Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Tworzenie klasy do Diablo Mod Core by DarkGLby Fili:P

tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.12.2012 21:42

*
Popularny

Tworzenie klasy do Diablo Mod Core by DarkGL
Na początku oczywiście musimy pobrać include diablo_nowe:
#include <diablo_nowe.inc>

Następnie, aby kod był bardziej czytelny zapiszmy sobie w stałych, podstawowe rzeczy związane z rejestracją klasy:
new const szNazwaKlasy[] = "Demon";
new const iHealth = 120;
new const szOpis[] = "Przykładowy opis klasy";

szNazwaKlasy to jak sama nazwa wskazuje nazwa naszej klasy
iHealth to ilość punktów życie na spawnie naszej klasy
szOpis to po prostu opis naszej klasy
Jeżeli chcemy by nasza klasa była na konkretną flagę co userzy popularnie nazywają klasą premium zapiszmy sobie też naszą flagę:
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_H;

Jeżeli natomiast chcemy by nasza klasa miała swoją frakcjE ( kategorię ) zapiszmy sobie stałą odpowiadającą za nazwę frakcji:
new const szFraction[] = "Piekielni";

Dobrze kiedy mamy już wszystkie stałe przejdźmy do rejestrowania klasy. W plugin init zapiszmy:
diablo_register_class( szNazwaKlasy, iHealth, szOpis );

Jeżeli chcemy aby klasa była na flage dodajemy 4 argument, aby wyglądało to tak:
diablo_register_class( szNazwaKlasy, iHealth, szOpis, iFlags );

Jeżeli chcemy dodać frakcję dodajemy 5 argument szFraction, tego już nie będę demonstrował, bo nie ma takiej potrzeby. Oczywiście flaga ma argument domniemany i możemy ustawić frakcję nie ustawiając flagi wpisująć w pole flagi po prostu -1, FLAG_ALL lub _.
Dobrze teraz musimy się zastanowić czy chcemy mieć moc na nożu ( po naładowaniu paska na nożu ).
Jeżeli tak:
Spoiler

Jeżeli nie:
Spoiler

W tym przypadku akurat nie, ale czasem może nam się przydać wiedza o tym czy gracz posiada klasę.
Wersja optymalniejsza - ale "więcej roboty":
Spoiler

Wersja mniej optymalna - ale prostsza w użyciu:
Spoiler


Myślę, że tyle informacji wystarczy aby dowiedzięć się podstaw o tworzeniu klasy. Jeżeli masz pomysł co dodać do tego poradnika, pisz w komentarzach.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 5

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 08.12.2012 21:59

Przydatne :P
  • +
  • -
  • 0

#3 Hius Von Betton

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:szklary
Offline

Napisano 06.01.2013 11:19

Przydatne xD, ale tylko do klas bez biernego użycia typu imp :/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych