Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 08.06.2013 18:37

Jak wiadomo nie ma wszystkich opisów

klas do DiabloMod by DarkGL

Dzisiaj je Wam udostępnię

 

 

Zrobię to w taki sposób, abyście to tylko skopiowali i wkleili :)
Pamiętajcie, że nie zawsze mogę wszystko opisać, bo mogę czegoś nieznać.
 
1. Anioł



new const szNazwaKlasy[] = "Aniol";
new const iHealth = 140;
new const szOpis[] = "Redukcja przezroczystosci do 150. Na nozu laduje 2xFB. Co 5sekund leczy 35HP. Ma model skrzydel i ma wbudowany spadochron.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 
2. Assasin

new const szNazwaKlasy[] = "Assasin";
new const iHealth = 90;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje FAMASA. Na nozu widocznosc zredukowana do 10.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 

Spoiler

 
3. Cyklop

new const szNazwaKlasy[] = "Cyklop";
new const iHealth = 160;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje 50HP. Otrzymuje obrazenia o 3mniejsze. Moze uzyc pioruna ognia (e), raz na runde.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 
4. Demon

new const szNazwaKlasy[] = "Demon";
new const iHealth = 145;
new const szOpis[] = "LongJump bez freezetime!(CTRL). Zmniejszona grawitacja. Na nozu laduje wysysanie zycia przeciwnikowi, gdy go trafisz.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 
5. Elf

new const szNazwaKlasy[] = "Elf";
new const iHealth = 120;
new const szOpis[] = "";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
6. Kaplan

new const szNazwaKlasy[] = "Kaplan";
new const iHealth = 125;
new const szOpis[] = "Dostaje DEAGLE i SHIELD. Na nozu laduje 100HP. Moze uzyc tarczy na sojuszniku, ktory jest widzialny. Dodaje ona 40HP i wiekszy DMG.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 
7. Korlic

new const szNazwaKlasy[] = "Korlic";
new const iHealth = 130;
new const szOpis[] = "Co 5sekund dostaje 5HP. Otrzymuje obrazenia -5, zadaje obrazenia +5. Gdy zabije wroga dostaje 10HP. Na nozu laduje wieksza predkosc chodzu, gdy zmienisz bron tracisz ja.";
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_H;
new const szFraction[] = "Klasy Premium";

 
 
8. Lodowy Golem

new const szNazwaKlasy[] = "Lodowy Golem";
new const iHealth = 200;
new const szOpis[] = "Ma tylko pistolety. Gdy strzela spowalnia na 15sekund. Gdy rzuci FB to odkrywa jednostki niewidzialne w danej odleglosci i spowalnia je (5skeund). Na nozu laduje dodatkowe pociski.";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 

Spoiler

 
9. Maddawc

new const szNazwaKlasy[] = "Maddawc";
new const iHealth = 130;
new const szOpis[] = "Z noza dwa razy wieksze obrazenia i moze rzucac nozem. Szansa 10/28 na dostanie broni. ";
new const iFlags = (1<<21);
new const szFraction[] = "Klasy Premium";

 
 

Spoiler

 
10. Mistrz Cieni

new const szNazwaKlasy[] = "Mistrz Cieni";
new const iHealth = 120;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje redukcje przezroczystosci +3 (max.30). Przezroczystosc 195/255. Moze postawic swoj cien (bind klawisz +cien)";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
11. Nithlathak

new const szNazwaKlasy[] = "Nithlathak";
new const iHealth = 100;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje wiekszy wampiryzm. Ma 1/5 szansy na zabranie zycia graczowi (5+cast) .Robi wielkie BOOM! (bind klawisz +wybuch)";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
12. Piekielny

new const szNazwaKlasy[] = "Piekielny";
new const iHealth = 125;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje HP. Gdy zabije dostaje HE. Kiedy trafi wroga granatem odlamkowym, ekran przeciwnika jest czerwony (po 16sek. znika), po 4sek. dostaje 10obrazen (tak 4razy). Nie moze uzywac SAY. Pod (bind klawisz hegren) kupuje HE (koszt 300$, moze miec 2HE, kupowac moze prawie przez cala runde)";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 

