Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aka_z - zdjęcie

aka_z

Rejestracja: 28.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.03.2017 18:35
-----

#723127 Ataki na serwer i crashe.

Napisane przez NacpanyKsiaze w 20.03.2016 19:44

 

Mam takie pluginy i nie mam żadnych ataków. Od exploitów z tego co pamiętam to cf_fix_mm czy jakoś tak. Masz +/- nazwy pluginów i zabezpiecz się przed tym.

 

Zaintalowałem sobie cf_fix oraz nbex.

Dziękuję za odpowiedź i plusik dla Ciebie :)

 

 

Polecę ci ten plugin :) na spam bota

http://amxx.pl/topic...-reklamujących/

 

PS: Najlepszą ochroną przed tego typami atakami jest uczciwość :) raczej nikt nikogo się nie czepia :P. Chyba że się coś z kopiuje albo wzoruje :) i tak to się zaczyna

Ze spam botami już sobie poradziłem ;D I mam plugin który im przeciwdziała :) Ale dziękuję za odpowiedź :) Także plusik ;D

Co do tego "ps". Nic nie skopiowałem od nich itd ;D Swoją sieć i serwer mam 4 razy dłużej niż oni :) Poprostu uniemożliwilem im ataki botami :)

 

 

 

EDIT.

Zaaktualizowałem także DPROTO do najnowszej wersji :)


  • +
  • -
  • 1


#722379 Problem z instalacją GM amxbans (baza danych)

Napisane przez heniu1111 w 06.03.2016 15:47

http://amxx.pl/topic...-modify-header/

 


  • +
  • -
  • 1


#48630 GGadu

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 11.03.2009 21:23

GGadu
Autor: Pavulon
Wersja: 0.4.2.2


Opis:
Mam nadzieje że jest to pierwszy plugin który umożliwia obsługę GG z poziomu AMXX.
Dzięki niemu mamy możliwość wysyłania wiadomości GG z jak i do gry, wyświetlenie aktualnego statusu serwera, ilości graczy oraz administracji serwera za pomocą GG.
Nie odpowiadam za żadne szkody powstałe w wyniku używania tego pluginu itd.

Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Wszystkie pliki konfiguracyjne oraz logi będą znajdowały się w katalogu amxmodx/GGadu (zalecane jest stworzenie go ręcznie i nadanie mu odpowiednich praw dostępu {np. CHMOD 777} w celu umożliwienia zapisu), lecz jeżeli przy uruchomieniu nie będzie istniał katalog to zostanie on stworzony i umieszczone w nim zostaną odpowiednie pliki(GGadu.cfg; GGadu.ini; GGadu_bans.ini; GGadu_servers.ini) {wszystko w załączniku}.

GGadu.cfg - plik z cvar'ami

;[GGadu] Umiesc w tym pliku cvar'y do plugin'a.
amx_gg_numer "0"
amx_gg_haslo "0"
amx_gg_opis_on "name w/ GG [ON]nIP: ipnMapa: mapnTimeleft: tlnGraczy: act/max"
amx_gg_opis_off "name w/ GG [OFF] mapchage ?"
amx_gg_opis_refresh "60"
amx_gg_gracze_info "abcdefgh" ;abcdefgh
amx_gg_log "bc" ;abc
amx_gg_log_typ "a" ;ab
amx_gg_losowy_serw "" ;ab
amx_gg_dzwiek "1"

Niezbędne są cvary amx_gg_numer i amx_gg_haslo. Reszty jak nie będzie to przyjmą wartości standardowe.
Konto GG należy wcześniej utworzyć np. standardowym komunikatorem gdyż nie ma opcji rejestracji z serwera.
Zasada dodawania cvar'ów dokładnie taka sama jak np. w amxx.cfg

GGadu.ini - admini gg

;[GGadu] Umiesc w tym pliku numery GG adminow wraz z ich flagami dostepu oddzielone spacjami, po jednej linijce dla admina np:
;nr_gg flagi_admina "nick" "flagi_dostepu"
;12345678 abcdefghijklmnopqrstuwvxy "SYS-OP" "bc"
;1234567 abcdefghijklmnopqrstuwvxy "ADMIN" "b"
;Srednik na poczatku oznacza ze dana linijka nie jest brana pod uwage.

Radzę zachować ten format, bez żadnych komentarzy. Flagi są takie same jak na serwerze.

GGadu_bans.ini - bany gg

;[GGadu] Dodaj w tym pliku numery gg ktore zostana zbanowane, po jednym w linijce.
;123456789
;234567890
;Srednik na poczatku oznacza ze dana linijka nie jest brana pod uwage.

Jedna linijka to jeden zbanowany numer gg, nie ma co się więcej rozpisywać.

GGadu_servers.ini - serwery CS

;[GGadu] Dodaj w tym pliku serwery wraz z opisem jaki chcesz zobaczyc po wpisaniu komendy serwery, po jednym w linijce.
;127.0.0.1:27666 Super Serwer GG: 123456789
;Srednik na poczatku oznacza ze dana linijka nie jest brana pod uwage. Maksymalna dlugosc 127 znakow

Format oraz treść wg uznania. Ograniczenie do 127 znaków na linijkę.

GGadu_system.log - log
Informacje o łączeniu, akcjach i problemach.

GGadu_DATA.log - log
Pliki tworzą się automatycznie przy odbiorze/wysyłaniu wiadomości. DATA jest w formacie rr/mm/dd

Oczywiście możemy też przekopiować odpowiedni folder z załącznika.

Wymagane moduły:
  • sockets

Konfiguracja:

Cvary:
  • amx_gg_numer "0" - numer gg z którego maja być wysyłane wiadomości
  • amx_gg_haslo "0" - haslo do tego numeru gg
  • amx_gg_opis_on "name w/ GG [ON]nIP: ipnMapa: mapnTimeleft: tlnGraczy: act/max" - opis serwera kiedy włączony
  • amx_gg_opis_off "name w/ GG [OFF] mapchage ?" - opis kiedy wyłączony
  • amx_gg_opis_refresh "60" - co ile odświeżać opis [w sekundach]
    0 = tylko przy zmianie mapy
    wartości poniżej 15 mogą spowodować block'a od serwera gg i brak zmian
  • amx_gg_gracze_info "abcdef" - które dane wyświetlać w liście graczy
    a = nr. porzadkowy gracza, b = username, c = authid
    d = ip, e = team, f = userid
  • amx_gg_log "bc" - co logować ?
    a = wiadomości przychodzące, b = rozmowy, c = funkcje
  • amx_gg_log_typ "1" - co logować w rozmowach wychodzących ?
    a = tylko steam_id, b = tylko ip, brak = tylko nick
  • amx_gg_losowy_serw "" - używać losowego serwera gg do logowania ?
    a = jesli notoperating, b = przy nieudanym pobraniu ip
  • amx_gg_dzwiek "1" - dźwięk przy otrzymaniu wiadomości ?
    1 = tak, 0 = nie

Zamienniki w opisie:
  • name == nazwa serwera
  • ip == ip serwera
  • map == aktualna mapa
  • tl == pozostały czas XXmin YYsek
  • ml == ilość minut do końca mapy
  • sl == ilość sekund do końca
  • act == ilość graczy na serwerze
  • max == maksymalna liczba graczy
  • n == enter == przejście do następnej linii

Flagi dostępu adminów w pliku:
  • "c" - Sys-Op
  • "b" - Admin
  • "a" - Admin bez powiadomienia grupowego
  • "" - bez kontaktu

Komendy:
  • say(_team) gg: nr_gg(lub nick) wiadomosc - wysyła wiadomość na dany numer gg
    nick jest nazwą(lub jej częścią) pod jaką zapisany jest dany user w pliku GGadu.ini
  • say(_team) /kontakt{/contact} - wyświetla menu kontaktu z administracja
  • amx_gg_reload_cvars - wczytuje ponownie cvar'y z flagami (ADMIN_BAN)
  • amx_gg_reload_admins - pobiera ponownie dane adminów z pliku (ADMIN_BAN)
  • amx_gg_reload_bans - pobiera ponownie bany z pliku (ADMIN_BAN)
  • amx_gg_reload_servers - pobiera ponownie serwery z pliku (ADMIN_BAN)

Jeżeli menu kontaktu ma być dostępne dla graczy po użyciu komendy amx_menu,
nalezy do configs/custommenuitems.cfg dopisać linijkę:
amx_addclientmenuitem "Kontakt GGadu" "ggk_menu" "" "GGadu"

Komendy GG:
  • pomoc = lista dostępnych komend
  • status = stan serwera: hostname, wersja amxx, ip:port, mapa, ilość graczy, pozostały czas mapy
  • gracze = lista graczy na serwerze wraz z ich danymi takimi jak IP i Steam_id
  • serwery = lista dostępnych serwerów, dane własne z pliku
  • wersja = aktualna wersja GGadu
  • chat: gracz wiadomosc = wiadomość do kogoś na serwerze
    gracz może być nick'iem (jeżeli występują spacje w nicku to podawać go cudzysłowach) gracza(lub jego częścią), adresem ip, steam_id lub #userid np:

    chat: "[you]" Pozdrowienia z GG

    dla adminów jest też możliwość pisania do wszystkich lub do danego team'u wpisując @all / @ct / @t zamiast gracza np:

    chat: @t Sprzedam pake

  • admin: komenda_admina = wykonuje zadana komendę na serwerze (#odpowiedni ADMIN wymagany#)
    numer z ktorego piszemy musi miec dodanego admina oraz niezbędne flagi do wykonania komendy np:

    admin: amx_map de_dust

  • rcon: komenda_hlds'a = wykonuje zadana komendę rcon na serwerze (#ADMIN_RCON wymagany#)
    niezbędny admin z flagą ADMIN_RCON ("l")

    rcon: restart



Dodatkowe info dostępne jeszcze w .sma




UWAGA !!!
W przypadku gdy plugin stworzył nam folder i nie możemy się do niego dostać z powodu braku praw(źle ustawiony chmod wynikający z tego że inny user{serwer} np root utworzył folder i nie dał nam praw do niego) należy wyłączyć ggadu, pobrać plugin ggadu_dir_remover i standardowo go zainstalować. Po zmianie mapy powinien on usunąć folder wraz z zawartością. Następnie tworzymy sami(kopiujemy z załącznika) folder i pliki pluginu ggadu oraz nadajemy im CHMOD'y 777 - tak aby i serwer miał do nich dostęp. Następnie wyłączamy ggadu_dir_remover, konfigurujemy i włączamy ggadu.
Problem ten pojawia się gdy użytkownik który ma dostęp do pliku nie jest użytkownikiem który uruchamia serwer, np:
użytkownik -> user
serwer -> root (root, główny user systemu, taki admin w M$ OS)
Kiedy root tworzy pliki nadaje im standardowo takie chmod'y że user może tylko je otworzyć(a folder tylko zobaczyć - nawet nie otworzy). Biblioteka amxx'a niestety jest ograniczona i nie ma możliwości wyboru czy też zmiany CHMOD'ów(a nie opłaca się rozprowadzać zmienionej biblioteki dla jednego pluginu) dlatego jak stworzymy sami plik to będzie można go edytować i wszytko będzie działać, lecz gdy serwer stworzy plik typu log to niestety edytować już go nie będziemy mogli.



p.s.
Not4Newbie :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17


#587598 Czas do końca mapy (timeleft) w nazwie serwera

Napisane przez szelbi w 23.11.2013 16:00

Opis


Plugin wyświetla czas do końca mapy.
Częstotliwość odświeżania nazwy regulowana za pomocą CVAR'u.


Cvary



name_refresh_delay "15.0" //Czestotliwosc odswiezania nazwy serwera

Screenshoty


http://i827.photobuc...zps35a97c62.png


Changelog


Spoiler



Download


Załączony plik  timeleft_w_nazwie.sma   701 bajtów  449 Ilość pobrań
  timeleft_w_nazwie.amxx
  • +
  • -
  • 1


#547664 Czas Online

Napisane przez Misiaczek ;c w 05.06.2013 08:46

Czas Online v2.1.0
by MisieQ & byCZUS
 

Opis



 
Witajcie ;)
 
Wraz z byCZUS prezentujemy wam Czas Online Adminów oraz Graczy na serwerze :)
 
Co plugin robi?
Zlicza czas jaki admin/gracz spędza na serwerze i zapisuje to do bazy danych, dodatkowo zapisuje sie pierwsze połączenie admina/gracza z serwerem jak i kiedy ostatnio grał ;)
 

Konfiguracja



Całą konfiguracje zmieniamy w pliku sma 
 
Konfiguracja danych do połączenia z MySQL
 

new sqlConfig[ ][ ] = {
	"localhost",
	"root",
	"",
	"database"
}

Instalacja



 
AMXX
Instalacja Pluginów AMXX
 
PHP:
Skrypt PHP wgrywamy normalnie na serwer www i uzupełniamy dane w pliku config.php
 

Demo



Czas Online Demo
 

Lista Zmian



2.1.0

  • Lekka poprawka zapytania SQL (Podziękowanie dla [/size]GwynBleidD
  • Wieksza korekta znaków w SQL_PrepareString
  • Dodanie Headera i Fotera w statach WWW
  • Usunięto różnice w zapisie godziny mędzy serwerem BD a serwerem Gry
  • Dodano sprawdzanie HLTV i Botów

2.0.0

  • Zmieniona nazwa Pluginu
  • Napisany od nowa plugin (byCZUS)
  • Napisany od nowa interfejs www

1.2.3

  • Poprawka zliczania czasu online :P
  • Poprawka numeracji w SMA :P

1.2.2

  • Poprawka SMA pluginu :) już erroru nie ma ;P

1.2.1

  • Poprawka pliku srodek.php (Paginacji dokładnie)

1.2:

  • Dodanie #define FLAGA
  • Poprawka zapytania SQL
  • Przepisanie skryptu PHP

1.1:

  • Poprawki błędów z SQL

1.0:

  • Napisanie pluginu ;)

Pobieranie



Wersja 2.1.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,7 KB  1645 Ilość pobrań

 
Wersja 2.0.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,91 KB  552 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 58


#720854 Admin Aim – CS:GO AimBot

Napisane przez DarkGL w 17.02.2016 19:58

Lubię się pobawić z botami , jeśli chcesz wiedzieć czy serwer używa tego pluginu wystarczy wpisać aim w konsole dostaniesz powiadomienie że nie masz dostępu do tej komendy :)


  • +
  • -
  • 1


#721361 Problem z instalacją GM amxbans (baza danych)

Napisane przez Kowalsky w 23.02.2016 11:25

http://amxx.pl/topic...z-configincphp/


  • +
  • -
  • 1


#262897 AMXBANS i MySQL. TUTORIAL

Napisane przez Hiroshima w 25.06.2011 21:21

MASZ PROBLEM Z BAZĄ DANYCH / INSTALACJĄ AMXBANS?
A MOŻE NIE DZIAŁA CI AMXBANS PO INSTALACJI?
TEN TEMAT JEST DLA CIEBIE!


Wstęp:

Jest to poradnik dla osób totalnie zielonych / dla wszystkich których google.pl gryzie.
Proszę o dokładne przeczytanie poradnika zanim napiszesz nowy temat, że coś Ci nie działa.
Jest to opis w 3 punktach zawierający informację począwszy od tego jak i gdzie utworzyć bazę danych mysql aż po instalacje skryptu na swoim hostingu (linki w temacie)

Wymagania:
* Porządny hosting www na którym nasz skrypt będzie działał bez żadnych problemów (lista niżej)
* Baza danych MySQL z możliwością nadania praw dostępu dla zewnętrznych hostów.
* Użytkownik bazy MySQL mający prawa do bazy.
* Umiejętność myślenia
* Nasze Amxbans:
- Wersja GmAmxbans (aktualnie 1.6.1): http://amxx.pl/topic...oprawki-amxxpl/
- Wersja AmxBans 5.x (starsza, której nie polecam): AMXBans 5.1b - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Punkt I
Zacznijmy od wybrania sobie hostingu, gdzie nasze amxbans będzie stało.
Sprawdzone hostingi na których nasz AMXBANS będzie działał:
* Hosting, usługi informatyczne - Unix Storm
* NiceShoot.pl :: Serwery Gier Multiplayer, Serwery dedykowane, Hosting WWW. Płatności SMS.
ODRADZAM WSZELKIEGO RODZAJU DARMOWE HOSTINGI. Jeśli decydujesz się na darmowy hosting lub coś w rodzaju xaa (proserwer) to na cuda nie licz. Nie można oczekiwać darmowej super bazy danych która będzie w pełni funkcjonalna / nie będzie sprawiała problemów pod względem stabilności działania, etc.


Punkt II
Należy utworzyć bazę danych mysql, w większości przypadków można ją utworzyć razem z użytkownikiem. Należy nadać mu wszystkie prawa dostępu do bazy którą tworzysz.
Jak to zrobić? Bardzo łatwo:

1) Opis dla DirectAdmin:

* Klikamy na stronie głownej w "Zarządzanie MySQL"
Dołączona grafika


* Klikamy w "Utwórz nową bazę danych"


Dołączona grafika




* Wypełniamy formularz (chyba nie trzeba tego tlumaczyc...)


Dołączona grafika


* Akceptujemy i wracamy do widoku baz mysql

Dołączona grafika


* Klikamy na "zmień przywileje"

Dołączona grafika




* Upewniamy się, że nasz user ma wszystkie prawa zapisu do nowej bazy


Dołączona grafika

2)

!!! TERAZ NAJWAŻNIEJSZY PUNKT Z TWORZENIA BAZY !!!

Musimy ustawić dostęp dla zewnętrznych hostów!
Dopisujemy w formularzu % (procent) i klikamy ok tak jak na załączonym niżej obrazku:

Dołączona grafika

Jeśli dalej jest to dla Ciebie niezrozumiałe tutaj dodatkowa lektura: [MySQL] Nadawanie dostępu do bazy z zewnątrz - AMXX.pl: Support AMX Mod X

W tym momencie mamy utworzoną bazę danych z dostępem dla zewnętrznych hostów.



Punkt III (Instalacja amxbans)

1)
Wrzucamy pliki do katalogu FTP
2) Uruchamiamy przeglądarkę www i wpisujemy adres do naszego skryptu.
3) Postępujemy zgodnie z instrukcją wpisując dane potrzebne do instalacji (dane do połączenia z bazą mysql, Twoim hostem jest adres serwera gdzie kupiłeś bazę, chyba, że podane jest inaczej. Pamiętaj, aby nigdy nie wpisywać w polu host: localhost )
4) Podczas instalacji skrypt poprosi nas abyśmy ustawili odpowiednie CHMODy. W FileZilla jest to banalnie proste. (dlatego polecam właśnie tego klienta FTP, gdyż TotalCommander często sprawia dziwne problemy). Klikamy prawym przyciskiem myszy na folder/plik któremu chcemy ustawić CHOMDY i wybieramy z menu "Zmień atrybuty" ustawiając je na takie o jakie prosi nas skrypt.
5) Jeśli wszystkie z powyższych punktów zostały wykonane zgodnie z opisem, Twój skrypt jest gotowy do pracy. Teraz wystarczy tylko wrzucić plugin na serwer, skonfigurować zgodnie z opisem instalacji:
* Instalacja GmAMXBans - [GmAMXBans] Instalacja AMXBans - AMXX.pl: Support AMX Mod X
* Instalacja AMXBANS 5.x - [AMXBans 5.x] AMXBANS Instalacja - AMXX.pl: Support AMX Mod X


!!! UWAGA !!!


Zrobiłeś wszystko dobrze i nadal nie działa? Dalej nie można banować? Nicki graczy są na szaro?
Upewnij się, że w amxbans.cfg masz ustawione czytanie adminów z bazy mysql! Jest to bardzo ważne, gdyż w wersji GM'a 1.6 działa tylko czytanie adminów z bazy (z users.ini nie działa).

amxbans_use_admins_file "0"

Jeśli nadal nie działa (a musi) oznacza to, że musisz przeczytać ten poradnik więcej niż jeden raz :giggle:
  • +
  • -
  • 23


#720831 Admin Aim – CS:GO AimBot

Napisane przez DarkGL w 17.02.2016 16:50

Admin Aim plugin napisany dawno temu pod 1.6 został przepisany pod CS:GO !
 
http://darkgl.pl/2011/09/04/admin-aim/
 
W skrócie Plugin daje nam możliwość ustawienia graczowi aim’a czyli gracz wali same headshot’y 
 
http://darkgl.pl/201...im-csgo-aimbot/
 

 
Plugin obsługujemy komendą
aim
w konsoli gracza.
 
