Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ograniczenie amunicji w broni
Temat rozp. CeLeS, 13.08.2010 10:57
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.08.2010 10:57
Witam
poszukuje funkcji dzięki ktorej zmniejsze ilosc naboi z broni
np chce dac scouta z 1 nabojem w magazynku ( w tym momencie uzywanym a nie bpammo - zapasowych )
pozdrawiam +
poszukuje funkcji dzięki ktorej zmniejsze ilosc naboi z broni
np chce dac scouta z 1 nabojem w magazynku ( w tym momencie uzywanym a nie bpammo - zapasowych )
pozdrawiam +
#2
Napisano 13.08.2010 12:07
//fakemeta_util.inc stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) { new weap = wid, clip, ammo if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo))) return 0 new class[32] get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1) return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id) }
give_item(id, "weapon_scount"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0); new ent = fm_get_user_weapon_entity(id); if(ent){ cs_set_weapon_ammo(ent, 1); }
#3
Napisano 13.08.2010 12:58
dzięki
lecz w czasie kompilacji wyskakuje mi blad
error 021 symbol already defined fm_get_user_weapon_entity
linijka stocku
lecz w czasie kompilacji wyskakuje mi blad
error 021 symbol already defined fm_get_user_weapon_entity
linijka stocku
Użytkownik CeLeS edytował ten post 13.08.2010 12:58
#4
Napisano 13.08.2010 13:05
Dodałeś stock który już wcześniej istnieje bądź jest dołączony. Na 99,9% dodałeś <fakemeta_util> i do kodu jeszcze ten stock i tam leży błąd.
#5
Napisano 13.08.2010 13:10
to jest 1 stock ktory uzywam
szukajac fm_get_user_weapon_entity znajduje 2 wpisy pierwszy w stocku i a drugi po dawaniem broni czyli tak jak dal mi Rex
#include <fakemeta_util> jest wiec dalej nie mam na to rozwiazania -.-
edit
bez stocka kompiluje mi sie ale w czasie gry wyskakuja bledy w konsoli i nie daje mi nic -.-
szukajac fm_get_user_weapon_entity znajduje 2 wpisy pierwszy w stocku i a drugi po dawaniem broni czyli tak jak dal mi Rex
#include <fakemeta_util> jest wiec dalej nie mam na to rozwiazania -.-
edit
bez stocka kompiluje mi sie ale w czasie gry wyskakuja bledy w konsoli i nie daje mi nic -.-
Użytkownik CeLeS edytował ten post 13.08.2010 13:17
#6
Napisano 13.08.2010 13:15
Dołączyłeś util, a w nim jest ten stock . Z resztą R3X napisał skąd ma ten stock.istnieje bądź jest dołączony
#7
Napisano 13.08.2010 13:29
dobra dzięki to sprawdzalem ale blad mi wyskakiwal i nic mi nie dawalo
lecz teraz juz wiem czemu blad -.-
Rex literowke zrobil
lecz dalej dostaje status amunicji 10/0 ...
lecz teraz juz wiem czemu blad -.-
Rex literowke zrobil
give_item(id, "weapon_scount")
lecz dalej dostaje status amunicji 10/0 ...
#8
Napisano 13.08.2010 13:57
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("AmmoX"), {0,0,0}, id );
write_byte(2);
write_byte(1);
message_end();
#9
Napisano 13.08.2010 14:22
wklejam to za dawaniem broni i dalej nic...
a moze za pomoca WeaponList ?
;( nie wiem ja poczatkujacy jestem ;/
po prostu chce dostac bron z 1 nabojem
13 sierpień 2010 - 17:41:
message zmienia bpammo
a moze za pomoca WeaponList ?
;( nie wiem ja poczatkujacy jestem ;/
po prostu chce dostac bron z 1 nabojem
13 sierpień 2010 - 17:41:
message zmienia bpammo
#10
Napisano 13.08.2010 17:53
Tamto co napisałem zadziała tylko kiedy gracz nie ma innej broni. Ten kod zadziała zawsze
new ent = give_item(id, "weapon_scount"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0); if(pev_valid(ent)) cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
#11
Napisano 13.08.2010 19:08
dobra dziala
wielkie dzięki
mozna zamknac
wielkie dzięki
mozna zamknac
#12
Napisano 13.08.2010 20:13
R3X a ja bym to zrobił tak//fakemeta_util.inc stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) { new weap = wid, clip, ammo if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo))) return 0 new class[32] get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1) return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id) }give_item(id, "weapon_scount"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0); new ent = fm_get_user_weapon_entity(id); if(ent){ cs_set_weapon_ammo(ent, 1); }
Spoiler
i lepiej użyć find_ent_by_owner wymaga modułu ENGINE
#13
Napisano 13.08.2010 20:30
użycie engine byłoby szybsze w tej sytuacji, jednak give_item zwraca id enta, więc szukanie bytu okazało się i tak nadmiarowe niezależnie od użytego modułu
#14
Napisano 13.08.2010 20:31
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych