Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

m4 bez tlumika


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 06.09.2010 13:23

Witam
mam pytanie czy mozna wylaczyc mozliwosc zakladania tlumika w m4?
chodzi mi o to zeby wycofac ta mozliwosc i zniwelowac czas zakladania
bo mam ustawionego zooma na attack2 i przez to zaklada mi tlumik i zoomuje ale musze poczekac na oddanie strzalu...
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2010 15:56

try
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_Player_PreThink")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 
}

public fw_Player_PreThink(id){
	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 
	return FMRES_HANDLED;
}

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 
{ 
	
	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        
	
	return FMRES_HANDLED 
}

  • +
  • -
  • 1

#3 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 06.09.2010 16:34

dziala tylko wcielo animacje przeladowania ;O i nie ma glosu strzalu w ogole
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.09.2010 15:34

try
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_Player_PreThink")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 
}

public fw_Player_PreThink(id){
	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1 || pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 
	return FMRES_HANDLED;
}

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 
{ 
	
	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1 || pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        
	
	return FMRES_HANDLED 
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.09.2010 16:24

tłumik w m4 jest można go założyć i ściągnąć (czyli o to nie chodzilo) i nie ma glosu strzalu
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.09.2010 16:32


#include <amxmisc>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "DarkGL"



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_Player_PreThink")

}



public fw_Player_PreThink(id){

	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){

		return FMRES_IGNORED;

	}

	

	new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);

	if(ent){

		cs_set_weapon_silen ( ent, 0, 0 )

	}

	return FMRES_HANDLED;

}



stock fm_find_ent_by_owner(index, const classname[], owner, jghgtype = 0)

{

	new strtype[11] = "classname", ent = index

	switch (jghgtype) 

	{

		case 1: strtype = "target"

			case 2: strtype = "targetname"

		}

	

	while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}

	

	return ent

}



stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) {

	new weap = wid, clip, ammo

	if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)))

		return 0

	

	new class[32]

	get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1)

	

	return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id)

}

  • +
  • -
  • 1

#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.09.2010 16:48

pokazuje się animacja zakładania tłumika, ale po chwili znika tłumik tylko ze trzeba czekac aż założy go bo nie można wtedy strzelać (teraz słychać dźwięki)

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 09.09.2010 16:50

  • +
  • -
  • 0

#8 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 10.09.2010 18:24

ok rozwiazalem uzylem
tylko tej 1 funkcji z 1 kodu

public fw_Player_PreThink(id){
	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 
	return FMRES_HANDLED;
}

i dalem w init i nic wiecej nie bylo trzeba dzięki! ;*

mozna zamknac

Użytkownik CeLeS edytował ten post 10.09.2010 18:24

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych