Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Radar

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 10.09.2010 17:53

*
Popularny

Witam w tym tutku pokaze wam jak dodac radar pokazujacy wszystkich zywych graczy ;)

Zaczynamy
najpier dodajemy stale nad plugin_init

new const sound_radar[] = "radar.wav";
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel, g_maxplayers;
new radar[33];

teraz w plugin_init na samym koncu dodajemy
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
	g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
	g_maxplayers = get_maxplayers();
	for (new i = 1; i<=g_maxplayers;i++) radar[i] = false;	
	set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");

w plugin_precache na koncu
precache_sound(sound_radar);

teraz funkcja odpowiedzialna za radar. Najlepiej na samym koncu pluginu dac
//Radar
public radar_scan()
{
	new PlayerCoords[3];
	new id;
	new Players[32];
	new i;
	new playerCount = 0;

	for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
	{
		if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;
		
		if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
		{
		playerCount++; 
		}
		
		for (i=1;i<=playerCount;i++)
		{	
			get_user_origin(i, PlayerCoords)
		
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
			write_byte(id)
			write_byte(i)		
			write_coord(PlayerCoords[0])
			write_coord(PlayerCoords[1])
			write_coord(PlayerCoords[2])
			message_end()
		
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
			write_byte(i)
			message_end()
		}
		emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	}
}

Ok mamy radar to teraz wybieramy jak go ustawiamy ;)

Mozemy dac go jako przedmiot
wiec w nazwy_przedmiotow dopisujemy
"Radar"//29
i zapamietujemy na jakiej jest pozycji ( u mnie na 29 )

nastepnie opisy_przedmiotow
"Radar pokazuje wszystkich zywych graczy"

teraz musimy wywolac radar w przedmiocie

w public DajPrzedmiot dodajemy nowy case z numerem przedmiotu i
radar[id] = true;

np.
case 29:
			radar[id] = true;

teraz trzeba ustawic aby radar sie wylaczal po wyrzuceniu itemu

w public UsunPrzedmiot na koncu dodajemy
radar[id] = false;

mozemy takze zrobic postac np telegrafista
majaca radar

tworzymy klase wedlug innego tutka xD
nastepnie

w public Odrodzenie(id) po
case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
			give_item(id, "weapon_elite");
			ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}

tworzymy nowy case zatytulowany Telegrafista i wstawiamy radarek
case Telegrafista:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			radar[id] = true;
		}

teraz trzeba zrobic warunek w UsunPrzedmiot
przed
radar[id] = false;
dodajemy
if(klasa_gracza[id] == Telegrafista)
		radar[id] = true;
	else

pod
public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		strip_user_weapons(id);

dodajemy
radar[id] = false;

i to koniec ;)

Załączone pliki

  • Załączony plik  radar.wav   22,17 KB  457 Ilość pobrań

Użytkownik CeLeS edytował ten post 11.09.2010 09:44

  • +
  • -
  • 11

#2 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 10.09.2010 18:10

Super!! Dobra robota xD
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#3 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 10.09.2010 20:10

A ten Sound od czego :D

#4 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 10.09.2010 20:13

pikanie radarku ;)
co 2 sekundki xD

Użytkownik CeLeS edytował ten post 10.09.2010 20:13

  • +
  • -
  • 1

#5 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 10.09.2010 23:37

zrobilem item wedlug instrukcji ale nie pokazuje mi ludzi na radarze ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 11.09.2010 08:24

a zdobyles przedmiot ?
dwa przeczytaj jeszcze raz i zobacz czy czegos nie pominoles...
bledow w kompilacji nie bylo?
  • +
  • -
  • 0

#7 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.09.2010 08:27

Jak zrobić, aby nie było tego dźwięku?

#8 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.09.2010 08:27

może coś źle zrobiłeś Karrypto zobacz dokładnie
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#9 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 11.09.2010 08:31

przed tym daje //
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

czyli
 //emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

  • +
  • -
  • 2

#10 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.09.2010 08:54

Znowu ten sam błąd w przeciągu dnia.. Pytam się jak ma to działać skoro nie rejestrujesz indexu wiadomości?
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)

Tworzysz tylko
g_msgHostageAdd

ale już
get_user_msgid("...");

brak.

Tak poza tym, to ta wiadomość nie może wyświetlić graczy z przeciwnej drużyny co za tym idzie item jest bezsensu. No chyba, że shackujesz funkcję od tego, które można znaleźć w HLSDK ;)
  • +
  • -
  • 2

#11 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 11.09.2010 09:43

Ortega wyswietla wszystkich zywych... czyli tez z przeciwnego teamu
wlasnie nie idzie zrobic zeby tylko przeciwnikow pokazywalo...
to nie zombie ze tam przeciwnicy sa zdeklarowani

wybac zjadlem w inicie
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
	g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
juz poprawiam! xD

wiec niech wszyscy co korzystali z tutka
dopisza do plugin_init to co wyzej w kodzie jest

Użytkownik CeLeS edytował ten post 11.09.2010 09:48

  • +
  • -
  • 3

#12 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 11.09.2010 10:22

radar działa bez zarzutów ;D
  • +
  • -
  • 0

#13 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 11.09.2010 11:43

Skompilowało się bez problemu, dzięki ;) Leci +
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#14 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 09.11.2010 22:44

a mozna by bylo tak zrobic zeby cyferki byly na ekranie , pokazujace gdzie grasz sie znajduje tzn odleglosc
i te liczby pokazywaly by sie tam gdzie jest wrog ?

#15 Karnerrr

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:105
  • Imię:mmooooooo
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 03.01.2011 19:46

gdzie jest to UsunPrzedmiot?

#16 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 03.01.2011 19:51

ctrl+f
  • +
  • -
  • 0

#17 NieMaMnie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:23
  • Steam:steam
  • Imię:Jaś
  • Lokalizacja:Miesiąc
Offline

Napisano 01.04.2011 23:30

a czy idzie zrobić tak, żeby np był sobie item radar i pokazywał tych żyjących ale np. po wciśnięciu E pokazuje na 10sekund potem Radar już nie działa - mamy normalny radar..

?

Użytkownik mamama07 edytował ten post 01.04.2011 23:31

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych