←  Poradniki oraz Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

DiabloMod Core 1.1
Opisy Klas

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ)'s Photo Kewin. (ZeZ) 08.06.2013

Jak wiadomo nie ma wszystkich opisów

klas do DiabloMod by DarkGL

Dzisiaj je Wam udostępnię

 

 

Zrobię to w taki sposób, abyście to tylko skopiowali i wkleili :)
Pamiętajcie, że nie zawsze mogę wszystko opisać, bo mogę czegoś nieznać.
 
1. Anioł



new const szNazwaKlasy[] = "Aniol";
new const iHealth = 140;
new const szOpis[] = "Redukcja przezroczystosci do 150. Na nozu laduje 2xFB. Co 5sekund leczy 35HP. Ma model skrzydel i ma wbudowany spadochron.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 
2. Assasin

new const szNazwaKlasy[] = "Assasin";
new const iHealth = 90;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje FAMASA. Na nozu widocznosc zredukowana do 10.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 

Spoiler

 
3. Cyklop

new const szNazwaKlasy[] = "Cyklop";
new const iHealth = 160;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje 50HP. Otrzymuje obrazenia o 3mniejsze. Moze uzyc pioruna ognia (e), raz na runde.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 
4. Demon

new const szNazwaKlasy[] = "Demon";
new const iHealth = 145;
new const szOpis[] = "LongJump bez freezetime!(CTRL). Zmniejszona grawitacja. Na nozu laduje wysysanie zycia przeciwnikowi, gdy go trafisz.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 
5. Elf

new const szNazwaKlasy[] = "Elf";
new const iHealth = 120;
new const szOpis[] = "";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
6. Kaplan

new const szNazwaKlasy[] = "Kaplan";
new const iHealth = 125;
new const szOpis[] = "Dostaje DEAGLE i SHIELD. Na nozu laduje 100HP. Moze uzyc tarczy na sojuszniku, ktory jest widzialny. Dodaje ona 40HP i wiekszy DMG.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
 
7. Korlic

new const szNazwaKlasy[] = "Korlic";
new const iHealth = 130;
new const szOpis[] = "Co 5sekund dostaje 5HP. Otrzymuje obrazenia -5, zadaje obrazenia +5. Gdy zabije wroga dostaje 10HP. Na nozu laduje wieksza predkosc chodzu, gdy zmienisz bron tracisz ja.";
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_H;
new const szFraction[] = "Klasy Premium";

 
 
8. Lodowy Golem

new const szNazwaKlasy[] = "Lodowy Golem";
new const iHealth = 200;
new const szOpis[] = "Ma tylko pistolety. Gdy strzela spowalnia na 15sekund. Gdy rzuci FB to odkrywa jednostki niewidzialne w danej odleglosci i spowalnia je (5skeund). Na nozu laduje dodatkowe pociski.";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 

Spoiler

 
9. Maddawc

new const szNazwaKlasy[] = "Maddawc";
new const iHealth = 130;
new const szOpis[] = "Z noza dwa razy wieksze obrazenia i moze rzucac nozem. Szansa 10/28 na dostanie broni. ";
new const iFlags = (1<<21);
new const szFraction[] = "Klasy Premium";

 
 

Spoiler

 
10. Mistrz Cieni

new const szNazwaKlasy[] = "Mistrz Cieni";
new const iHealth = 120;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje redukcje przezroczystosci +3 (max.30). Przezroczystosc 195/255. Moze postawic swoj cien (bind klawisz +cien)";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
11. Nithlathak

new const szNazwaKlasy[] = "Nithlathak";
new const iHealth = 100;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje wiekszy wampiryzm. Ma 1/5 szansy na zabranie zycia graczowi (5+cast) .Robi wielkie BOOM! (bind klawisz +wybuch)";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
12. Piekielny

new const szNazwaKlasy[] = "Piekielny";
new const iHealth = 125;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje HP. Gdy zabije dostaje HE. Kiedy trafi wroga granatem odlamkowym, ekran przeciwnika jest czerwony (po 16sek. znika), po 4sek. dostaje 10obrazen (tak 4razy). Nie moze uzywac SAY. Pod (bind klawisz hegren) kupuje HE (koszt 300$, moze miec 2HE, kupowac moze prawie przez cala runde)";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 

Spoiler

 
14. Premium

new const szNazwaKlasy[] = "Premium";
new const iHealth = 160;
new const szOpis[] = "Dostaje M4A1 i naboje do AWP. Moze stawiac pulapki.";
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_G;

 
 
15. Rycerz Zagłady

new const szNazwaKlasy[] = "Rycerz Zaglady";
new const iHealth = 100;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje wieksze obrazenia z pierwszego strzalu(+5 za kazdym zaladowaniem). Gdy zginie wybucha, zadajac 75+int obrazen. Szansa 1/4 na zabranie 400$ wrogowi.";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
16. Talic

new const szNazwaKlasy[] = "Talic";
new const iHealth = 160;
new const szOpis[] = "Na start 100ARMOR. Dostaje obrazenia o 10 mniejsze.";
new const iFlags = ADMIN_MENU;
new const szFraction[] = "Klasy Premium";

 
 
17. Wampir

new const szNazwaKlasy[] = "Wampir";
new const iHealth = 110;
new const szOpis[] = "Gdy strzela w przeciwnika leczy sie o 3HP.";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

 
 
18. Wilkołak

new const szNazwaKlasy[] = "Wilkolak";
new const iHealth = 120;
new const szOpis[] = "Co 10sekund dostaje 10HP. Moze skakac w powietrzu.";
new const iFlags = FLAG_ALL;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

Spoiler

 
19. Złodziej

new const szNazwaKlasy[] = "Zlodziej";
new const iHealth = 115;
new const szOpis[] = "Na nozu laduje predkosc chodu, gdy zmieni na inna bron traci ja. Moze rzucac nozem. Dostaje MP5. Szansa 1/5 na kradziez pieniedzy. Szansa 0/6, ze nie trafia go w kaptur.";
new const iFlags = FLAG_ALL;

 
______________________________
 
Jeśli macie jakieś uwagi, to piszcie.
Wiem, że to może być nie do końca prawda, ale w większości jest :)


Edited by Benio101, 09.06.2013 19:06.
Dodanie tagów na prośbę autora tematu
Quote

  • +
  • -
JustNxt's Photo JustNxt 13.06.2013

gdzie dodaje się opis tych klas ?

Quote

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ)'s Photo Kewin. (ZeZ) 13.06.2013

Aby dodać opis klas, trzeba wejść w .SMA klasy i zamienić, cos podobnego do tego:

new const szNazwaKlasy[] = "Worm";
new const iHealth = 140;
new const szOpis[] = "";
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_E;
new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";

na to co jest napisałem :)

 

A jeśli tego nie ma to po prostu dodajemy caly kod, który podałem i wklejamy do zmiennych globalnych.

A w public plugin_init() szukamy, coś podobnego:

diablo_register_class( "Wilkolak" , 120 , "" ,FLAG_ALL , "Klasy Unikatowe" );

i zamieniamy na:

diablo_register_class( szNazwaKlasy, iHealth, szOpis, iFlags, szFraction );

Edited by Kewin. (ZeZ), 13.06.2013 16:42.
Quote

  • +
  • -
StormShadow's Photo StormShadow 14.06.2013

Łap +
Dobrze że to zrobiłeś bo sam jeszcze przed tym miałem problem ale się pomęczyłem i zrobiłem :P

Takie propo zagadaj z darkgl by dodal te opisy albo sam to zrob i mu podeslij :)
Edited by StormShadow, 14.06.2013 18:32.
Quote

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ)'s Photo Kewin. (ZeZ) 14.06.2013

Na razie nie mam czasu :), może kiedyś.

Tak poza tym każdy to może zrobić i mu podesłać ;)

 

Jak ktoś chce ELFA, to niech napisze to zrobię, wcześniej o nim zapomniałem.


Edited by Kewin. (ZeZ), 14.06.2013 19:31.
Quote

  • +
  • -
StormShadow's Photo StormShadow 03.07.2013

Zrobiłem te klasy by nikt nie musiał sam przerabiać brakuje 2-3 klas,premium elfa i jeszcze talic.
Proszę o podpięci do tematu kewina.

[Dodałem amxx+sma]

Attached Files


Edited by StormShadow, 03.07.2013 08:40.
Quote