Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jamdzam - zdjęcie

Jamdzam

Rejestracja: 16.02.2012
Aktualnie: Przegląda temat Zabezpieczenie hasła rcon
Poza forum Ostatnio: 04.11.2020 07:30
*****

#616465 [ROZWIĄZANE] Ja ustawić lvl startowy

Napisane przez Jamdzam on 15.02.2014 17:15

http://amxx.pl/topic...poczatkujacych/


  • +
  • -
  • 1


#612712 Większe obrażenia z danej broni, problem z szybkością

Napisane przez Jamdzam on 06.02.2014 21:03

Tutaj masz na dodaktowe DMG w itemie (do public takedamage)

if(weapon == CSW_M4A1 && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX)
            damage += YY;

 

a tutaj masz ta szybkosc (do public odrodzenie) by widziec efekty tej szybkosci to radze dawac od 100 w gore przykladowo [szybkosc_gracza[id] += 120.0;]

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
    {
        szybkosc_gracza[id] += XX.0;
    }


  • +
  • -
  • 1


#584129 Misje COD oraz Questy

Napisane przez Jamdzam on 09.11.2013 23:11

zobacz ten temat
http://amxx.pl/topic...wiedz-i-wygraj/


  • +
  • -
  • 1


#577585 wytrzymalosc itemu

Napisane przez Jamdzam on 14.10.2013 14:04

proszę http://amxx.pl/topic...zymalosc-itemu/


  • +
  • -
  • 1


#570144 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Porucznik i 4 inne

Napisane przez Jamdzam on 06.09.2013 19:15

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "1/1 z noża , bardzo słaba widoczność , zmniejszona grawitacja ";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}
 


  • +
  • -
  • 1


#569750 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę min.Terminator

Napisane przez Jamdzam on 03.09.2013 19:45

proszę na Flage T (ADMIN_LEVEL_H)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Terminator (Premium)";
new const opis[]    = "Nieskonczona Amunicja";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 75;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = -15;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Terminator (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    cs_set_user_defuse(id, 1);
   
    return COD_CONTINUE;
}

public CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return;
    
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    set_user_clip(id, 2);
}
    

stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}
 


  • +
  • -
  • 1


#567170 [ROZWIĄZANE] Szpieg

Napisane przez Jamdzam on 25.08.2013 22:49

Nazwa klasy:Szpieg

 

Życie: 159

 

Pancerz: 0

 

Bieg: 150

 

Bronie: 1/5 dgl , 1/2 he 

 

Specjalne przedmioty: nie

 

Specjalne umiejętności: 1/2 na spawn u wroga

 

Premium: nie

 

Chce tylko przyklad, bo nie wiem jak zrobic klase ktora ma 1/ na spawn u wroga.Za pomoc stawiam +;]

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#562951 [ROZWIĄZANE] Prośba o stworzenie klasy Zeus

Napisane przez Jamdzam on 13.08.2013 10:57

Masz tego Zeusa

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Zeus(VIP)";
new const opis[]    = "1/2 z Noza, 2x skok, oraz na nożu widoczność zredukowana do 2";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Zeus(VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_BULLET)

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker);

        

        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

           

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}
 


  • +
  • -
  • 1


#562946 Prośba o 6 klasy m. in. "Telegrafista"

Napisane przez Jamdzam on 13.08.2013 10:42

Al kaida

Spoiler

 

Szturmowiec

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#562864 Prośba o 6 klasy m. in. "Telegrafista"

Napisane przez Jamdzam on 12.08.2013 20:32

Elitarny Kameleon

Spoiler

 

FSTYT

Spoiler

 

SlowMan

Spoiler


  • +
  • -
  • 1


#562099 proszę o klase "rambo" i 3 inne [premium]

Napisane przez Jamdzam on 09.08.2013 18:05

Pro Snajper

Spoiler

 

Assassin

 

Spoiler

 

Załączony plik  assassin.rar   1,31 MB  25 Ilość pobrań
Wypakuj to do models/player/assassin <<Musisz zrobic taki folder i  tam wrzucasz assassin.mdl/

 


  • +
  • -
  • 1


#562032 Klasa premium Ninja

Napisane przez Jamdzam on 09.08.2013 14:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Ninja[P]";
new const opis[]    = "Ma 3 podskoki w powietrzu, zmniejszona widocznosc na nozu, 1/1 z noza, ma mala grawitacje.";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Ninja[P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}
 


  • +
  • -
  • 1


#561726 Nocny exp EOG

Napisane przez Jamdzam on 08.08.2013 00:44

tam jest komenda eog_przeladuj wiec sprboj jej uzyc ^^


  • +
  • -
  • 1


#561671 Prośba o 8 Klas"Minmi Kapitan , Oficer , Kameleon.

Napisane przez Jamdzam on 07.08.2013 19:22

Szturmowiec

Spoiler

Szybki Zolnierz

Spoiler

 

Zwiadowca

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#561548 Proszę o 11 klas m. in Pogromca .

Napisane przez Jamdzam on 07.08.2013 12:15

Tancerz Deagla

Spoiler

 

Szakal

Spoiler

 

Niesmiertelny

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 1