Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CeLeS - zdjęcie

CeLeS

Rejestracja: 16.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2011 19:52
-----

#203636 CoD Weapon Zoom 1.5

Napisane przez CeLeS w 07.01.2011 13:02

Dołączona grafika

Plugin pozwala stworzyć prawie do każdej broni specyficzny celownik ( np DOT, SCOPE itp ), który wykorzystuje model broni.


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Plugin sam tworzy cvar jak dodamy nowa bron.
cwz_nazwa_recoil - cvar na nonrecoil broni (kazda bron moze miec inny rozrzut)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

cwz.amxx wrzucamy do folderu plugins na serwerze
cwz_weapon.ini wrzucamy do folderu configs na serwerze
modele do folderu models


Dołączona grafika

fakemeta
hamsandwich


Dołączona grafika
Aby dodac nowa bron z zoomem to otwieramy plik cwz_weapon.ini i dodajemy odpowiednie nazwy modeli i liczby. Pokaze to na przykladzie:
UWAGA - nazwy modeli dodajemy bez .mdl

[model]nazwa modelu broni[wchange]numer id broni[recoil]jaki ma miec bron rozzut(liczba dzisietna)[sight_model]nazwa modelu celownika


[model]v_m4a1[wchange]22[recoil]0.42[sight_model]cod/v_sight

Jak zrobic zeby model broni czytalo z folderu:

przed np. v_m4a1 dodajemy nazwafolderu/

calosc powinna wygladac tak np. :

[model]folder/v_m4a1[wchange]22[recoil]0.42[sight_model]folder/v_sight


Dołączona grafika
UWAGA - ZOOM dziala na M4A1 i FAMASIE, a przycisk funkcji ( zmiana trybu broni, zakladanie tlumika ) jest ustawiony pod klawiszem E

Numeru ID broni:

ID NAME
1 weapon_p228
3 weapon_scout
7 weapon_mac10
8 weapon_aug
10 weapon_elite
11 weapon_fiveseven
12 weapon_ump45
13 weapon_sg550
14 weapon_galil
15 weapon_famas
16 weapon_usp
17 weapon_glock18
18 weapon_awp
19 weapon_mp5navy
20 weapon_m249
22 weapon_m4a1
23 weapon_tmp
24 weapon_g3sg1
26 weapon_deagle
27 weapon_sg552
28 weapon_ak47
30 weapon_p90

UWAGA - ZOOM nie dziala na SHOTGUNACH


Jest to znacznie poprawiona wersja starego CWZ'ta
dziękuje za pomoc CYPISOWI przy tworzeniu pluginu



W paczce dodaje pare modeli celownikow, bronie musicie sobie poszukac na fpsbana ;)


Modele Celownika
Modele Celownika 2 paczka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#171170 Zmiana modelu bronii

Napisane przez CeLeS w 14.09.2010 17:45

w initcie

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");

potem

public Event_CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) 
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
    if(szWeapID == CSW_AK47 )
    {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model broni)
    }
}

  • +
  • -
  • 1


#171114 szukam liczniku long jumpa

Napisane przez CeLeS w 14.09.2010 15:10

Statystyki Long Jump | Counter-Strike 1.6 Kreedz Climbing, BunnyHop, HideNSeek, Surf - KREEDZ.pl
  • +
  • -
  • 1


#170012 Radar

Napisane przez CeLeS w 11.09.2010 09:43

Ortega wyswietla wszystkich zywych... czyli tez z przeciwnego teamu
wlasnie nie idzie zrobic zeby tylko przeciwnikow pokazywalo...
to nie zombie ze tam przeciwnicy sa zdeklarowani

wybac zjadlem w inicie
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
	g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
juz poprawiam! xD

wiec niech wszyscy co korzystali z tutka
dopisza do plugin_init to co wyzej w kodzie jest
  • +
  • -
  • 3


#169903 Radar

Napisane przez CeLeS w 10.09.2010 20:13

pikanie radarku ;)
co 2 sekundki xD
  • +
  • -
  • 1


#169847 m4 bez tlumika

Napisane przez CeLeS w 10.09.2010 18:24

ok rozwiazalem uzylem
tylko tej 1 funkcji z 1 kodu

public fw_Player_PreThink(id){
	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 
	return FMRES_HANDLED;
}

i dalem w init i nic wiecej nie bylo trzeba dzięki! ;*

mozna zamknac
  • +
  • -
  • 1


#169834 Radar (ulepszona wersja), + losowanie

Napisane przez CeLeS w 10.09.2010 17:56

[QTM COD:MW Mod] Radar - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#169833 Radar

