAR [ten plugin też]

cvary
cry_knifekillxp 50 // o ile wiecej dostaniesz expa za zabojstwo z noza
cry_killxp 50  // ile dostajesz expa za zabojstwo przeciwnika
cry_adddmgknife 35 // o ile wiecej ma zadawac obrazen noz
cry_regeneration 1 // regeneracja wlaczona ? 0= wyl 1= wl
cry_hpmax 98 // do ilu hp ma regenerowac sie zycie (zalecane 98)
cry_hpadd 3 // ile ma dodawac hp w ciagu 1 sec regeneracji
cry_termovision 1 // czy chcesz miec tryb termowzije (widzisz niewidzialnych, zalecam, jesli chcesz zeby gracze ciagle nie byli w niewidzialnosci :)), ale jest warunek musisz zainstalowac plugin hotvision 0=wyl 1=wl
cry_sprint 25 // ile ma zabierac energii za sprint, (wartosc musisz byc wieksza od 12) w ciagu 0.1 sec, wartosc 25 jest bardzo dobra.
cry_killstreak_p 600 // ile ma ustawiac hp za 5 killstreak

// JEZELI ZAINSTALOWALES HOTVISION CVARY :
hotvision_enabled 1  // 1- wl 0= wyl
hotvision_radar 2  // 2- zasieg nieograniczony 1- zasieg ustawiany cvarem
hotvision_radar_range 204.0 // w jakim zasiegu dziala hotvision (ale cos mi to nie dziala :/)
hotvision_models 1  // czy ma podswietlac modele broni 1= wl 0 =wyl, zalecane 1 zeby termowizja dzialala sprawnie
hotvision_walls 0  // czy termowizja ma dzialac jak wh ? 0 =wyl 1=wl
hotvision_effect_fix 3  // zalecane 3, bardziej zaawansowane

komendy
/pomoc - pokazuje MOTD jak grac, bindowac itp
/bind - binduje Shift -sprint,
/unbind - przywraca dawne bindy [a raczej przypisuje standardowe] [Przywraca na Shift - wolne chodzenie]
/klasa - zmienia klase
/klasy - opis klas
/moduly bądź /reset - możemy zmienić moduły.
NATYWY I FORWARDY.
Spoiler


Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=UwJMGdq9Edc&feature=youtu.be
Podziękowania:
QTM. Peyote - za silnik Call Of Duty - Beta
DarkGL - za napisanie pluginu sprint (oraz gotowe funkcje na forum)
ConnorMcLeod - za plugin "Advanced Weapon Tracers" oraz za funkcje "szybkie przeladowanie broni"
Cypis i Bernio101 - za pomoc z radarem
Sebul - za pomoc z kilkoma bledami na forum.
Miczu i Gutkowi - za diablo, dzięki ktoremu jest modul uderzenie z powietrza
cypis'owi - za kod bazooki z Cod'a
G[O]Q'owi - za pomoc w zapisie
Maniek974 - za testy
diablix'owi - za .inc pozycja i ruch
Oraz dla uzytkownikow forum, ktorzy pomogli mi, a ktorych pominalem
[Sorry że bez polskich znaków, zaczerpnięte z .sma]
Modyfikacje od HubertTM:
http://amxx.pl/topic...zas-maskowania/
Ukrywa model broni podczas maskowania.

http://amxx.pl/topic...-admin-command/
Dodaje komendy dla Admina [dodawanie xp, ustawianie lvl, odejmowanie etc.]

http://amxx.pl/topic...we-screen-menu/
Dodaje Menu Kołowe, jak z Crysis'a! (1 i 2)


UWAGA: Aby używać natywów i forwardów, trzeba zaincludować cry2.inc ;)


W.sma możemy zmienić kilka rzeczy wystarczy zajrzeć ;)


[UPDATE]
W dniu premiery : Poprawa client_print
15 lipca 2012 - dodane zostaly: natywy oraz forwardy, poprawa kilku błędów silnika
18 lipca 2012 - usunięcie dwóch bind'ów ;), dzięki czemu mod jest łatwiejszy dla gracza
Version: 1.0.1
13 sierpnia 2012 - dodanie nowego natywu (get_killstreak_mode(index)), poprawa WAŻNEGO
bugu, drobne dodatki, dodanie tagow do client_print, poprawa jednego natywu
Version: 1.0.4
17 sierpnia 2012 - pomyliłem pliki, oraz poprawa błędu z lvlami
Version 1.0.5
1.0.5a: 1 września 2012 - nie wyświetlało się menu z klasami przy odrodzeniu.
1.0.5b,c oraz d: 2,3,6 października 2012 - dodanie warunku do TakeDamage, już nie powinno sypać errorami. + poprawka małego bugu (6 pazdziernika)
Version: 1.0.9
25 października 2012. Lista poprawek:
-dodanie wielu wiadomości dla gracza, żeby łatwiej mu się grało.
-poprawienie pliku crysis2.txt (wgraj go najlepiej ponownie :))
-poprawa killstreaku (dokładnie radar [teraz już działa])
-jeśli ktoś nie wybierze modułów w ciągu 30sec. menu pojawi mu się jeszcze raz.
-dodanie komendy "cryversion" w konsoli, bardziej dla autora i dla informacji do pluginu (jak zakładasz temat to podaj to info)
-Teraz 1XP leci co 1sec! [było co 0.1sec]
-Gdy się rzuciło granatem i się kogoś zabiło jako nieżywy gracz, nie dostawało się xp (teraz już działa)
-pare mniejszych poprawek (poprawa lekko natywów etc.)


AKTUALIZACJA ZALECANA! (do wersji 1.0.9)


download
To chyba wszystko, instalacji nie muszę wyjaśniać, ponieważ jest to w .rar [ułożone folderowo]
crysis.sma umieszczam, dla tych co chcą sobie tylko zajrzeć w .sma ;)
[.sma i .inc tylko dla ciekawskich, w .rar sa potrzebne dzwieki, modele i txt]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#440456 Klasa Space Division

Napisane przez Eustachy8 w 04.08.2012 07:36

Witam!

Przedstawiam klasę premium "Space Division", posiada ona karabin plazmowy. Od razu zaznaczę, że nie napisałem tego pluginu, tylko przerobiłem go na CoD moda.

Statystyki

new const nazwa[] = "Space division";
new const opis[] = "Masz karabin plazmowy";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

W tym miejscu zmieniamy parametry broni (szybkość strzelania, dmg, dmg po trafienie w głowę (multi_demage)):
#define FIRERATE 0.2 // szybkość strzelania
#define HITSD 0.7 // Trafienie spowalnia
#define RELOADSPEED 5.0 // szybkość przeładowania
#define DAMAGE 250.0 // obrażenia
#define DAMAGE_MULTI 3.0 // mnożnik obrażeń po trafieniu w głowę

Screeny:
https://forums.allie...67&d=1303639046

Instalacja:
plik amxx i sma standardowo. Foldery models, sound i sprites po prostu do cstrike

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#429504 Najlepszy gracz mapy

Napisane przez Gość w 07.07.2012 12:07

Najlepszy gracz mapy
opis
Plugin pokazuje na 5 sekund przed końcem mapy nick
najlepszego gracza na środku ekranu zielonym hudem.

Najlepszy gracz typowany jest na podstawie wielu
czynników regulowanych do woli cvarami, tj.
  • zabiciami w głowę
  • zabiciami zwykłymi
  • zabiciami towarzyszy
  • zginięciami w głowę
  • zginięciami zwykłymi
  • samobójstwami
  • podkładaniami bomb
  • podłożeniami bomb
  • detonacjom bomb
  • rozbrajanym bombom
  • rozbrojonym bombom
  • ratowanym zakładnikom
  • uratowanym zakładnikom
Za każdy z ww. czynników możemy przyznać dowolną liczbę
punktów, które w przypadku zielonego koloru, dodawane są
do punktów pozytywnych, czerwonego zaś do negatywnych.

Mamy do wyboru dwie opcje:
  • Sumaryczną, która zwraca różnicę sumy punktów
    pozytywnych i punktów negatywnych dla każdego gracza
  • Sortowaną, która w pierwszej kolejności bierze pod uwagę
    sumę punktów pozytywnych, a w drugiej kolejności dopiero
    sumę punktów negatywnych dla każdego z graczy.
Aby mieć pewność, że wyłoniony zostanie jeden jedyny zwycięzca,
ostatnim kryterium, dla obu tych opcji, jest kryterium pierwszeństwa,
co oznacza, że w przypadku identycznych statystyk, zwycięzcą
zostanie gracz, który jako pierwszy zyskał pozytywne punkty.

Do tego mamy możliwość co rundę wyświetlać graczowi liczbę posiadanych punktów na koncie.

screenshot
2012-07-12_00003.jpg 2012-07-12_00004.jpg

wymagane moduly
amxmodx
amxmisc
hamsandwich
csx

cvary
ngm_frag_pts 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zwykłe zabójstwo
ngm_frag_hs_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_tk_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_zgon_pts 1 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym
ngm_zgon_hs_pts 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym w głowę
ngm_plant 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie podkładania bomby
ngm_planted 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za podłożenie bomby
ngm_explode 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zdetonowanie bomby
ngm_defuse 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie rozbrajania bomby
ngm_defused 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozbrajenie bomby
ngm_hostage 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie ratowania zakładnika
ngm_resque 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za uratowanie zakładnika
ngm_typ 0 // 0 - tryb sumowanych punktów, 1 - tryb punktów sortowanych
ngm_punkty 1 // 1 - pokazuje punkty, 0 - nie pokazuje punktów
ngm_samobojstwo 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za popełnienie samobójstwa / zabicie się


