Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 01.10.2010 19:10

*
Popularny

Oto tutorial jak dodać wskrzeszanie do medyka na E

1. Dodajesz pod
//#define BOTY 1
to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)

2. Do case klasy dodajesz:
cod_add_wskrzes(id,1)

3. Dodajesz pod
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
w public Odrodzenie(id) to:
cod_add_wskrzes(id, 0)

4.to dodajemy na koniec sma cod moda

public plugin_natives()
{
register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowieMax", 1);
}

public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}

public PobierzDoswiadczenie(id)
return doswiadczenie_gracza[id];

public PobierzZdrowieMax(id)
return maksymalne_zdrowie_gracza[id];


Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

sma wskrzeszania do medyka pod starego cod moda:
Załączony plik  medyk.sma   12,86 KB  544 Ilość pobrań
  medyk.amxx

Użytkownik Cypis' edytował ten post 29.01.2011 21:55

  • +
  • -
  • 21

#2 pershing

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 02.10.2010 07:46

Dziala super.Polecam
  • +
  • -
  • 0

#3 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.10.2010 12:20

Dziala super.Polecam


U mnie też działa, najs.
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#4 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 02.10.2010 13:31

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Symbol already defined: "fm_find_ent_by_owner" on line 3658
Error: Symbol already defined: "fm_get_user_weapon_entity" on line 3672

2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Lelus\Pulpit\ProCoD.amx (compile failed).

Przypominam ze mam wgrana bazooke by darkgl

Użytkownik crew edytował ten post 02.10.2010 13:38

  • +
  • -
  • 0

#5 Jablonka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:139
  • Imię:Niewazne
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.10.2010 14:43

Dziala dzięki
Nagrodzilem

#6 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 02.10.2010 15:51

crew, to zrób następująco:
Spoiler

reszta nie powinna z sobą kolidować

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 13.10.2010 19:49

  • +
  • -
  • 0

#7 WojtekP

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 03.10.2010 07:32

a powie mi ktoś jak dodać do tego żeby zabierało 10+ HP? bo tak to można w nieskończoność uzdrawiać
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#8 Gniewmen

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:87
  • GG:
  • Lokalizacja:z dusta
Offline

Napisano 03.10.2010 15:09

ej ja nie znalazłem:
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");

tylko znalazłem to:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");

#9 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.10.2010 15:41

ej ja nie znalazłem:
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");

tylko znalazłem to:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");


No to dodaj pod tym...
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#10 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 03.10.2010 18:50

Wojtek, Poszukaj tego

if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
}
else
failed_revive(id)
}

i zmien na:

if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
set_user_health(id, get_user_health(id) - 10);
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
}
else
failed_revive(id)
}

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 03.10.2010 18:54

  • +
  • -
  • 0

#11 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.10.2010 19:05

Ja bym zrobil , ze moze wksrzeszczac tylko wtedy jak ma mniej niz 100 hp i wtedy go jeszcze 25 hp leczy (Medyka). Jak by ktos Chcial Kod to proszę.
if (klasa_gracza == Medyk && set_user_health(id) <= 100)
		{     
                set_user_health(id, get_user_health(id) += 25);
		}
A dokladnie:
if(g_revive_delay[id] < gametime)
        {
                if(findemptyloc(body, 10.0))
                {
                        fm_remove_entity(body)
                        emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
                        if (klasa_gracza == Medyk && set_user_health(id) <= 100)
			{     
                		set_user_health(id, get_user_health(id) += 25);
			}
                        set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
                }
                else
                         failed_revive(id)
        }
Albo cos takiego:
new wskrzes[33] = 0;
if (wskrzes ==5)
	{
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Mozesz wskrzesic tylko 5 graczy na runde");
	}
        if(g_revive_delay[id] < gametime)
        {
                if(findemptyloc(body, 10.0))
                {
                        fm_remove_entity(body)
                        emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
                        set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
			wskrzes[id]++
                }
                else
                         failed_revive(id)
        }
No i w public Odrodzenie(id):
new wskrzes[33] = 0;
Powinno dzialac :P

Użytkownik Pawex edytował ten post 03.10.2010 19:14

  • +
  • -
  • 1

#12 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 06.10.2010 20:13

Da się ustawić to tak aby hp wskrzeszonego było uzależnione od inteligencji medyka?




taki mały offtop: Pomysł zrodził się z jednego serwera :) (NDM)
  • +
  • -
  • 0

#13 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.10.2010 20:18

...

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 08.11.2010 21:44

  • +
  • -
  • 0

#14 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.10.2010 19:14

ja mam problem po ożywieniu zostaje ciało na ziemi nieraz się nawet mnoży i potem na respie jest jakby taka zbugowana postać po ożywieniu.
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#15 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.10.2010 12:05

OnlyDiabloMod, ja na czystej wersji cod mod testowałem i nie ma tego o czym mówisz, może po prostu za dużo wgrałeś dodatków do swojego cod moda ;)
  • +
  • -
  • 0

#16 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.10.2010 20:55

a myślisz ze na jakiej ja testuje?......
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#17 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 11.10.2010 16:02

hmm, teraz właśnie patrze na czystej wersji i tez to mam xD nawet teraz wyciągnąłem z diablo moda wskrzeszania i zrobiłem osobny plugin i dalej tak jest jak mówisz xD

@@edit
testowalem z kumplem i mowil ze cialo wchodzi w zienie po wskrzeszeniu ale ja mam jakiegoś buga w cs

@@2Edit
trochę poszperałem w necie i jest taka komenda w cs cl_corpsestay "1" dzięki niej nie będzie drugiego ciała (buga) wystarczy tylko wymusić ta komendę na każdym graczu ^^

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.10.2010 20:05

  • +
  • -
  • 0

#18 szczelamhetszoty

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:;&gt;
Offline

Napisano 11.10.2010 20:09

Error: Undefined symbol "reset_player" on line 906

Cóż to za problem?
  • +
  • -
  • 0

#19 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 11.10.2010 20:24

Dodano 13 październik 2010 - 18:26:
Zupdatowana wersja wskrzeszania dodano:
-lawiej dodac moc wskrzeszania do cod moda,
-wskrzeszanie w osobnym pluginie,
-zrobienie natywu,
-zmniejszenie kodu cod moda ^^

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 13.10.2010 18:26

  • +
  • -
  • 0

#20 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 18.10.2010 14:57

wg tutka zrobiłem

QTM_CodMod2.sma(10) : fatal error 100: cannot read from file: "cod"

Compilation aborted.
1 Error.

co wy na to?
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych