Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CeLeS - zdjęcie

CeLeS

Rejestracja: 16.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2011 19:52
-----

Moje tematy

CoD Weapon Zoom 1.5

07.01.2011 13:02

Dołączona grafika

Plugin pozwala stworzyć prawie do każdej broni specyficzny celownik ( np DOT, SCOPE itp ), który wykorzystuje model broni.


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Plugin sam tworzy cvar jak dodamy nowa bron.
cwz_nazwa_recoil - cvar na nonrecoil broni (kazda bron moze miec inny rozrzut)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

cwz.amxx wrzucamy do folderu plugins na serwerze
cwz_weapon.ini wrzucamy do folderu configs na serwerze
modele do folderu models


Dołączona grafika

fakemeta
hamsandwich


Dołączona grafika
Aby dodac nowa bron z zoomem to otwieramy plik cwz_weapon.ini i dodajemy odpowiednie nazwy modeli i liczby. Pokaze to na przykladzie:
UWAGA - nazwy modeli dodajemy bez .mdl

[model]nazwa modelu broni[wchange]numer id broni[recoil]jaki ma miec bron rozzut(liczba dzisietna)[sight_model]nazwa modelu celownika


[model]v_m4a1[wchange]22[recoil]0.42[sight_model]cod/v_sight

Jak zrobic zeby model broni czytalo z folderu:

przed np. v_m4a1 dodajemy nazwafolderu/

calosc powinna wygladac tak np. :

[model]folder/v_m4a1[wchange]22[recoil]0.42[sight_model]folder/v_sight


Dołączona grafika
UWAGA - ZOOM dziala na M4A1 i FAMASIE, a przycisk funkcji ( zmiana trybu broni, zakladanie tlumika ) jest ustawiony pod klawiszem E

Numeru ID broni:

ID NAME
1 weapon_p228
3 weapon_scout
7 weapon_mac10
8 weapon_aug
10 weapon_elite
11 weapon_fiveseven
12 weapon_ump45
13 weapon_sg550
14 weapon_galil
15 weapon_famas
16 weapon_usp
17 weapon_glock18
18 weapon_awp
19 weapon_mp5navy
20 weapon_m249
22 weapon_m4a1
23 weapon_tmp
24 weapon_g3sg1
26 weapon_deagle
27 weapon_sg552
28 weapon_ak47
30 weapon_p90

UWAGA - ZOOM nie dziala na SHOTGUNACH


Jest to znacznie poprawiona wersja starego CWZ'ta
dziękuje za pomoc CYPISOWI przy tworzeniu pluginu



W paczce dodaje pare modeli celownikow, bronie musicie sobie poszukac na fpsbana ;)


Modele Celownika
Modele Celownika 2 paczka

wybuchy granatow

15.09.2010 21:01

Witam
szukam komendy na widok wybuchu granatow
tzn tych czarnych plamek po wybuchu he/flesh ;)

pozdrawiam

get_players & get_user_team fix ?

14.09.2010 16:21

Witam
chcialbym sie dowiedziec na jakiej zasadzie ten fix dziala

get_players & get_user_team fix - AlliedModders

chyba warto ogladac ten temat?

stop task

14.09.2010 14:26

Witam
mam pytanie jak mozna zatrzymac task'a?
I drugie pytanie
czy ta funkcja zatrzyma rowniez planowanego task'a?
Np ze task ma za 5 sec sie uruchomic lecz gdy uzyje tej funkcji to ten task sie nie uruchomi ;)

pozdrawiam

poruszanie sie enta

12.09.2010 17:07

witam mam encika

new randomlocation[3]; 
    new endrandomlocation[3]; 
     
    get_user_origin(id, randomlocation, 3); 
    get_user_origin(id, endrandomlocation, 0); 
    endrandomlocation[2] = endrandomlocation[2] + 200;
    randomlocation[2] = randomlocation[2] + 100;
     
    for (new i=0; i<SAMOLOT; i++) 
    {            
        new Float:LocVec[3]; 
        IVecFVec(randomlocation, LocVec); 
         
        new Float:EndVec[3]; 
        IVecFVec(endrandomlocation, EndVec); 
         
        bombs[i] = create_entity("info_target"); 
        if (!bombs[i]) 
            return PLUGIN_HANDLED; 
         
        entity_set_string(bombs[i], EV_SZ_classname, "Samolot");  
        entity_set_edict(bombs[i], EV_ENT_owner, id); 
        entity_set_int(bombs[i], EV_INT_solid, 1); 
        entity_set_int(bombs[i], EV_INT_movetype, 6); 
        entity_set_model(bombs[i], samolot);    
        entity_set_origin(bombs[i], LocVec); 
        entity_set_vector(bombs[i], EV_VEC_velocity, EndVec);           
        DispatchSpawn(bombs[i]); 
        } 
     
    return PLUGIN_CONTINUE; 

i probuje ustawic zeby samolotporuszala sie z miejsca gdzie lapie celnownik ( origin 3 ) + na osi z w gore ciut
do miejsca nad moja glowa ;P

mam ladnie ustawione i samolot porusza sie ciut inaczej leci gdzies tam po lini prostej obok mnie i mocno opada i ginie przy okazji po jakims czasie...
nie umiem tymi entami sie bawic pomoze mi ktos ?