Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
CeLeS
Rejestracja: 16.03.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2011 19:52





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 219
- Odwiedzin: 8 326
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Lipiec 6, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ak
Kontakt
-
Steam
76561197981946110
#204189 CoD Weapon Zoom 1.5
Napisane przez Cypis'
w 08.01.2011 19:20
#175987 [QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka
Napisane przez Cypis'
w 01.10.2010 19:10
1. Dodajesz pod
//#define BOTY 1to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)
2. Do case klasy dodajesz:
cod_add_wskrzes(id,1)
3. Dodajesz pod
nowa_klasa_gracza[id] = 0;w public Odrodzenie(id) to:
cod_add_wskrzes(id, 0)
4.to dodajemy na koniec sma cod moda
public plugin_natives()
{
register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowieMax", 1);
}
public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}
public PobierzDoswiadczenie(id)
return doswiadczenie_gracza[id];
public PobierzZdrowieMax(id)
return maksymalne_zdrowie_gracza[id];
Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
sma wskrzeszania do medyka pod starego cod moda:


#169997 Radar
Napisane przez Ortega
w 11.09.2010 08:54
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
Tworzysz tylko
g_msgHostageAdd
ale już
get_user_msgid("...");
brak.
Tak poza tym, to ta wiadomość nie może wyświetlić graczy z przeciwnej drużyny co za tym idzie item jest bezsensu. No chyba, że shackujesz funkcję od tego, które można znaleźć w HLSDK

#169840 akcja reload
Napisane przez DarkGL
w 10.09.2010 18:10
kod se zmień to nie jest all co chcesz
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_XM1014 || wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){ return PLUGIN_CONTINUE; } if(wid != stare_id_broni[id]){ stare_id_broni[id] = wid; return PLUGIN_CONTINUE; } new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku if(ammo > stare_ammo[id]){ stare_ammo[id] = ammo; return PLUGIN_CONTINUE; } }
#168665 m4 bez tlumika
Napisane przez DarkGL
w 06.09.2010 15:56
#include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_Player_PreThink") register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) } public fw_Player_PreThink(id){ if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){ return FMRES_IGNORED; } set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) return FMRES_HANDLED; } public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) { if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){ return FMRES_IGNORED; } set_cd(cd_handle, CD_ID, 0) return FMRES_HANDLED }
#161863 Wyswietlanie Sprite
Napisane przez Ortega
w 20.08.2010 10:39
#include < amxmodx >
new Sprite1;
public plugin_init( ){
register_clcmd("say a", "gCrash");
}
public plugin_precache( ) {
Sprite1 = precache_model("sprites/schinsoo.spr");
}
public gCrash( id ) {
new PlayerCoords[3];
get_user_origin(id, PlayerCoords, 1);
message_begin( MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, PlayerCoords, id );
write_byte( TE_SPRITE );
write_coord( PlayerCoords[0]+20 );
write_coord( PlayerCoords[1]+20 );
write_coord( PlayerCoords[2]+20 );
write_short( Sprite1 ) ;
write_byte( 1 );
write_byte( 1 );
message_end( );
}
#161854 Wyswietlanie Sprite
Napisane przez
hardbot
w 20.08.2010 10:26
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Emoticons Displayer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"
#define MAX_EMOTICONS 50
new const g_szSymbol[MAX_EMOTICONS][16];
new const g_szSprite[MAX_EMOTICONS][32];
new g_iSpirteIndex[MAX_EMOTICONS];
new g_iNum;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say", "clcmdSay", -1, "");
}
public plugin_precache()
{
new szFile[64];
get_configsdir(szFile, sizeof szFile - 1);
add(szFile, sizeof szFile - 1, "/emoticons.ini");
if(!file_exists(szFile)) write_file(szFile, "", -1);
new szBuffer[128], iLen, iLine;
while(read_file(szFile, iLine++, szBuffer, sizeof szBuffer - 1, iLen))
{
if(!iLen || szBuffer[0] == ';') continue;
parse(szBuffer, g_szSymbol[g_iNum], sizeof g_szSymbol[] - 1, g_szSprite[g_iNum], sizeof g_szSprite[] - 1);
g_iSpirteIndex[g_iNum] = precache_model(g_szSprite[g_iNum]);
g_iNum++;
if(g_iNum >= MAX_EMOTICONS) break;
}
}
public clcmdSay(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return;
static szArgs[128];
read_args(szArgs, sizeof szArgs - 1);
for(new i = 0 ; i < sizeof(g_szSymbol) ; i++)
{
if(!g_szSymbol[i][0]) continue;
if(containi(szArgs, g_szSymbol[i]) != -1)
{
util_p_killattachment(id);
util_p_attach(id, g_iSpirteIndex[i], 5);
}
}
}
stock util_p_killattachment(index)
{
if(!is_user_connected(index)) return;
message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_KILLPLAYERATTACHMENTS);
write_byte(index);
message_end();
}
stock util_p_attach(index, iSprite, iHoldTime)
{
if(!is_user_connected(index)) return;
message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
write_byte(index);
write_coord(60);
write_short(iSprite);
write_short(iHoldTime * 10);
message_end();
}
#161844 Wyswietlanie Sprite
Napisane przez Ortega
w 20.08.2010 10:14
#159774 Ograniczenie amunicji w broni
Napisane przez R3X
w 13.08.2010 17:53
#159710 Ograniczenie amunicji w broni
Napisane przez Ortega
w 13.08.2010 13:57
#159689 Ograniczenie amunicji w broni
Napisane przez Ortega
w 13.08.2010 13:15
#159670 Ograniczenie amunicji w broni
Napisane przez R3X
w 13.08.2010 12:07
//fakemeta_util.inc stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) { new weap = wid, clip, ammo if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo))) return 0 new class[32] get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1) return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id) }
give_item(id, "weapon_scount"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0); new ent = fm_get_user_weapon_entity(id); if(ent){ cs_set_weapon_ammo(ent, 1); }
#159545 Pozycja granatu
Napisane przez DarkGL
w 12.08.2010 19:48
nie mam pojęcia czy ten kod zadziała nie znam classname granatu i czy wogóle cs ustawia owner dla granatu
new ent = -1; while((ent = find_ent_by_class(ent,"grenade")) != 0 ){ new owner; pev(ent,pev_owner,owner); if(owner == id){ //jego granat new Float:origins[3]; pev(ent,pev_origin,origins,3) } }lub moduł csx forward throw_grenade
#159334 Radar pokazuje wszystkie zywych
Napisane przez Cypis'
w 11.08.2010 21:34

Załączone pliki
-
bio_radar.amxx 4,58 KB 17 Ilość pobrań
-
bio_radar.sma 2,13 KB 45 Ilość pobrań
bio_radar.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: CeLeS
- Regulamin