Napisane przez CeLeS w 10.09.2010 17:53

Witam w tym tutku pokaze wam jak dodac radar pokazujacy wszystkich zywych graczy ;)

Zaczynamy
najpier dodajemy stale nad plugin_init

new const sound_radar[] = "radar.wav";
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel, g_maxplayers;
new radar[33];

teraz w plugin_init na samym koncu dodajemy
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
	g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
	g_maxplayers = get_maxplayers();
	for (new i = 1; i<=g_maxplayers;i++) radar[i] = false;	
	set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");

w plugin_precache na koncu
precache_sound(sound_radar);

teraz funkcja odpowiedzialna za radar. Najlepiej na samym koncu pluginu dac
//Radar
public radar_scan()
{
	new PlayerCoords[3];
	new id;
	new Players[32];
	new i;
	new playerCount = 0;

	for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
	{
		if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;
		
		if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
		{
		playerCount++; 
		}
		
		for (i=1;i<=playerCount;i++)
		{	
			get_user_origin(i, PlayerCoords)
		
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
			write_byte(id)
			write_byte(i)		
			write_coord(PlayerCoords[0])
			write_coord(PlayerCoords[1])
			write_coord(PlayerCoords[2])
			message_end()
		
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
			write_byte(i)
			message_end()
		}
		emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	}
}

Ok mamy radar to teraz wybieramy jak go ustawiamy ;)

Mozemy dac go jako przedmiot
wiec w nazwy_przedmiotow dopisujemy
"Radar"//29
i zapamietujemy na jakiej jest pozycji ( u mnie na 29 )

nastepnie opisy_przedmiotow
"Radar pokazuje wszystkich zywych graczy"

teraz musimy wywolac radar w przedmiocie

w public DajPrzedmiot dodajemy nowy case z numerem przedmiotu i
radar[id] = true;

np.
case 29:
			radar[id] = true;

teraz trzeba ustawic aby radar sie wylaczal po wyrzuceniu itemu

w public UsunPrzedmiot na koncu dodajemy
radar[id] = false;

mozemy takze zrobic postac np telegrafista
majaca radar

tworzymy klase wedlug innego tutka xD
nastepnie

w public Odrodzenie(id) po
case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
			give_item(id, "weapon_elite");
			ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}

tworzymy nowy case zatytulowany Telegrafista i wstawiamy radarek
case Telegrafista:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			radar[id] = true;
		}

teraz trzeba zrobic warunek w UsunPrzedmiot
przed
radar[id] = false;
dodajemy
if(klasa_gracza[id] == Telegrafista)
		radar[id] = true;
	else

pod
public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		strip_user_weapons(id);

dodajemy
radar[id] = false;

i to koniec ;)

Załączone pliki

  • Załączony plik  radar.wav   22,17 KB  524 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 11


#169804 Pokazywanie wroga na radarze

Napisane przez CeLeS w 10.09.2010 16:46

new const sound_radar[] = "radar.wav";
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel, g_maxplayers;
new radar[33];

public plugin_init()
{
	g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
	g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
	
	g_maxplayers = get_maxplayers();
	for (new i = 1; i<=g_maxplayers;i++) radar[i] = false;	
	set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}

public plugin_precache() 
{ 
	precache_sound(sound_radar);
} 

//Radar
public radar_scan()
{
	new PlayerCoords[3];
	new id;
	new Players[32];
	new i;
	new playerCount = 0;

	for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
	{
		if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;
		
		if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
		{
		playerCount++; 
		}
		
		for (i=1;i<=playerCount;i++)
		{	
			get_user_origin(i, PlayerCoords)
		
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
			write_byte(id)
			write_byte(i)		
			write_coord(PlayerCoords[0])
			write_coord(PlayerCoords[1])
			write_coord(PlayerCoords[2])
			message_end()
		
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
			write_byte(i)
			message_end()
		}
		emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	}
}

wywolanie
radar[id] = true;

  • +
  • -
  • 2


#162332 brak tarczy i naboi COD MOD

Napisane przez CeLeS w 21.08.2010 13:00

tak dziala ale wszyscy moga podniesc tarcze
sprawdz sam
niech ktos wyrzuci karabin i podniesie
w next rundzie dalej sie ma tarcze...