instalacja
Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:
  • najlepszygraczmapy.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
  • do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy.amxx
  • do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań)
  • najlepszygraczmapy.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
Wersja z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu:
  • najlepszygraczmapy_pdr.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
  • do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy_pdr.amxx
  • do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań)
  • najlepszygraczmapy_pdr.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
  • get_seconds_left.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (koniecznie!)
  • do amxmodx/plugins.ini dodajemy get_seconds_left.amxx (koniecznie!)
  • secondsleft.inc kopiujemy do amxmodx/scripting/include (opcjonalnie)
[warn='Uwaga']Dla wersji z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu konieczne jest wgranie także pluginu get_seconds_left![/warn]
inne informacje
Autor: Benio101
Licencja: PAL (Uznanie autorstwa)
Wersja: 1.1
Język: Polski

Changelog
v. 1.0   07.07.12   N   Wydanie pluginu
   v. 1.1   12.07.12   +   {
	  Dodanie cvaru ngm_tk_pts, ktory dodaje negatywne punkty za TK
	  Dodanie wersji kompatybilnej z pluginami, pozwalajacymi dokonczyc runde na koniec czasu
   }

download
Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:
Załączony plik  najlepszygraczmapy.sma   6,42 KB  745 Ilość pobrań
  najlepszygraczmapy.amxx

Wersja z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu:
Załączony plik  najlepszygraczmapy_pdr.sma   7,1 KB  502 Ilość pobrań
  najlepszygraczmapy_pdr.amxx
Załączony plik  get_seconds_left.sma   1,96 KB  469 Ilość pobrań
  get_seconds_left.amxx
Załączony plik  secondsleft.inc   152 bajtów  480 Ilość pobrań



#21357 Wypisywanie wiadomości na HUD

Napisane przez soja w 26.10.2008 20:24

Cześć wszystkim. Mój pierwszy post na forum wink.gif Jako, że poprzedni artykuł o tej tematyce nie do końca wypalił, postanowiłem coś naskrobać smile.gif

Do wyświetlania wiadomości na HUDzie użytkownika służą dwie funkcje:
set_hudmessage - formatuje wysyłaną wiadomość,
show_hudmessage - wysyła wcześniej ustawioną wiadomość na HUD.
Składnia set_hudmessage:
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Teraz po kolei:
red - wartość czerwonego koloru (0-255)
green - wartość zielonego koloru (0-255)
blue - wartość niebieskiego koloru (0-255)
x - pozycja X wiadomości. Jest to wartość Float, więc zakres podajemy od 0.1 do 1.0. Aby wycentrować użyj wartości -1
y - pozycja Y wiadomości. Wartości jak wyżej.
mapwn5.png
effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować, podając ją w parametrze fadeintime.
fxtime - długość wyświetlania się efektu (nie jestem do końca pewny co do tego parametru, będe wdzięczny za info)
holdtime - długość wyświetlania się wiadomości (w sekundach)
fadeintime - długość pojawiania się tekstu (im większa wartość tym wolniej tekst się pojawia)
fadeouttime - długość zanikania tekstu (jak wyżej)
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
[/list]Użycie set_hudmessage:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(id, "Witaj!")
Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.

Formatowanie wiadomości może ułatwić Hudmessage Generator, który wchodzi w skład AMXX-Studio (W menu Generators).
Natomiast w odczytywaniu kolorów może pomóc np. ColorShemer.
W pozycjonowaniu wiadomości może również pomóc ten plugin.

Składnia set_hudmessage:
show_hudmessage ( index, message[], ... )
index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
message - wiadomość wysyłana na serwer.

Użycie:

show_hudmessage(id, "Witaj!")
Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)
Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")
* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
* Zawijanie wierszy zaczyna się powyżej 69 znaków.
* Pamiętaj, by użyc set_hudmessage przed wywołaniem show_hudmessage.

---
To by było na tyle smile.gif Wiem, że to nic odkrywczego, ale mam nadzieję, że się przyda.
Tekst w całości mojego autorstwa, proszę nie kopiować smile.gif
  • +
  • -
  • 87


#339817 ColorStatus - Kolorowe wiadomości z diablo,bf2 itp

Napisane przez Jak się nazwać w 26.12.2011 10:14

Proponuję w colorstatus.inc dodać pod
/* ColorStatus
*
* by DarkGL
*
* This file is provided as is (no warranties).
*/
to
#if !defined _fakemeta_included
#include <fakemeta>
#endif

bo raczej się nie skompiluje (mi się nie kompilowało nawet jak zincludowałem fakemete w pluginie)
  • +
  • -
  • 1


#195217 [Tutorial dla początkujących] Ruletka

Napisane przez dasiek w 10.12.2010 15:44

Siemanko :)

Chciałbym wam pokazać jak w łatwy sposób każdy może napisać własną Rultekę na serwer.;)
Więc na początku :
Definiujemy biblioteki z których mają być pobierane komenty. W amxx studio z automatu jest to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

jednak nie wystarczą nam one więc dodamy jeszcze :D
Polecam:

#include <fun> <-Sprawy związane z graczem (jego życiem,kamizelką,grawitacją,szybkością itp)
#include <cstrike> <-Podobne co wyżej tylko "Trudniejsze" xd




początek Pluginu (dla tych co korzystają z notatnika w amxx studio jest z automatu to) :


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek" //<-Nazwa Pluginu
#define VERSION "1.28" //<-Wersja (tak dla szpanu dodany że niby zpachowana itp)
#define AUTHOR "CheQ" //<- Autro pluginu


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // <- To jest po to by 2 raz nie wprwoadzac Danych o Pluginie
}


Bez public_init plugin nam nie będzie działał więc nie usuwamy go xD

Zaczynamy główne pisanie :D

w public_init() dodajemy linijke która będzie nam przywoływać ruletke gdy gracz wpisze w
say'u np /rulecia
Dodajemy:

register_clcmd("say /rulecia","rulecia");


W pierwszych cudzysłowiach określamy co dany gracz musi wpisać W KONSOLI żeby uruchomić rulecie
(dlatego piszemy say /rulecia gdyż mamy ten sam efekt jakbyśmy pisali w czacie)
dla lepszego działania określimy to żeby odpalało naszą rulecie jak gracz będzie pisał do teamu

register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");


i oto jakieś 10 % roboty xD

czas na pisanie głównego programu
zamykającej klamerze ("}") dajemy ENTER żeby nasz plugin ładniej wyglądał
i piszemy funkcje rulecia

public rulecia(id)
{
//Tu będzie kod naszej funkcji rulecia
}

Gdybyśmy Tego nie zrobili nie zapisalibyśmy bo ponieważ nie znalazłoby funkcji "rulecia" którą zadeklarowaliśmy
gdy gracz wpisze w czacie /rulecia.

dopisaliśmy (id) po to, by ruletka była losowana dla pojedyńczego gracza a nie dla całego serwera.
Teraz element Losowania. Służy do tego komenda:

switch(random_num(1, 4)) // swich()-wybierz, Random_num()-spomiędzy
{
//kod
}

w ten oto sposób nasza ruletka będzie miała 4 elementy
aby dodać więcej elementów piszemy np dla 500 elementów:

switch(random_num(1, 500))
{
//kod
}

czas opisać co ma losować.

po klamerkach otwierających piszemy numer i dalej co ma robić jeśli go wylosuje.

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
//Kod
}
}

Opiszemy Teraz że jedną z naszych atrakcji na ruletce jest ustawienie HP do 1 :)

switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}


Jak nie ma błędów przy zapisywaniu jest dobrze :D

teraz coś o Dodawaniu czegoś. Robimy to za pomocą komendy

give_item(id,"przedmiot");


np przy wyborze numeru 2 gracz dostanie m4 :)

Kod:

c
ase 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}


i gracz po wylosowaniu dostanie M4.
Gdy napiszemy
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}

gracz nie dostanie nic. Wyskoczy mu na chacie że ma pecha. :)

na 4 rzecz wpadniecie sami :)
Teraz zakończymy losowanie klamrą


switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP"); // Client print i print chat ustawia nam że
graczowi zostaje (w tym przypadku) wypisanie
Masz 1 HP
set_user_health(id,1); // ustawia graczowi HP na 1 (pierwsza wartość-konkretny gracz a nie
cały serwer a druga to ilość HP

}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");
//dodajmy tez magazynek xd
give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
} // <-o Ta!


i cały public rulecia też. Nasz plugin wygląda tak :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ruletka_Tutek"
#define VERSION "1.28"
#define AUTHOR "CheQ"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /rulecia","rulecia");
register_clcmd("say_team /rulecia","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Masz 1 HP");
set_user_health(id,1);


}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz M4");
give_item(id,"weapon_m4a1");

give_item(id, "ammo_556nato");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz Pecha");

}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Masz 100 HP");
set_user_health(id,100);

}
}
}


Nie wiem jak wam ale mi się Skompilowało bez błędów.
aby ruletke rozbudować polecam poczytać o operacjach na graczu naprawde jest z Tym fajna zabawa. :)

Tutorial Wykonany przez CheQ. (Hakuna Matata xD)
Kopiowanie i rozpewszechnianie dozwolane jedynie z podpisem autora.

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę nie pisać rzeczy w stylu "po co to i dlaczego" czy coś. Komuś to się może przydać ;)
  • +
  • -
  • 25