
Plugin pokazuje na 5 sekund przed końcem mapy nick
najlepszego gracza na środku ekranu zielonym hudem.
Najlepszy gracz typowany jest na podstawie wielu
czynników regulowanych do woli cvarami, tj.
- zabiciami w głowę
- zabiciami zwykłymi
- zabiciami towarzyszy
- zginięciami w głowę
- zginięciami zwykłymi
- samobójstwami
- podkładaniami bomb
- podłożeniami bomb
- detonacjom bomb
- rozbrajanym bombom
- rozbrojonym bombom
- ratowanym zakładnikom
- uratowanym zakładnikom
punktów, które w przypadku zielonego koloru, dodawane są
do punktów pozytywnych, czerwonego zaś do negatywnych.
Mamy do wyboru dwie opcje:
- Sumaryczną, która zwraca różnicę sumy punktów
pozytywnych i punktów negatywnych dla każdego gracza - Sortowaną, która w pierwszej kolejności bierze pod uwagę
sumę punktów pozytywnych, a w drugiej kolejności dopiero
sumę punktów negatywnych dla każdego z graczy.
ostatnim kryterium, dla obu tych opcji, jest kryterium pierwszeństwa,
co oznacza, że w przypadku identycznych statystyk, zwycięzcą
zostanie gracz, który jako pierwszy zyskał pozytywne punkty.
Do tego mamy możliwość co rundę wyświetlać graczowi liczbę posiadanych punktów na koncie.




amxmodx amxmisc hamsandwich csx

ngm_frag_pts 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zwykłe zabójstwo
ngm_frag_hs_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_tk_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę
ngm_zgon_pts 1 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym
ngm_zgon_hs_pts 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym w głowę
ngm_plant 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie podkładania bomby
ngm_planted 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za podłożenie bomby
ngm_explode 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zdetonowanie bomby
ngm_defuse 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie rozbrajania bomby
ngm_defused 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozbrajenie bomby
ngm_hostage 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie ratowania zakładnika
ngm_resque 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za uratowanie zakładnika
ngm_typ 0 // 0 - tryb sumowanych punktów, 1 - tryb punktów sortowanych
ngm_punkty 1 // 1 - pokazuje punkty, 0 - nie pokazuje punktów
ngm_samobojstwo 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za popełnienie samobójstwa / zabicie się

Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:
- najlepszygraczmapy.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy.amxx
- do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań)
- najlepszygraczmapy.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
- najlepszygraczmapy_pdr.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy najlepszygraczmapy_pdr.amxx
- do amxmodx/amxx.cfg dodajemy powyższe cvary (ustawione wg własnych upodobań)
- najlepszygraczmapy_pdr.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
- get_seconds_left.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (koniecznie!)
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy get_seconds_left.amxx (koniecznie!)
- secondsleft.inc kopiujemy do amxmodx/scripting/include (opcjonalnie)
Uwaga
Dla wersji z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu konieczne jest wgranie także pluginu get_seconds_left!

Autor: Benio101
Licencja: PAL (Uznanie autorstwa)
Wersja: 1.1
Język: Polski
Changelog
v. 1.0 07.07.12 N Wydanie pluginu v. 1.1 12.07.12 + { Dodanie cvaru ngm_tk_pts, ktory dodaje negatywne punkty za TK Dodanie wersji kompatybilnej z pluginami, pozwalajacymi dokonczyc runde na koniec czasu }

Wersja dla końca mapy wraz z końcem czasu:


Wersja z pozwoleniem na dokończenie rundy po końcu czasu:





Użytkownik benio101 edytował ten post 12.07.2012 02:18
Aktualizacja do wersji 1.1