Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jamdzam - zdjęcie

Jamdzam

Rejestracja: 16.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2023 21:45
*****

#561451 Proszę o Klasę "Arab"

Napisane przez Jamdzam w 06.08.2013 22:36

Masz Tutaj Tego Araba

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "Arab";
new const opis[]    = "Ma Long Jump co 4 sec oraz 2 skoki w powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

    
new skoki[33];

new ma_klase[33];
new player_b_froglegs[33] = 1;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink_froglegs");
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_USE) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public Prethink_froglegs(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
if (player_b_froglegs[id] == 1)
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= 4.0) // Tutaj podajemy czas zamiast X
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
}

 


  • +
  • -
  • 1


#561338 Prośba o 14 klas zwykłych i 7 klas darmowych, m.in. Strzelec Wyborowy

Napisane przez Jamdzam w 06.08.2013 13:19

Snajper

Spoiler

 

Szturmowiec

Spoiler

 

Medyk

Spoiler



 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#561327 [ROZWIĄZANE] Proszę O Klasy Miedzy Innymi : Kapitan / Kameleon / Oficer i Inne.

Napisane przez Jamdzam w 06.08.2013 12:40

Szybki Zolnierz

Spoiler

Szturmowiec

Spoiler

 

Zwiadowca

Spoiler

Plutonowy

Spoiler

Oficer

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#560679 [ROZWIĄZANE] Proszę o 3 klasy m.in Lekarz

Napisane przez Jamdzam w 03.08.2013 23:27

proszę Lekarza

 

Spoiler

 

Wystarczylo uzyc generatora klas ^^ od razu mowie ze nie chce za to plusa bo mogles sobie nawet sam to zrobic ale masz ;]


  • +
  • -
  • 1


#560118 Misje(aka questy)

Napisane przez Jamdzam w 01.08.2013 01:13

Ma ktoś misje na starego Coda ?

 

poki co nie wyszedl tutek z misjami na cod stary jak sie uda mi zrobic to moze opublikuje ale nie obiecuje


  • +
  • -
  • 1


#560112 Proste Misje COD Stary

Napisane przez Jamdzam w 31.07.2013 23:56

poradzilem sobie do zamkniecia


  • +
  • -
  • 1


#558473 Proste Misje COD Stary

Napisane przez Jamdzam w 26.07.2013 19:23

Pytanie jak w temacie naprawdę nie wiem jak je zrobic probowalem kiedys robic takie misje przerabiajac misje DarkGL ale niby wszystko sie kompiluje ale nie chcialo dzialac

 

jeszcze jakby mozna by misje byly w HUD


  • +
  • -
  • 1


#555313 proszę o dodanie /toplvl na Exp Mod

Napisane przez Jamdzam w 14.07.2013 19:55

prośba jak w temacie proszę o szybka pomoc nagradzam +

 

jak zly dzial proszę o przeniesienie i przepraszam za klopot

 

Załączony plik  EXP_by_Jamdzam2.sma   4,19 KB  80 Ilość pobrań
  EXP_by_Jamdzam2.amxx

 

niestety nie umie tego zrobic dlatego ta prosba


  • +
  • -
  • 1


#554213 Najlepszy Gracz Rundy jak zrobic w cod stary

Napisane przez Jamdzam w 11.07.2013 00:05

Pytanie jak w temacie

Najlepszy gracz w rundzie dostawal by exp za taki wyczyn

 


  • +
  • -
  • 1


#551556 jak zrobic item krzyk,szybkostrzelnosc,rozblysk w cod stary

Napisane przez Jamdzam w 02.07.2013 21:18

jak ktos chce szybkostrzelnosc no to tworzy itemy jak wszystkie inne

 

daje pod zmiennymi globalnymi

 

static const g_szWpnEntNames[] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
    "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
    "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
    "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
    "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

 

w public curweapon

 

 

 

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 92)
    {
        new iEnt;
        
        static Float:fSpeedMultiplier;
        
        fSpeedMultiplier = floatdiv(1.0, 1.0+(float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1])/100.0));
        
        for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++)
        {
            iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, g_szWpnEntNames[i], id)
            
            if(iEnt)
            {
                set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
                set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
            }
        }
    }

 

 

oraz w public dajprzedmiot

 

case XX:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(25, 50);
        }

 

 

za XX dajesz Numer Itemu

 

i jak chcesz zmienic procenty to zmieniasz tutaj

 

 

random_num(25, 50);// tutaj jest od 25-50%

 


  • +
  • -
  • 2


#534737 Cod By Jamdzam v3

Napisane przez Jamdzam w 15.04.2013 19:12

otwierasz je notatnikiem/notepadem to sa pliki html wiec musisz troszke ogarniac html ale sadze ze sobie poradzisz


  • +
  • -
  • 1


#534485 Cod By Jamdzam v3

Napisane przez Jamdzam w 14.04.2013 18:46

Witam w tym temacie przedstawie swoją edycje COD MOD'a Starego

 