Dostęp do niej mają tylko admini serwera z flagą ban ( standardowo d )

//Headshoty mają być zadawane również przez granaty i molotov

admin_aim_blast 0

//Headshoty mają być zadawane również przez nóż

admin_aim_knife 0
 
Instalacja przebiega tak samo jak standardowa instalacja innych pluginów sourcemod tzn. wrzucamy plik smx do folderu plugins.

Załączony plik  adminaim.sp   3,4 KB  285 Ilość pobrań

Załączony plik  adminaim.smx   5,98 KB  288 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3


#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 07.12.2012 20:22

Diablo Mod Core 1.1.0 PL by DarkGL

Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno ^^ )

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )

Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod

Co możemy znaleźć w silniku
  • Klasy i itemy to odzielne pluginy
  • System zarządzania renderem gracza
  • Nowy system zapisu sql
  • Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
  • Wbudowane anty kopiowanie leveli
  • Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
  • Prefixy w say
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
  • Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
  • Wbudowany anty 0 HP Bug
  • Lista itemów
  • Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
  • Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
  • Informacje o awansie gracza w say
  • Poprawiony wygląd motd
  • Nowy system itemów
  • Wbudowana nowa wymiana itemami
  • Komendy na dawanie itemów i expa
  • Menu moda
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Obsługa botów
  • Komenda /exp
  • Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
  • Event Diablo
  • System frakcji
  • Komendy /daj i /oddaj
  • Ustawianie nazwy gry
  • Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
  • Krótkie komendy
  • Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
  • Wytrzymałość itemu
  • Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
  • I jeszcze kilka innych rzeczy :)
Lista komend
Takie komendy jak
  • /czary
  • /skille
  • /exp
  • /menu
  • /wymiana
  • /wymien
  • /item
  • /przedmiot
  • /klasy
  • /klasa
  • /reset
  • /drop
  • /rune
  • /daj
  • /komendy
  • /event
Krótkie komendy
  • /k
  • /r
  • /d
  • /p
  • /i
  • /g
  • /ru
  • /w
  • /p
  • /h
  • /ko
  • /m
10_screenshots_2012-01-25_00005.jpg

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/

Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym

Najpierw konfiguracja w sma

#define HUD_TEXT ""
#define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy"
#define MAX_LEN_NAME 128
#define MAX_LEN_DESC 256
#define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64
#define MAX_LEN_FRACTION 128
#define MAX 32
#define MAX_LEVEL 200
#define MAX_SKILL 100
#define BASE_SPEED 250.0
#define TASK_DEATH 100
#define TASK_RENDER 200
#define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl"
#define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife"
#define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse"
#define XBOW_ARROW "xbow_arrow"
#define TIME_HUD 1.0
#define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod"
#define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY
#define HELP_TASK_ID 91321
#define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"
jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to

HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"

SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql

MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej

MAX_LEVEL
Maksymalny level

MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )

ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów

#define BOTY
//#define DEBUG
#define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"
#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )

#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować

Możemy znaleźć jeszcze coś takiego

#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"
jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod

Cvary
//sql
diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3
//sredni level dla nowego gracza
diablo_avg 1
//ustawienia maga
flashlight_custom 1
flashlight_drain 1.0
flashlight_charge 0.5
flashlight_radius 8
flashlight_decay 90
//minimalna ilosc graczy aby dostawac exp
diablo_player_num 2
//ilosc dmg aby dostac 1 exp'a
diablo_dmg_exp 20
//xpbonus
diablo_xpbonus 5
/xpbonus2
diablo_xpbonus2 100
//ustawienia nekromanty czas odradzania
diablo_revival_time 3
//hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego )
diablo_revival_health 25
//minimalny dystans od zwlok
diablo_revival_distance 70.0
//szybkosc rzuconego noza
diablo_knife_speed 1000
//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0
//dmg strzaly z kuszy
diablo_arrow 120.0
//mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg
diablo_arrow_multi 2.0
//szybkosc strzaly z kuszy
diablo_arrow_speed 1500
//ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu
diablo_durability 10
//koszt expa w rune
diablo_exp_price 14500
//koszt losowego przedmiotu w rune
diablo_random_price 9000
//koszt ulepszenia w rune
diablo_upgrade_price 5000
//koszt w /daj
diablo_price_daj 5000
//event on/off
diablo_event 1
//ilosc wymaganych dropow
diablo_drop_need 100
//hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy )
diablo_diablo_hp 1000
//ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo
diablo_event_exp 10000
//kamera przy diablo 1 - widok zza plecow
diablo_camera 1
//ilosc punktow do rozdania za lvl
diablo_points 2
//ile hp za jeden punkt sily
diablo_strength_power 2
//ile reduckji za jeden punkt zrecznosci
diablo_reduce_power 0.03
//Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod )
diablo_hud_mode 1
Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg

Komendy admina
  • amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
  • amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
Komendy techniczne
  • diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
Opis komend
  • /klasy - otwiera listę klas
  • /klasa - otwiera menu klas do wyboru
  • /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
  • /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
  • /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
  • /przedmiot - takie samo działanie jak /item
  • /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
  • /czary - twoje statystyki
  • /skille - tak jak /czary
  • /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
  • /wymiana - wymiana itemami
  • /wymien - tak jak /wymiana
  • /daj - oddaj item za kasę
  • /pomoc - krotka notatka o modzie
  • /komendy - ta lista
  • /exp - informacje o stanie twojego expa
  • /menu - menu moda
  • diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Najważniejsza zmiana to umieszczenie item i klas w odzielnnych pluginach nowe pluginy dopisujemy do plugins-diablomod.ini w folderze configs
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.

Natywy
  • rejestruje klase
    diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = "");
  • zwraca klase gracza
    diablo_get_user_class(id);
  • nazwe klasy pobiera
    diablo_get_class_name(classID , Return[] , len);
  • zwraca level
    diablo_get_user_level(id);
  • zwraca exp
    diablo_get_user_exp(id);
  • zwraca points
    diablo_get_user_points(id);
  • zwraca punkty agi
    diablo_get_user_agi(id);
  • zwraca punkty str
    diablo_get_user_str(id);
  • zwraca punkty dex
    diablo_get_user_dex(id);
  • zwraca punkty int
    diablo_get_user_int(id);
  • czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
    diablo_is_class_from(id);
  • ustawia rendering graczowi
    diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
  • diablo_add_extra_str( id , iIle );
  • diablo_add_extra_int( id , iIle );
  • diablo_add_extra_agi( id , iIle );
  • diablo_add_extra_dex( id , iIle );
  • czy ma taka klase
    diablo_is_this_class(id,szClass[]);
  • dodawanie speed graczowi
    diablo_set_speed(id,Float:fAmount);
  • ustawianie speed
    diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
  • pobranie speed
    Float:diablo_get_speed(id)
  • pobranie dodatkowe speed
    Float:diablo_get_speed_extra(id);
  • diablo_reset_speed( id );
  • zadanie dmg
    diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zabij
    diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zadanie dmg w zasiegu
    diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
  • dodaje hp
    diablo_add_hp(id,iHp);
  • czy jest freezetime
    diablo_is_freezetime();
  • uruchom write hud
    diablo_write_hud_(id);
  • diablo_get_xpbonus();
  • diablo_get_xpbonus2();
  • daje xp
    diablo_add_xp(id,ile);
  • zabiera xp
    diablo_take_xp(id,ile);
  • dodaje noze
    diablo_add_knife(id,iIle);
  • diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
  • diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
  • Float:diablo_get_user_grav(id)
  • diablo_reset_grav( id );
  • diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
  • diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
  • diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
  • diablo_render_cancel( id );
  • diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
  • diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
  • diablo_give_xp( id , ile );
  • diablo_add_max_hp( id , ile );
  • diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
  • diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
  • diablo_set_max_hp( id , ile );
  • diablo_get_max_hp( id );
Forwardy
  • gdy klasa zostanie wybrana
    diablo_class_enabled(id);
  • gdy klasa zostanie zmieniona
    diablo_class_disabled(id);
  • przy zmianie broni
    diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt);
  • czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_clean_data(id);
  • ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_set_data(id);
  • prethink gracza
    diablo_preThink(id);
  • diablo_preThinkItem(id);
  • posthink gracza
    diablo_postThink(id);
  • podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
    diablo_render_change(id);
  • zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
    Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
  • call cast wykonany niech plugin dziala
    diablo_call_cast(id);
  • ustawiania speed
    diablo_speed_change(id);
  • przy spaawnie klasy
    diablo_class_spawned(id);
  • przy zabiciu klasy
    diablo_class_killed(id);
  • przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
    diablo_kill_xp(id,iIle);
  • przy exp damage 0 jak nic nie robisz
    diablo_exp_damage(id,iIle);
  • przy uzyciu skillu klasy
    diablo_class_skill_used(id);
  • when cast stop can return diablo_stop
    diablo_cast_stop(id);
  • can move when cast
    diablo_cast_move(id);
  • write hud
    diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen);
  • damage
    diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage);
  • diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
  • zmiana damage klasy dostaje
    diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • zmiana damage klasy zadaje
    diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • gracz zespawnowany
    diablo_player_spawned(id);
  • diablo_user_change_class( id , class )
  • diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
  • diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
  • diablo_item_reset( id );
  • diablo_item_drop( id );
  • diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
  • diablo_upgrade_item( id );
  • diablo_item_set_data( id );
  • diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_item_skill_used( id );
  • diablo_item_player_spawned( id );
  • gravity zmieniona
    diablo_grav_change(id);
  • diablo_new_round();
  • wymiana itemami
    diablo_copy_item( iFrom , iTo );
W paczce znajdziemy też dwa dodatkowe pluginy ( znajdują się one w folderze dodatki )
  • Diablo Questy
  • Exp od godzinny
Działają one tak samo jak te opublikowane już na forum więc nie będę się rozpisywał o konfiguracji

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube ;)

TutorialeZałączony plik  Diablo Mod Core.rar   6,91 MB  4177 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 87


#261244 GmAMXBans 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL)

Napisane przez Szyfrant w 21.06.2011 14:06

GmAMXBans 1.6 + Poprawki (AMXX.PL)



Wrzuciłem wszystkie poprawki, poprawiłem trochę tłumaczenia i dodałem poprawnie skompilowane pluginy

Paczka zawiera:


- [GmAMXBans] [FIX] Gracz został wcześniej zbanowany 83 razy by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] [AMXBans] Zaladowano 0 admino z bazy danych by MisieQ

- [GmAMXBans] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] Długie Wczytywanie Strefy Admina by MisieQ

- [GmAMXBans] Import adminów z users.ini by Portek

- [GmAMXBans] Spolszczone Pliki Konfiguracyjne - by Szyfrancik


- [GmAMXBans] check_player.inl::prebanned_check_ - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by Portek


- Błędne wyświetlanie w Strefie Admina (Styl Default - WEB) by Kawon

- Dodałem również plik admin.txt gdyż była tam literówka związana z ładowaniem adminów Dołączona grafika


Jak czegoś brakuje pisać od razu !! Nie było mnie długo na forum więc mogę nie wiedzieć co zostało poprawione !

INSTALACJA STANDARDOWA

1 # Poprzednia ilość pobrań 873

2 # Poprzednia ilość pobrań: 633

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 85


#719809 Pukawka.pl

Napisane przez Pukawka.pl w 05.02.2016 15:09

Cześć.

Przeglądając forum napotkaliśmy na wiele informacji które wymagają naszego wyjaśnienia.
 

Pukawka.pl ma dużo serwerów ulokowanych w data center ATM w Warszawie, ale nie tylko.
Mamy również sprzęt w Etop w Warszawie, SDC w Olsztynie i OVH w Strasburgu.
 

Jak wiadomo nasza konkurencja trzyma serwery głównie w Etop w Warszawie.

Historia Etop vs ATM wygląda tak.

 

Od 8 lat współpracujemy z data center ATM w Warszawie.
Przez tyle lat sporo wiemy co się tam dzieje i jak się sprawy mają. 
Jest to największa w Europie środkowej serwerownia i posiada ogromne możliwości.
Do 2014 roku była bezapelacyjnie najlepsza serwerownia w Polsce.
Niestety bezwład dużej korpo spowodował, że w latach 2012-2014 sporo przespali np temat przed ddos, co w listopadzie 2014 bardzo się na nas negatywnie odbiło.

Ale Etop na przełomie  2013/12014  roku również co chwila leżał przez ataki ddos.
Jednakże jako znacznie mniejsza firma dużo szybciej się z tym uporała.

Obecnie w ATM trwają spore zmiany i są one zdecydowanie na plus.
W listopadzie 2015 roku została włączona ochrona ddos i ma tą przewagę na ochroną z Etop, że serwer który jest w tzw blackholingu ma dostęp i do serwerów Steam i do serwerów GT.
Czyli w ATM jest obecnie lepsza ochrona przed ddos.

Ostatnia awaria.
Niestety. Tam gdzie drwa rąbią, tam i wióry lecą.
Okres kropo bezwładu w ATM zaowocował potrzebą zdecydowanych działań w przebudowie szkieletu sieci.
Przy okazji wydarzyła się awaria co dało efekt w dniu 03.02.2016 od 0:40 do 13:50 strat pakietów rzędu 25%
Awaria została usunięta i trwa szacowanie odszkodowania, co przełoży się na odpowiednie przedłużenia serwerów dla naszych klientów.
 

Chcę wyraźnie podkreślić, że od 03.02.2016 od 13:50 nie ma żadnego problemu związanego z siecią ATM.

Żeby nie było, że tylko w ATM zdarzają się awarie, również Etop rzadko, ale jednak również pady i to czasami w całości na ponad 5h, a nie tylko straty 25%, (wystarczy poszukać na gth w temacie o Zabijace).
Po prostu shit happed.