znajdz
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");

i zmien na
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");

dodaj gdziekolwiek
public DotykTarczy(weapon,id)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
	if(klasa_gracza[id] == SWAT )
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}

kod by QTM. Peyote
  • +
  • -
  • 1


#159933 Call of Duty [KillStrike] 0.6

Napisane przez CeLeS w 14.08.2010 11:20

Dołączona grafika

Plugin nalicza zabcia w danej rundzie i w czasie jej trwania rozdaje nagrody
KillStrike x3 Radar pokazujacy wszystkich zywych graczy,
po zabiciu 3 przeciwnikow radar sam sie włącza.
KillStrike x5 Nalot zrzucajacy rakiety,
aby skorzystac z nalotu trzeba strzelic ze scouta...
Po smierci licznik sie zeruje i umiejetnosci przepadaja

Dołączona grafika

ks_laser 1/0 - wlacza/wylacza laser w scoucie
ks_wyzeruj 1/0 - jak ma zerowac po smierci/ co kazda runde

Dołączona grafika

Standardowa

Dołączona grafika

/*
Changelog
0.1 - nie dzialal plugin xd
0.2 - w końcu zadzialal skrypt
0.3 - zmieniona metoda nagradzania z ifa na casy
	- wreczanie nagrod po zabiciu a nie w nowej rundzie
	- funkcja wyzerowujaca
	- kara za TK
0.4 - Dodanie nalotu
0.41 - Ogolne poprawki nalotu
0.45 - Scout 1 ammo
	- laser przy scoucie na cvar
0.5 - Dodanie radaru
0.6 - Poprawa bledu z radarem
	- drobne poprawki
	- cvar na wyzerowanie
	- zmiana sposobu zerowania
*/

Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika


Bugi
- Radar pokazuje wszystkich zywych czerwonym punktem a nie tylko przeciwny team
- w czasie nalotu nalezy trzymac caly czas celownik w miejscu
tam gdzie naprowadzisz celownik tam spadnie nalot

W nastepnej wersji
- optymalizacja kodu
- poprawienie bugow

proszę o komentarze ;)

Update 0.6

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#150224 CoD - Moce, itemy itp...

Napisane przez CeLeS w 08.07.2010 14:26

1. Skoki x razy

case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
			ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}

sprobuje zmienic
ilosc_skokow_gracza[id]++;
na np

ilosc_skokow_gracza[id] += 3;

2. Tylko noz
ja robilem tak
case Postac:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
		}

3. Item z niewidzialnoscia
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == np. 30 && weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, np. 100)
Wstaw to po rozdaniu broni dalej sa przedmioty to w 1 ciagu przedmiotow bo 2 drugi jest odpowiedzialny za dmg

co do lvl nie pomoge xD bo nie wiem jeszcze sam
  • +
  • -
  • 2


#150155 zwiekszenie zasiegu ,,czujnika'' min

Napisane przez CeLeS w 07.07.2010 23:58

new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

nie jestem spec ale zdaje mi sie ze to jest odpowiedzialne ja czujnik ;)
tlumaczac sobie to wyglada na to xD

90 zmieniasz na wieksze; )
  • +
  • -
  • 1


#147929 Pytanie do Cod-a

Napisane przez CeLeS w 28.06.2010 20:25

w
public UsunPrzedmiot(id)
robisz petle warunkowa
prosty przyklad

public UsunPrzedmiot(id)
{
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id))
		set_user_footsteps(id, 0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ZmienUbranie(id, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
		ZmienUbranie(id, 0);
}

tu takze ustawiasz ciche bieganie i przeswitywanie

public UsunPrzedmiot(id)
{
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id))
		set_user_footsteps(id, 0);
	if(klasa_gracza[id] == Nocny || klasa_gracza[id] == Szpieg)
		set_user_footsteps(id, 1);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	if(klasa_gracza[id] == Medyk)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
	ZmienUbranie(id, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
		ZmienUbranie(id, 0);
}

przyklad z mojego moda
  • +
  • -
  • 1


#147876 Cod mod - pomoc

Napisane przez CeLeS w 28.06.2010 18:03

znajdz
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");

i zmien na
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");

dodaj gdziekolwiek
public DotykTarczy(weapon,id)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
	if(klasa_gracza[id] == SWAT )
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}

kod by QTM. Peyote
  • +
  • -
  • 2