85 Itemów w tym itemy Premium !!

"Buty Szturmowego", //1
    "Podwojna Kamizelka", //2
    "Wzmocniona Kamizelka", //3
    "Weteran Noza", //4
    "Zaskoczenie Wroga", //5
    "Plaszcz Partyzanta", //6
    "Morfina", //7
    "Noz Komandosa", //8
    "Podrecznik Szpiega", //9
    "Tajemnica Generala", //10
    "Notatki Assassina", //11
    "Tajemnica Wojskowa", //12
    "AWP Sniper",//13
    "Adrenalina",//14
    "Tajemnica Rambo",//15
    "Wyszkolenie Sanitarne",//16
    "Kamizelka NASA",//17
    "Wytrenowany Weteran",//18
    "Apteczka",//19
    "Eliminator Rozrzutu",//20
    "Naboje Generala",//21
    "Naboje Pulkownika",//22
    "Ogranicznik Rozrzutu",//23
    "Tarcza SWAT",//24
    "Wytrenowany Rekrut",//25
    "Pancerz Nomexowy",//26
    "Notatki Kapitana",//27
    "Modul odrzutowy",//28
    "Granatnik",//29
    "Bezglowy Jezdziec",//30
    "SCOUT Sniper",//31
    "GLOCK Master",//32
    "USP Master",//33
    "Pro M4A1",//34
    "Pro AK47",//35
    "Oporowe Naboje",//36
    "Betlejemskie Wodomierze",//37
    "Szpiegostwo",//38
    "Porazajace Naboje",//39
    "Prawa Reka Rambo",//40
    "Tajemnica Assassina",//41
    "Mala Paczka",//42
    "Srednia Paczka",//43
    "Duza Paczka",//44
    "Premium Power",//45
    "Rakiety",//46
    "Miny",//47
    "Apteczki",//48
    "Dynamit",//49
    "DEAGLE Master",//50
    "Pro Famas",//51
    "Pro Mp5navy",//52
    "Master M3",//53
    "Zestaw Granadiera",//54
    "Noz Grawitacji",//55
    "Detonator Al-Kaidy",//56
    "Szokujace Naboje",//57
    "Stoper (Premium)",//58
    "Radar",//59
    "Kamikadze",//60
    "Ultra Galil",//61
    "Platynowe Naboje",//62
    "Furia",//63
    "Palestynskie Szybkobiegi",//64
    "Skill Szeryfa (Premium)",//65
    "Extra Armor (Premium)",//66
    "Ksiega Kucania",//67
    "Naboje Medyka",//68
    "Amfetamina",//69
    "Buty Astronauty",//70
    "Pierscien Zycia (Premium)",//71
    "MachineGunner (Premium)",//72
    "Fart Kolekcjonera",//73
    "Pancerz Niesmiertelnosci",//74
    "Tajemnica Ducha",//75
    "Tajemnica Stalkera",//76
    "Master Elites",//77
    "Pro AUG",//78
    "Auto Killer",//79
    "Lewa Reka Rambo",//80
    "Portfel Bogacza",//81
    "Zwinne Palce",//82
    "Elitarny XM1014 (Premium)",//83
    "Majtki Cyborga (Premium)",//84
    "Sekret Assassina" //85

 

33 Klasy

"Snajper",//1
    "Komandos",//2
    "Strzelec wyborowy",//3
    "Obronca",//4
    "Medyk",//5
    "Wsparcie ogniowe",//6
    "Saper",//7
    "Demolitions",//8
    "Rusher",//9
    "Furiat (Premium)",//10
    "Admiral (Premium)",//11
    "Samuraj (od 50 lvl)",//12
    "Assassin (Premium)",//13
    "Szpieg (od 45 lvl)",//14
    "Jumper",//15
    "Szturmowiec",//16
    "Weteran",//17
    "Sniper Gorski",//18
    "Rebeliant",//19
    "Oporowiec",//20
    "Lekki Zolnierz",//21
    "Talib (od 40 lvl)",//22
    "Sanutariusz (od 50 lvl)",//23
    "Terorysta",//24
    "Kapral (od 30 lvl)",//25
    "Skoczek (od 40 lvl)",//26
    "Zlodziej (od 35 lvl)",//27
    "Ninja (od 60 lvl)",//28
    "Ostry Snajper (od 55 lvl)",//29
    "Wojskowy Weteran",//30
    "Wartownik (Premium)",//31
    "Kamikadze (Premium)",//32
    "General (Premium)" //33

 

 

Status VIP oraz itemy premium na flage "t"

 

Frakcje:

  • Darmowe
  • Od LvL
  • Premium (na flagi n,o,p,q,r,s)

Komendy:


  • Dla Admina (IMMUNITED [FLAGA A]):

    cod_setlvl "Nick Gracza" "LVL" - Danie lvl'a graczowi
    cod_giveitem "Nick Gracza" "Numer Itemu" - Danie itemu graczowi
    cod_addexp "Nick Gracza" "Ilosc Expa" (MAX 3140000) - Danie expa graczowi
    cod_remexp "Nick Gracza" "Ilosc Expa" (MAX 3140000) - Odjecie expa graczowi
    eog_przeladuj - W razie gdy exp nocny nie dziala nalezy zastosowac (ADMIN_KICK)
  • Dla Gracza:

/klasy <Menu z Opisami Poszczegolnych Klas>
/klasa <Menu z Klasami do Wyboru>
/item <Opis Posiadanego Aktualnie Itemu>
/itemy <Menu z Opisami Wszystkich Itemow>
/sklep <Sklep za monety lub $$$>
/daj <Ta komenda dajesz item osobie ktora aktualnie nie posiada itemu>
/zamien <Zamieniasz sie z kims itemem>
/drop <Wyrzucasz item>

/help <Menu z Pomocnymi Komendami w Grze>

/premium <Opis Klas Premium>

/sell <Sprzedajesz Item za $$$>

/premium2 <Opis Klas Premium 2>

Cvary:

cod_killxp // exp za fraga
cod_bombxp // exp za bombe
cod_hsexp // exp za HS'a
cod_winxp // exp za Wygranie rundy
cod_prefix // pokazuje info w say'u kto jaka klasa gra i jaki ma lvl na danej klasie

MEDYK (Wskrzeszanie)
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
ASYSTA I ZEMSTA

cod_xp_asysta // exp za asyste
cod_xp_zemsta // exp za zemste

 

EXP NOCNY
eog_expodgodziny // exp od godziny x
eog_expdogodziny // exp do godziny y

eog_killxp // exp nocny za fraga

eog_winxp // exp nocny za wygrana runde

eog_hsexp // exp nocny za HS'a

eog_bombxp// exp nocny za Bombe

 

MONETY

cod_kill_monety // Ilosc monet za zabojstwo
cod_bomb_monety // Ilosc monet za bombe
cod_win_monety // Ilosc monet za wygranie
cod_hs_monety // Ilosc monet za HS'a

 

Dodatkowo:

  • Exp dla najlepszych 3 graczy na mapie
  • Wytrzymalosc itemu do kupienia w sklepie
  • Monety Oraz Specjalny Sklep
  • Exp Nocny od 22 do 6 rano !!
  • Exp za asyste i zemste
  • Prefixy w say'u (mozliwosc zobaczenia klasy/lvl piszacego gracza)
  • Dodatkowa Statystyka "Doswiadczenie" Dajaca exp za Fraga
  • Dodatkowa Statystyka "Ochrona" Dajaca czesciowa odpornosc na Rakiety/Miny
  • Itemy dla VIP
  • Status Vip widoczny w HUD
  • Godzina w HUD
  • Forum w HUD

     

Zalecam Reset Lvl na COD przed wgraniem paczki !!

 

Nazwe Forum zmieniamy edytujac :

#define nazwa_forum "Twoje-Forum.pl"

Instalacja:

  • Pliki SMA do cstrike\addons\amxmodx\Scripting
  • Pliki AMXX do cstrike\addons\amxmodx\Plugins
  • Reszta tak jak w folderach
  • Pliki udexa.html i udexa2.html do cstrike

Miłego Grania !!

 

 

Paczka:

Załączony plik  COD By Jamdzam v3.rar   974,2 KB  1064 Ilość pobrań

 

 

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 14


#519814 [ROZWIĄZANE] Problem z komendą /daj

Napisane przez Jamdzam w 26.02.2013 18:29

usun to


if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


tez mialem z tym problem ale poradzilem sobie ja pamietam powiedzialem dobrze mozesz dawac tyle razu itemy ile chcesz bo usuwasz warunek czy gracz dostal przedmiot
  • +
  • -
  • 1


#484488 Jak zrobic auto Bunny Hop na Cod Stary? itp.

Napisane przez Jamdzam w 28.11.2012 19:22

1) http://amxx.pl/topic...mklase-auto-bh/
2) szukasz

public CmdStart(id, uc_handle)

a w nim szukasz


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)


i zmieniasz na


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TwojaKlasa)


i szukasz


if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;

i pod tym dodajesz


if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa)
ilosc_skokow_gracza[id] = 3;

3) http://amxx.pl/topic...i-przy-kucaniu/
4) szukasz


public CurWeapon(id)


a w nim


if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


i pod tym dodajesz


if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa && weapon == CSW_KNIFE)
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
if(klasa_gracza[id] == TwojaKlasa && weapon != CSW_KNIFE)
{
set_user_footsteps(id, 0);
}


oczywiscie wszedzie zamiast TwojaKlasa dajesz nazwe klasy ktora ma miec odpowiednia funkcje

jezeli chcesz miec ciche chodzenie trzymajac shift to robisz tak

szukasz

public plugin_init()


o dodajesz tam

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")


i na koniec pluginu


public Forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#475614 [ROZWIĄZANE] Klasa wyszkolenie sanitarne

Napisane przez Jamdzam w 05.11.2012 18:52

to musi dzialac :D

u mnie na COD modzie dziala daj SMA to ci to wgram
  • +
  • -
  • 1