Na przestrzeni ostatniego 1,5 roku Etop jest stabilniejszy, ale już na przestrzeni 3 lat ATM jest stabilniejszy.
Etopowi przybywa klientów, więc za jakiś czas będą się zmagać z tymi samymi problemami związanymi ze skalą, z którymi od lat musi się zmagać ATM.
ATM obecnie się mocno reformuje, więc zakładamy, że po tej awarii będzie już bardzo stabilnie.

Jednakże nie ma idealnej serwerowni, dla tego mamy serwery w aż czterech różnych data center.

Kolejna sprawa.

Czytamy ze zdziwieniem zarzuty, że za ładną grafiką nie kryje się solidność, a panel nie jest user friendly.

No to może zaczniemy od supportu.
Zajmujemy się wsparciem tech. od rana do wieczora, a nie tylko po pracy lub szkole, jak to ma miejsce u konkurencji.
Dla tego możemy podać do nas nr telefonu, bo technicy czy bok odbiorą połączenie od Was, bo są w pracy przy Pukawce, a nie w innej pracy, albo szkole, czy na studiach.
Od czerwca 2014 zmieniliśmy również zasadę działania supportu. Obecnie support również konfiguruje serwery za klientów, jeżeli Ci wybitnie sobie nie radzą.

Na tym forum była sytuacja z zarzutem, że na 1s1k coś działa, a u nas nie.
Wiecie jak się skoczyło? Po wspólnym zbadaniu sprawy z jak się okazało bardzo fajnym i rzeczowym klientem okazało się, że na 1s1k serwer nie crashował się, bo nie był obciążany przez klientów, a mod crashował serwer tylko pod obciążeniem.
No i wyszła przewaga naszego supportu, gdzie technik zadzwonił do klienta, usiadł z nim na ts3 i razem wspólnie poświęcając sporo czasu doszli do źródła problemu :)

Panel.
Jest stale rozwijany do 2006 roku.
Posiada bardzo dużo funkcji i wiele z nich opartych jest na najnowszych technologiach programistycznych np:

- konsola serwera w czasie rzeczywistym, działa szybko, sprawnie i jest lekka
- aktualizacja csgo - w panelu pokazuje się konsola gdzie widać dokładnie cały proces aktualizacji
- systemu wykrywania błędów na serwerach
- systemy antycrashów
- systemy wykrywania zainfekowanych pluginów
- systemy wykrywania zabronionych przez Valve pluginów (już nie blokujemy, tylko informujemy)
- system instalacji serwerów csgo w 10 sek.
- i wiele, wiele innych

Panel jest bogaty i faktycznie może przytłaczać, ale po godzinie używania można docenić jego funkcjonalność.
Nawet takie drobiazgi jak ukrywanie serwerów na liście, czy bezpośrednie zgłaszania problemu z serwerów z menu serwera, już poprawiają komfort korzystania z niego.


Crashe cs16 itp....

Zastanawialiśmy się dla czego faktycznie mamy więcej zgłoszeń o crashach niż u konkurencji no i znaleźliśmy przyczynę.
Bo:
- dajemy serwery od razu z Dropto
- serwery były domyślnie instalowane ze starym silnikiem hlds aby zachować maksymalną zgodność ze starymi pluginami
- mięliśmy w panelu 80 pluginów w różnych wersjach, a ludzie bezmyślnie klikając instalowali jak leci...

Konkurencja daje goły serwer cs16 i rób co chcesz.

No więc:
- obecnie domyślnie instaluje się najnowszy silnik hlds, a w panelu można go sobie zmienić na starsze wersje jak ktoś wie co robi
- zostało tylko 30 sprawdzonych pluginów w menu Pluginy
 

Ilość zgłoszeń crashy w cs16 spadła o 80% :)

Tadam!

Nie ma czegoś takiego, że gdzieś coś działa, a u nas nie.
Mamy albo lepszy, albo identyczny sprzęt, ten sam system, podobne obciążenia maszyn, lepszy support, lepszy panel, niższe (nie wiele ale jednak) ceny.
 


  • +
  • -
  • 1


#575824 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 14:36

Podstawowe informacje o sklepie:

Aktualna wersja: 1.3.0

(Według: Numeracja wersji oprogramowania)

 

Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike

 

Krótki opis:

Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.

 

Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.

Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/

 

Dodatkowo:

  • Portfel.
  • Logowanie/Rejestracja.
  • Rozbudowany panel administracyjny.

 

Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:

Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay

 

Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.

 

 

Instalacja i konfiguracja:

Na czas instalacji powinno się  zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie

 

 

1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www

2. Wejść w plik install.php

3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)

  • Ścieżka do folderu ze sklepm: jeśli sklep jest w głównym katalogu serwera www(np w folderze public_html/htdocs) należy pozostawić "/" natomiast jeśli jest w innym winno się podać dokładną ścieżkę od głównego katalogu aż do głównego folderu z sklepem pamiętając o "/" na końcu.
  • Adres - Dokładny adres do sklepu poprzedzając a kończąc /

4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.

5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres

twojastrona.pl/service/refresh

SS:

amxx_1381065637__ss1.png

amxx_1381065668__ss2.png

amxx_1381065700__ss3.png

 

 

 

Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:

  • Jest to pierwsze wydanie sklepu, więc błędy na pewno będą, tego nie da się uniknąć bo każdy się myli ale będą szybko poprawiane z racji tego że mam masę wolnego czasu.
  • Jeśli nie będzie błędów związanych z usługami ich kupnem itp, mam zamiar stworzyć panel użytkownika.

 

 

 

Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć :)

 

Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły :)

 

 

Lista zmian:

 

1.0.0 -> 1.0.1:

(dnia: 2013.10.06)

  • [Naprawa] Podczas kupowania czegoś na steam dawało flagi na IP.
  • [Naprawa] Na niektórych przeglądarkach podczas próby doładowania portfela nie wyświetlało się co i gdzie trzeba wysłać.
  • [Naprawa] Przedłużało usługi w 'service_buy_cache_' natomiast autor ( xD) zapomniał uwzględnić przedłużania w amxbansie.

1.0.1 -> 1.0.2:

(dnia: 2013.10.07)

  • [Naprawa] Podczas kupowania usługi i wybieraniu ilości dni, pokazywany koszt nie był zaokrąglany do poprawnej kwoty ( 2 miejsc po przecinku )
  • [Optymalizacja] Wysyłanie zapytań do serwera mysql w wszystkich modelach zostało zoptymalizowane.
  • [Ulepszenie] Teraz aby dodać system płatności, wystarczy stworzyć 2 pliki a sklep automatycznie się do nich dostosuje.

