Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyswietlanie Sprite


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 20.08.2010 10:00

Witam chcialbym zrobic wyswietlanie sprite przed oczami
ale nie wiem jakiej wiadomosci uzyc ...
Wie ktos moze ?
Czy moze nie da sie osiagnac takiego efektu?
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.08.2010 10:02

Wyjaśnij co masz na myśli "przed oczami". Jeśli HUD to jest niemożliwe, a jeśli sprite przed głową gracza to się da.
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2010 10:04

@edit do usunięcia

Użytkownik DarkGL edytował ten post 20.08.2010 10:05

  • +
  • -
  • 0

#4 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 20.08.2010 10:07

raczej nie w hudzie a np na widoku oczu moze latwiej tak to opisac albo na horyzoncie ? xD
przed graczem zrobiony sprite

do pozycji wykorzystalbym
origina z 1 - Position from eyes (weapon aiming)

Użytkownik CeLeS edytował ten post 20.08.2010 10:09

  • +
  • -
  • 0

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.08.2010 10:14

z message_const.inc:
#define TE_SPRITE                   17       // Additive sprite, plays 1 cycle
// write_byte(TE_SPRITE)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(scale in 0.1's)
// write_byte(brightness)

  • +
  • -
  • 1

#6 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 20.08.2010 10:26

new PlayerCoords[3];
get_user_origin(id, PlayerCoords, 1);

message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_SPRITE);
write_coord(PlayerCoords[0]+20);
write_coord(PlayerCoords[1]+20);
write_coord(PlayerCoords[2]+20);
write_short(Sprite1) ;
write_byte(1) ;
write_byte(1) ;

i wyskakuje mi ze wiadomosc 23 nie moze zostac wyslana ;/
  • +
  • -
  • 0

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 20.08.2010 10:26

zobacz na tego pluga on ustawiają nad głową sprita

Spoiler


#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.08.2010 10:39

Bezpieczniej użyć MSG_ONE
#include < amxmodx > 

new Sprite1;

public plugin_init( ){
register_clcmd("say a", "gCrash");
}

public plugin_precache( ) {
Sprite1 = precache_model("sprites/schinsoo.spr");
}

public gCrash( id ) {

new PlayerCoords[3];
get_user_origin(id, PlayerCoords, 1);

message_begin( MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, PlayerCoords, id );
write_byte( TE_SPRITE );
write_coord( PlayerCoords[0]+20 );
write_coord( PlayerCoords[1]+20 );
write_coord( PlayerCoords[2]+20 );
write_short( Sprite1 ) ;
write_byte( 1 );
write_byte( 1 );
message_end( );

}

Użytkownik Ortega edytował ten post 20.08.2010 10:43

  • +
  • -
  • 1

#9 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 20.08.2010 11:43

nic mi sie nie wyswietla
zmienilem sprita ;) jak cos
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.08.2010 12:14

zawsze mozesz stworzyc byt przed graczem i go "otexturowac" patrz plugin reklamy na scianach :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.08.2010 13:15

trzeba pozycję gracza przesunąć o wektor 'wzroku' o kilka unitów

new Float:fAngle[3];
pev(id, pev_v_angle, fAngle);
angle_vector(fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fAngle);

fAngle[0] *= 30.0;
fAngle[1] *= 30.0;
fAngle[2] *= 30.0;

i ustawić sprite/byt w pozycji fOrigin+fAngle
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych