Witajcie!
Autor: HubertTM
Dzień publikacji: 18 października 2012r.
Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:
- strzelanie;
- poruszanie camera;
- pisanie na chacie;
- drobne ruchy;
- kucanie;
- skakanie;
- patrzenie w tabele wyników;
- przeładowanie;
- kupowanie broni na respie;
- wiele innych.
Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:
- dla Adminów;
- tylko dla Head-Adminów;
- U-AFK będzie działać tylko od określonej CVAR'em liczby graczy.
Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.
Dodatkowo:
AFK na respie, jak wiadomo czasami chcemy, żeby AFK na respie było szybsze, tak też tu jest.
Jak działa plugin na respie?
Najpierw ustalamy ile razy gracz może być AFK (w pluginie zwie to się szanse [stand. 3])
Jeżeli gracz wykorzysta szanse [np. 3/3] to wtedy:
w zależności od CVAR'u:
- kickuje;
- przenosi do drużyny Obserwatora.
Możemy CVAR'em włączyć informowanie gracza, że jest AFK i nastąpi reakcja pluginu.
W pluginie jest pokazywanie ile graczy w CT i TT jest AFK [np. AFK CT: 1 AFK TT: 3] [można wyłączyć CVAR'em]
Mamy także wyrzucanie bomby, jeśli gracz jest AFK X sec..
Oczywiście możemy to wyłączyć, na przykład zamiast wyrzucania bomby możemy zainstalować to:
http://amxx.pl/topic...k-bomb-tranfer/
Więcej informacji w CVAR'ach
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs
afk_mode 0 // 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect! // 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach afk_timeafk 50 // Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode) afk_timespect 0 // Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje! // 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje. afk_saychangeafk 2 // Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK? // 0 - Nie // 1- Tylko w druzynach TT oraz CT // 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy. afk_shootchangeafk 1 // Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK? // 1 - Tak. // 0 - Nie. afk_adminafk 0 // Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac? // 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy. // 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj. // 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem. afk_warn 1 // ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat) // 0 - Nie // 1 - Tak (Domyslnie) afk_minplayers 0 // od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK. afk_checkspawn 1 // Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej). // 1 - Tak // 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego) afk_timekillspawn 25 // Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej) afk_killspawn 0 // Do cvaru wyzej // 1 - Zabic // 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK. afk_killspawnchance 5 // Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra. // Zalecane 3 w gore. // Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) afk_bombdroptime 20 // Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie. // 0 - Wylacza. afk_playersinfoafk 1 // Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie? // 1 - Tak. // 0 - Nie.
Plugin posiada multilanguage! Dzięki czemu obcokrajowcy zrozumieją, dlaczego np. zostali wyrzuceni z serwera
Na razie tylko PL i ANG. [Wersja ANG, możliwe lekkie błędy ;D]
Podziękowania:
- Dla autora/ów AFK-KISS, (zapożyczona funkcja: ta od rozpoznawania czy gracz ma bombe)
Changelog:
18 października 2012 r - publikacja;
28 października 2012 r - poprawa .txt;
20 grudnia 2012 r - poprawa małych bugów + "uczulenie" pluginu;
1.9b - 13 października 2013 r - "uczulenie" pluginu + poprawy błędów.
1.9f - 10 listopada 2013 r - Poprawienie kilku błędów - ładniejszy (czytelniejszy) plik .CFG
2.0 - 30 grudnia 2013 r -
- Dodanie do AFK - Freezetime - czyli w tym czasie nie nalicza AFK
- Wiele poprawek związanych z wyrzucaniem bomby.
- Bugi i poprawki;
- Dodanie komendy debugguj
- Poprawa jednego CVAR'a.
AFK-Ultimate.sma 15,62 KB 1598 Ilość pobrań
AFK-Ultimate.amxx
ultimateafk.txt 2,29 KB 2125 Ilość pobrań
ultimateafk.cfg 2,05 KB 1579 Ilość pobrań
Standardowa czyli:
- .amxx do plugins
- .sma do scripting
- ultimateafk.cfg do configs
- ultimateafk.txt do data/lang
Użytkownik HubertTM edytował ten post 30.12.2013 14:37