1.0.2 -> 1.1.0

(dnia: 2013.10.09)

  • [Nowa funkcja] W panelu administracyjnym widnieje teraz bar z zakupionymi usługami.
  • [Powiadomienia] Gdy użytkownik doładuje konto lub zamówi usługę.
  • [Ulepszenie] Systemu obsługi płatności, teraz każda funkcja "check" w api może zawierać 3 parametry ( sms zwortny, numer na jaki został wysłany sms, i treść jaka została wysłana ), wkrótce szczegółowy poradnik jak dodawać własne płatności.
  • [Optymalizacja] Starałem się optymalizować pliki "systemowe" i zmniejszać zużycie pamięci, efekty są :)

1.1.0 -> 1.2.0

(dnia: 2013.10.14)

  • [Nowa funkcja] Kody premium, administrator ustala 8 znakowy kod o X wartości, użytkownik może nim doładować konto.
  • [Nowa funkcja] Administrator ma możliwość przedłużania / skracania / usuwania już zakupionej usługi.
  • [Nowa funkcja] Podczas tworzenia usługi, dostępny jest taki sam edytor tekstowy jak podczas tworzenia newsa.
  • [Nowa funkcja] API Zabijaka.pl
  • [Ulepszenie] Podczas przeglądania jakiejś opcji w panelu administracyjnego i odświeżeniu strony, trafialiśmy zawsze do ustawień strony, teraz trafimy na tą stronę jaką ostatnio przeglądaliśmy.
  • [Zmiana] Od teraz wyświetlana jest tylko pamięć zużyta przez sklep.
  • [Naprawa] Tutaj wielkie podziękowania dla byCZUS, za to że zgłosił owy błąd. Podczas przedłużania usługi jeśli ktoś kupił na STEAM a owy wpis istniał już w bazie, nie dodawało do zakupionych usług. Po długich sekundach rozmyślań nad tym gdzie jest ten błąd, doszliśmy do rozwiązania :D

1.2.0 -> 1.3.0

(dnia: 2013.11.01)

  • [Nowa funkcja] Panel użytkownika ( Zmiana hasła, Portfel, Ogólne informacje, Moje usługi )
  • [Nowa funkcja] Użytkownik otrzymuje powiadomienie gdy, przedłuży/kupi usługę lub doładuje konto.
  • [Nowa funkcja] Zmiana hasła, dodatkowo pokazuje kiedy hasło zostało ostatnio zmienione.
  • [Nowa funkcja] Na stronie głównej, tam gdzie pokazywana jest ilość użytkowników itp, dodano łączny stan konta wszystkich zarejestrowanych osób, dodatkowo w panelu użytkownika w sekcji ogólne informacje pokazywany jest procentowy udział (zalogowanego użytkownika) portfela w tej kwocie.
  • [Nowa funkcja] Możliwość przeglądania kto polubił danego newsa poprzez kliknięcie w okienko reputacji, jak i wyłączenie tej opcji w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Przekazywanie środków z możliwością ustalenia kwoty jak i zaznaczenie czy administrator ma być powiadomiony i czy ta operacja ma zostać zapisana w moich logach. W panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> Panel użytkownika ) można wyłączyć tą opcje i ustalić maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ) czy użytkownik który dodał newsa, może również oddać głos.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia czy użytkownik niezalogowany ma możliwość przeglądania usług ( Konfiguracja strony -> usługi ), jest również opcja zaznaczenia usług które mają nie zostać wyświetlone niezalogowanemu użytkownikowi.
  • [Nowa funkcja] Stronnicowanie użytkowników w panelu administracyjnym z możliwością szybkiej zmiany ilości wyników na dodatek łatwa w obsłudze opcja do szukania.
  • [Nowa funkcja] Możliwość wyłączenia/włączenia przyznawania punktów reputacji ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowana co ile można dodawać newsy ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Statystyki sklepu, najczęściej kupowane usługi jak i najlepiej zarabiające usługi (czekam na więcej propozycji).
  • [Nowa funkcja] Podziękowania dla użytkownika który udostępnił płatność DotPay, została poprawiona i dodana do sklepu jak również CsSetti :)
  • [Nowa funkcja] Edycja górnego menu ( Konfiguracja strony -> Menu ) (usuwanie/dodawania/edytowanie) z możliwością zaznaczenia czy opcja ma być widoczna dla gościa,administratora czy zalogowanego użytkownika lub wszystko naraz.
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowania 2 nowych tagów meta ( Konfiguracja strony -> Podstawowe ), keywords i description.
  • [Optymalizacja] Połączenie z konkretnym amxbansem nawiązywane jest tylko raz, co daje zauważalną poprawę szybkości ładowania strony przy większej ilości usług.
  • [Usunięto] Konfiguracje logowań informacji, dlaczego? pewnie wiele osób i tak z tego nie korzystało ponieważ chcą wiedzieć co się dzieje w sklepie.
  • [Naprawa] Jeśli ktoś ma na serwerze uruchomione magic_quotes_gpc miał problemy z edytorem html, teraz już takiego problemu nie ma.
  • [Naprawa] Po utworzeniu usługi poprawnie pokazywało dla jakich grup usługa jest dostępna i również poprawnie działało, ale podczas próby edycji domyślne grupy były błędnie zaznaczone.
  • [Zmiana] Wygląd konfiguracji strony został zmienione, mam nadzieje że teraz wygląda to lepiej.
  • [Zmiana] Lista usług uległa zmianie, teraz z menu wybieramy serwer i błyskawicznie pokazywane są usługi dla tego serwera, dodatkowo w menu obok serwer pokazywana jest dostępna ilość usług, w rzeczywistości daje nam to łatwość poruszania się jak i większą przestrzeń dla opisu Newsa.
  • [Zmiana] Portfel został przeniesiony z górnego menu do panelu użytkownika.
  • [Zmiana] Podczas logowania jeśli poda się poprawny login a błędne hasło i jeśli hasło zostało wcześniej zmienione wyświetli się czas modyfikacji hasła, lub jeśli nie zostało zmienione pojawi się komunikat o błędnych danych.
  • [Zmiana] Blokada prób zalogowania się ograniczona do x razy. Można ustalić w panelu administracyjnym ile razy można próbować się zalogować, czy konto na które ktoś próbuje wejść ma otrzymać powiadomienie o przekroczonej liczbie prób, dodatkowo można zdefiniować czy powiadomienie ma zostać również wysłane do panelu administracyjnego jak i ustalić czas blokady.

 

Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres

twojastrona.pl/update.php

Załączony plik  update 1.2.0 - 1.3.0.rar   200,59 KB  1720 Ilość pobrań

 

Instalacja:

Załączony plik  Sklep Automatyczny 1.3.0.rar   203,29 KB  6252 Ilość pobrań

 

 

Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.

 

 

 

Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki

  • Instalacja sklepu.
  • Update z poprzedniej wersji do aktualnej.

 

 

 


  • +
  • -
  • 107


#469010 Ultimate AFK

Napisane przez Droso w 18.10.2012 15:26

Witajcie!
opis

Autor: HubertTM
Dzień publikacji: 18 października 2012r.

Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:

  • strzelanie;
  • poruszanie camera;
  • pisanie na chacie;
  • drobne ruchy;
  • kucanie;
  • skakanie;
  • patrzenie w tabele wyników;
  • przeładowanie;
  • kupowanie broni na respie;
  • wiele innych.

Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:

  • dla Adminów;
  • tylko dla Head-Adminów;
  • U-AFK będzie działać tylko od określonej CVAR'em liczby graczy.

 

Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.

Dodatkowo:
AFK na respie, jak wiadomo czasami chcemy, żeby AFK na respie było szybsze, tak też tu jest.
Jak działa plugin na respie?
Najpierw ustalamy ile razy gracz może być AFK (w pluginie zwie to się szanse [stand. 3])
Jeżeli gracz wykorzysta szanse [np. 3/3] to wtedy:
w zależności od CVAR'u:

  • kickuje;
  • przenosi do drużyny Obserwatora.

Możemy CVAR'em włączyć informowanie gracza, że jest AFK i nastąpi reakcja pluginu.
W pluginie jest pokazywanie ile graczy w CT i TT jest AFK [np. AFK CT: 1 AFK TT: 3] [można wyłączyć CVAR'em]

Mamy także wyrzucanie bomby, jeśli gracz jest AFK X sec..
Oczywiście możemy to wyłączyć, na przykład zamiast wyrzucania bomby możemy zainstalować to:
http://amxx.pl/topic...k-bomb-tranfer/

 

Więcej informacji w CVAR'ach ;)

cvary
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs

 

afk_mode 0
// 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect!
// 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach 


afk_timeafk 50
// Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode)


afk_timespect 0
// Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje!
// 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje.


afk_saychangeafk 2
// Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK?
// 0 - Nie
// 1- Tylko w druzynach TT oraz CT
// 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy.


afk_shootchangeafk 1
// Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.


afk_adminafk 0
// Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac?
// 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy.
// 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj.
// 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem.


afk_warn 1
// ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat)
// 0 - Nie
// 1 - Tak (Domyslnie)


afk_minplayers 0
// od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK.


afk_checkspawn 1
// Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej).
// 1 - Tak
// 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego)


afk_timekillspawn 25
// Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej)


afk_killspawn 0
// Do cvaru wyzej
// 1 - Zabic
// 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK.


afk_killspawnchance 5
// Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra.
// Zalecane 3 w gore.
// Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) 




afk_bombdroptime 20
// Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie.
// 0 - Wylacza.


afk_playersinfoafk 1 
// Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.

Plugin posiada multilanguage! Dzięki czemu obcokrajowcy zrozumieją, dlaczego np. zostali wyrzuceni z serwera :)
Na razie tylko PL i ANG. [Wersja ANG, możliwe lekkie błędy ;D]
 

Podziękowania:
- Dla autora/ów AFK-KISS, (zapożyczona funkcja: ta od rozpoznawania czy gracz ma bombe)


Changelog:
18 października 2012 r - publikacja;
28 października 2012 r - poprawa .txt;
20 grudnia 2012 r - poprawa małych bugów + "uczulenie" pluginu;

1.9b - 13 października 2013 r - "uczulenie" pluginu + poprawy błędów.

1.9f - 10 listopada 2013 r - Poprawienie kilku błędów - ładniejszy (czytelniejszy) plik .CFG :)

2.0 - 30 grudnia 2013 r -

  • Dodanie do AFK - Freezetime - czyli w tym czasie nie nalicza AFK :)
  • Wiele poprawek związanych z wyrzucaniem bomby.
  • Bugi i poprawki;
  • Dodanie komendy debugguj ;)
  • Poprawa jednego CVAR'a.

 

download

Załączony plik  AFK-Ultimate.sma   15,62 KB  1652 Ilość pobrań
  AFK-Ultimate.amxx

Załączony plik  ultimateafk.txt   2,29 KB  2171 Ilość pobrań

Załączony plik  ultimateafk.cfg   2,05 KB  1624 Ilość pobrań

 

 

instalacja
Standardowa czyli:

  • .amxx do plugins
  • .sma do scripting
  • ultimateafk.cfg do configs
  • ultimateafk.txt do data/lang

  • +
  • -
  • 48


#355242 ScreenShot'y Zapis SQL

Napisane przez byCZUS w 29.01.2012 16:13

ScreenShot SQL!
by byCZUS & Gh0st

opis

Witam, jakiś czas temu napisałem sobie plugin do ss'ów, w którym można zmienić typ robionego screena (BMP / TGA).
Po zrobieniu danej ilości screenów plugin automatycznie banuje(zależne od cvarów). Po włączeniu zapisu SQL i wpisaniu poprawnych danych tabela zostaje stworzona automatycznie.

Można sobie wyłączyć zapis SQL dodając // przed
#define SQL_ZAPIS


instalacja

Standardowa, jeżeli chodzi o amxx.
Skrypt php wgrywamy na stronę i edytujemy plik data.php, ustawiamy dane do SQL !

komendy admina

amx_ss <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]
amx_screen <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]


Aby screeny zostały zrobione wystarczy wpisać amx_ss nick, jeżeli nie podamy ilości zostanie zrobione 5 ss'ów BMP.

cvary

ss_hostname "" - hostname bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_username "" - użytkownik bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_password "" - hasło bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_database "" - nazwa bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_mscreens "10" - maksymalna ilość screenów
ss_interval "1.0" - co ile robione są screeny
ss_sitemap "http://amxx.pl" - strona wyświetlana w konsoli
ss_banplayer "1" - 0/1 Czy ma banować gracza
ss_bantime "0" - jeżeli banować to czas (0 perm)
ss_banreason "Wrzuc screeny na forum" - powód bana

inne informacje

NOWY TYP BANOWANIA (BMP + TGA jednocześnie)

Warto też dodać sobie do addons/amxmodx/configs/clcmds.ini takie coś

"3 Screeny BMP" "amx_ss #%userid% 3 0" "bd" "u"
"3 Screeny TGA" "amx_ss #%userid% 3 1" "bd" "u"
"5 Screenow BMP" "amx_ss #%userid% 5 0" "bd" "u"
"5 Screenow TGA" "amx_ss #%userid% 5 1" "bd" "u"


Pozwoli nam to łatwiej robić screeny danemu graczowi :] (Komendy gracza) w amxmodmenu

Teraz czas na demo jak to wszystko wygląda z poziomu przeglądarki Screeny

Dodam, że początkowo skrypt długo może się ładować bo sprawdza mapy na gametrackerze jeżeli je znajdzie to zostaną pobrane i wczytywane już będą z naszej strony (folder maps). Dodatkowo, obrazki są skalowane do odpowiedniej wielkości by mniej ważyły.

Szczególne podziękowania dla Gh0st za napisanie skryptu PHP !

Masz propozycje ? Napisz !!

No to aktualizacja, ver 1.2

Wypieramy Amxbans ScreenShot !

1.0 - Pierwsze wydanie.
1.1 - Dodano: menu w amxmodmenu, ułatwia pracę !

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Zachęcam do downloadu :D I testowania, jeżeli występują błędy proszę pisać :]

To co wyświetla się w Ilość screenów można zmieniać w
new const menu_ss[][] = {
{ 3, BMP }, { 5, BMP }, // Ilosc, Typ
{ 3, TGA }, { 5, TGA }
};


download
W paczce są stare pliki sma !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37