Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Większe obrażenia z danej broni, problem z szybkością

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzor

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 06.02.2014 18:49

Witam

Otóż mam cały czas problem z dodaniem obrażeń dla itemu dla konkretnej broni. 

 

Szukałem podobnego tematu ale nie mogłem znaleźć

Proszę o pomoc

 

Dodawałem to do TakeDamage

Próbowałem tak:

Spoiler

 

tak:

Spoiler

 

Za każdym razem, bez względu czy ktoś ma item czy nie, wszyscy mają 9 dmg więcej na każdej broni.

 

Oraz 

Mam problem z itemem na szybkość, po prostu nie działa.

 

Dodawałem do public_Odrodzenie

Robiłem to tak:

Spoiler

i tak:

Spoiler

 

Za każdym razem nic się nie dzieje, wcale szybciej nie biegnę, czy wartość 0.9 jest za mała ? czy co, pokierujcie mną bo nwm co jest źle.


  • +
  • -
  • 0

#2 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 06.02.2014 21:03

Tutaj masz na dodaktowe DMG w itemie (do public takedamage)

if(weapon == CSW_M4A1 && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == XX)
            damage += YY;

 

a tutaj masz ta szybkosc (do public odrodzenie) by widziec efekty tej szybkosci to radze dawac od 100 w gore przykladowo [szybkosc_gracza[id] += 120.0;]

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
    {
        szybkosc_gracza[id] += XX.0;
    }


  • +
  • -
  • 1

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#3 Krejzor

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 06.02.2014 22:06

Sposób na DMG jest zbugowany tak jak pisałem wyżej,

przerobiłem z Diablo moda

Jeżeli ktoś miałby ten sam problem to proszę.

 

Wygląda to tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 46){
switch( get_user_weapon(idattacker) ){
   case CSW_DEAGLE:
   damage += 4.0;
  }

}


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych