Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ograniczenie amunicji w broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 13.08.2010 10:57

Witam
poszukuje funkcji dzięki ktorej zmniejsze ilosc naboi z broni

np chce dac scouta z 1 nabojem w magazynku ( w tym momencie uzywanym a nie bpammo - zapasowych )

pozdrawiam +
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.08.2010 12:07

//fakemeta_util.inc
stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) {
	new weap = wid, clip, ammo
	if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)))
		return 0
	
	new class[32]
	get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1)

	return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id)
}

give_item(id, "weapon_scount");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0);
new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);
if(ent){
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 13.08.2010 12:58

dzięki
lecz w czasie kompilacji wyskakuje mi blad
error 021 symbol already defined fm_get_user_weapon_entity
linijka stocku

Użytkownik CeLeS edytował ten post 13.08.2010 12:58

  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.08.2010 13:05

Dodałeś stock który już wcześniej istnieje bądź jest dołączony. Na 99,9% dodałeś <fakemeta_util> i do kodu jeszcze ten stock i tam leży błąd.
  • +
  • -
  • 0

#5 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 13.08.2010 13:10

to jest 1 stock ktory uzywam
szukajac fm_get_user_weapon_entity znajduje 2 wpisy pierwszy w stocku i a drugi po dawaniem broni czyli tak jak dal mi Rex

#include <fakemeta_util> jest ;) wiec dalej nie mam na to rozwiazania -.-

edit
bez stocka kompiluje mi sie ale w czasie gry wyskakuja bledy w konsoli i nie daje mi nic -.-

Użytkownik CeLeS edytował ten post 13.08.2010 13:17

  • +
  • -
  • 0

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.08.2010 13:15

istnieje bądź jest dołączony

Dołączyłeś util, a w nim jest ten stock -_-. Z resztą R3X napisał skąd ma ten stock.
  • +
  • -
  • 1

#7 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 13.08.2010 13:29

dobra dzięki to sprawdzalem ale blad mi wyskakiwal i nic mi nie dawalo
lecz teraz juz wiem czemu blad -.-

Rex literowke zrobil
give_item(id, "weapon_scount")

lecz dalej dostaje status amunicji 10/0 ...
  • +
  • -
  • 0

#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.08.2010 13:57

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("AmmoX"), {0,0,0}, id );
write_byte(2);
write_byte(1);
message_end();

  • +
  • -
  • 1

#9 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 13.08.2010 14:22

wklejam to za dawaniem broni i dalej nic...

a moze za pomoca WeaponList ?
;( nie wiem ja poczatkujacy jestem ;/

po prostu chce dostac bron z 1 nabojem ;P

13 sierpień 2010 - 17:41:
message zmienia bpammo :(
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.08.2010 17:53

Tamto co napisałem zadziała tylko kiedy gracz nie ma innej broni. Ten kod zadziała zawsze
new ent = give_item(id, "weapon_scount");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0);
if(pev_valid(ent))
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);

  • +
  • -
  • 1

#11 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 13.08.2010 19:08

dobra dziala
wielkie dzięki ;)

mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 13.08.2010 20:13

//fakemeta_util.inc
stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) {
	new weap = wid, clip, ammo
	if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)))
		return 0
	
	new class[32]
	get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1)

	return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id)
}

give_item(id, "weapon_scount");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0);
new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);
if(ent){
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

R3X a ja bym to zrobił tak :)

Spoiler


i lepiej użyć find_ent_by_owner wymaga modułu ENGINE xD

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.08.2010 20:30

użycie engine byłoby szybsze w tej sytuacji, jednak give_item zwraca id enta, więc szukanie bytu okazało się i tak nadmiarowe niezależnie od użytego modułu
  • +
  • -
  • 0

#14 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7171
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.08.2010 20:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych