Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CeLeS - zdjęcie

CeLeS

Rejestracja: 16.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2011 19:52
-----

#204189 CoD Weapon Zoom 1.5

Napisane przez Cypis' w 08.01.2011 19:20

dziala, masz tu model celownika ze starego cwz jeszcze wgraj go do folderu models wypakuj i model z folderem

Załączone pliki

  • Załączony plik  cod.rar   58,01 KB  904 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#175987 [QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka

Napisane przez Cypis' w 01.10.2010 19:10

Oto tutorial jak dodać wskrzeszanie do medyka na E

1. Dodajesz pod
//#define BOTY 1
to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)

2. Do case klasy dodajesz:
cod_add_wskrzes(id,1)

3. Dodajesz pod
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
w public Odrodzenie(id) to:
cod_add_wskrzes(id, 0)

4.to dodajemy na koniec sma cod moda

public plugin_natives()
{
register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowieMax", 1);
}

public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}

public PobierzDoswiadczenie(id)
return doswiadczenie_gracza[id];

public PobierzZdrowieMax(id)
return maksymalne_zdrowie_gracza[id];


Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

sma wskrzeszania do medyka pod starego cod moda:
Załączony plik  medyk.sma   12,86 KB  622 Ilość pobrań
  medyk.amxx
  • +
  • -
  • 21


#171110 stop task

Napisane przez DarkGL w 14.09.2010 14:50

remove_task(id_taska)
  • +
  • -
  • 1


#169997 Radar

Napisane przez Ortega w 11.09.2010 08:54

Znowu ten sam błąd w przeciągu dnia.. Pytam się jak ma to działać skoro nie rejestrujesz indexu wiadomości?
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)

Tworzysz tylko
g_msgHostageAdd

ale już
get_user_msgid("...");

brak.

Tak poza tym, to ta wiadomość nie może wyświetlić graczy z przeciwnej drużyny co za tym idzie item jest bezsensu. No chyba, że shackujesz funkcję od tego, które można znaleźć w HLSDK ;)
  • +
  • -
  • 2


#169840 akcja reload

Napisane przez DarkGL w 10.09.2010 18:10

curweapon jest także uruchamiany przy zmianie ammo :F
kod se zmień to nie jest all co chcesz
public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	if(wid == CSW_XM1014 || wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(wid != stare_id_broni[id]){
		stare_id_broni[id] = wid;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ammo = read_data(3)	// liczba naboi w magazynku
	if(ammo > stare_ammo[id]){
		stare_ammo[id] = ammo;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#168665 m4 bez tlumika

Napisane przez DarkGL w 06.09.2010 15:56

try
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_Player_PreThink")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 
}

public fw_Player_PreThink(id){
	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 
	return FMRES_HANDLED;
}

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 
{ 
	
	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        
	
	return FMRES_HANDLED 
}

  • +
  • -
  • 1


#161863 Wyswietlanie Sprite

Napisane przez Ortega w 20.08.2010 10:39

Bezpieczniej użyć MSG_ONE
#include < amxmodx > 

new Sprite1;

public plugin_init( ){
register_clcmd("say a", "gCrash");
}

public plugin_precache( ) {
Sprite1 = precache_model("sprites/schinsoo.spr");
}

public gCrash( id ) {

new PlayerCoords[3];
get_user_origin(id, PlayerCoords, 1);

message_begin( MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, PlayerCoords, id );
write_byte( TE_SPRITE );
write_coord( PlayerCoords[0]+20 );
write_coord( PlayerCoords[1]+20 );
write_coord( PlayerCoords[2]+20 );
write_short( Sprite1 ) ;
write_byte( 1 );
write_byte( 1 );
message_end( );

}

  • +
  • -
  • 1


#161854 Wyswietlanie Sprite

Napisane przez hardbot w 20.08.2010 10:26

zobacz na tego pluga on ustawiają nad głową sprita

Spoiler



#161844 Wyswietlanie Sprite

Napisane przez Ortega w 20.08.2010 10:14

z message_const.inc:
#define TE_SPRITE                   17       // Additive sprite, plays 1 cycle
// write_byte(TE_SPRITE)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(scale in 0.1's)
// write_byte(brightness)

  • +
  • -
  • 1


#159774 Ograniczenie amunicji w broni

Napisane przez R3X w 13.08.2010 17:53

Tamto co napisałem zadziała tylko kiedy gracz nie ma innej broni. Ten kod zadziała zawsze
new ent = give_item(id, "weapon_scount");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0);
if(pev_valid(ent))
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);

  • +
  • -
  • 1


#159710 Ograniczenie amunicji w broni

Napisane przez Ortega w 13.08.2010 13:57

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("AmmoX"), {0,0,0}, id );
write_byte(2);
write_byte(1);
message_end();

  • +
  • -
  • 1


#159689 Ograniczenie amunicji w broni

Napisane przez Ortega w 13.08.2010 13:15

istnieje bądź jest dołączony

Dołączyłeś util, a w nim jest ten stock -_-. Z resztą R3X napisał skąd ma ten stock.
  • +
  • -
  • 1


#159670 Ograniczenie amunicji w broni

Napisane przez R3X w 13.08.2010 12:07

//fakemeta_util.inc
stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) {
	new weap = wid, clip, ammo
	if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)))
		return 0
	
	new class[32]
	get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1)

	return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id)
}

give_item(id, "weapon_scount");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0);
new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);
if(ent){
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

  • +
  • -
  • 1


#159545 Pozycja granatu

Napisane przez DarkGL w 12.08.2010 19:48

hmm na około
nie mam pojęcia czy ten kod zadziała nie znam classname granatu i czy wogóle cs ustawia owner dla granatu

new ent = -1;
	while((ent = find_ent_by_class(ent,"grenade")) != 0 ){
		new owner;
		pev(ent,pev_owner,owner);
		if(owner == id){
			//jego granat
			new Float:origins[3];
			pev(ent,pev_origin,origins,3)
		}
	}
lub moduł csx forward throw_grenade
  • +
  • -
  • 1


#159334 Radar pokazuje wszystkie zywych

Napisane przez Cypis' w 11.08.2010 21:34

A spróbuj tym pluginem :P :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1