Spoiler

 
14. Premium

new const szNazwaKlasy[] = "Premium";
new const iHealth = 160;
new const szOpis[] = "Dostaje M4A1 i naboje do AWP. Moze stawiac pulapki.";
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_G;

 
 
15. Rycerz Zagłady

new const szNazwaKlasy[] = "Rycerz Zaglady";
new const iHealth = 100;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje wieksze obrazenia z pierwszego strzalu(+5 za kazdym zaladowaniem). Gdy zginie wybucha, zadajac 75+int obrazen. Szansa 1/4 na zabranie 400$ wrogowi.";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
16. Talic

new const szNazwaKlasy[] = "Talic";
new const iHealth = 160;
new const szOpis[] = "Na start 100ARMOR. Dostaje obrazenia o 10 mniejsze.";
new const iFlags = ADMIN_MENU;
new const szFraction[] = "Klasy Premium";

 
 
17. Wampir

new const szNazwaKlasy[] = "Wampir";
new const iHealth = 110;
new const szOpis[] = "Gdy strzela w przeciwnika leczy sie o 3HP.";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
18. Wilkołak

new const szNazwaKlasy[] = "Wilkolak";
new const iHealth = 120;
new const szOpis[] = "Co 10sekund dostaje 10HP. Moze skakac w powietrzu.";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

Spoiler

 
19. Złodziej

new const szNazwaKlasy[] = "Zlodziej";
new const iHealth = 115;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje predkosc chodu, gdy zmieni na inna bron traci ja. Moze rzucac nozem. Dostaje MP5. Szansa 1/5 na kradziez pieniedzy. Szansa 0/6, ze nie trafia go w kaptur.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
______________________________
 
Jeśli macie jakieś uwagi, to piszcie.
Wiem, że to może być nie do końca prawda, ale w większości jest :)


Użytkownik Benio101 edytował ten post 09.06.2013 19:06
Dodanie tagów na prośbę autora tematu

  • +
  • -
  • 3

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 JustNxt

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Most
Offline

Napisano 13.06.2013 14:14

gdzie dodaje się opis tych klas ?


  • +
  • -
  • 0

#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 13.06.2013 16:29

Aby dodać opis klas, trzeba wejść w .SMA klasy i zamienić, cos podobnego do tego:

new const szNazwaKlasy[] = "Worm";
new const iHealth = 140;
new const szOpis[] = "";
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_E;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

na to co jest napisałem :)

 

A jeśli tego nie ma to po prostu dodajemy caly kod, który podałem i wklejamy do zmiennych globalnych.

A w public plugin_init() szukamy, coś podobnego:

diablo_register_class( "Wilkolak" , 120 , "" ,FLAG_ALL , "Klasy Unikatowe" );

i zamieniamy na:

diablo_register_class( szNazwaKlasy, iHealth, szOpis, iFlags, szFraction );

Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 13.06.2013 16:42

  • +
  • -
  • 2

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#4 StormShadow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.06.2013 18:32

Łap +
Dobrze że to zrobiłeś bo sam jeszcze przed tym miałem problem ale się pomęczyłem i zrobiłem :P

Takie propo zagadaj z darkgl by dodal te opisy albo sam to zrob i mu podeslij :)

Użytkownik StormShadow edytował ten post 14.06.2013 18:32

  • +
  • -
  • 0

#5 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 14.06.2013 19:30

Na razie nie mam czasu :), może kiedyś.

Tak poza tym każdy to może zrobić i mu podesłać ;)

 

Jak ktoś chce ELFA, to niech napisze to zrobię, wcześniej o nim zapomniałem.


Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 14.06.2013 19:31

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#6 StormShadow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.07.2013 08:16

Zrobiłem te klasy by nikt nie musiał sam przerabiać brakuje 2-3 klas,premium elfa i jeszcze talic.
Proszę o podpięci do tematu kewina.

[Dodałem amxx+sma]

Załączone pliki


Użytkownik StormShadow edytował ten post 03.07.2013 08:40

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod core 1.1, opisy klas, diablomod darkgl, maddawc, lodowy golem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych