Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jamdzam - zdjęcie

Jamdzam

Rejestracja: 16.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2023 21:45
*****

#771726 TOP 15 oparte na 'największym' poziomie.

Napisane przez GuCciBoy w 28.04.2021 18:55

 

 

Witam.

Zainstalowałem plugin /codtop15 by Czaso Umilacz.

Problem polega na tym, że plugin sam w sobie działa lecz nie pobiera statystyk oraz lvl. 

 nvault_util.inc został poprawnie dodany do include.

Komenda jest standardowa jaką podał autor. 

2. Podawanie zapisu (nazwa pliku .nvault, bez .nvault, np standardowo: codmod):

cod_top15_save_file Gracze.vault

Nie wiem co może wadzić. 

Proszę o wskazóki. 
 

 

mam to samo :(

 

Jakby ktoś miał z tym jeszcze problem 

 

Wchodzisz w swój silnik i szukasz vault = nvault_open("Nazwa");

Wchodzisz w sama cod_top15 i szukasz register_cvar("cod_top15_save_file", "CodMod");

i zmieniasz  "CodMod"); na nazwe ktorą masz ("Nazwa"); , kompilujesz  i działa


  • +
  • -
  • 3


#748114 Jak dodać klasie odporność na obrażenia w głowę

Napisane przez Pavlox. w 25.03.2018 18:54

Pragnę zaznaczyć, że nie widziałem nigdzie na forum takiego poradnika. To mój pierwszy poważniejszy temat na tym forum

 

Jak dodać klasie odporność na obrażenia w głowę?

 

Zacznijmy więc...

 

Wymagane:

#include <fakemeta>

Pod wszystkimi include dajemy:

#define DMG_BULLET (1<<1)

Pod:

new const nazwa[]    
new const opis[]     
new const bronie     
new const zdrowie    
new const kondycja   
new const inteligencja 
new const wytrzymalosc

wstawiamy

new bool:ma_klase[33];

Pod spodem mamy public plugin_init()

więc w nim musimy dopisać:

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

JEŻELI nie masz, pod public plugin_init():

public cod_klasa_enabled(id, wartosc)
{
       ma_klase[id] = true;

}

public cod_klasa_disabled(id)
{
       ma_klase[id] = false;

}

Następnie, na końcu *.sma dopisujemy:

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
       if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
                 return FMRES_IGNORED;

       new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

       
       if(!is_user_connected(iHit))
                 return FMRES_IGNORED;

       if(!ma_klase[iHit])
                 return FMRES_IGNORED;

       set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

       return FMRES_IGNORED;
       }

}

Teraz nasza klasa będzie odporna na obrażenia w głowę.

Wzorowałem się tutaj przede wszystkim na pliku *.sma perku Twardy Baniak.

 

Dziękuję za przeczytanie poradnika i życzę miłego robienia klas tego typu :)


  • +
  • -
  • 3


#766415 Jak dodać klasie odporność na obrażenia w głowę

Napisane przez Ziom Permininion w 29.04.2020 14:42

Sorka za odkop ale nikt mu nie dał + ? naprawdę




#552804 jak zrobic item krzyk,szybkostrzelnosc,rozblysk w cod stary

Napisane przez dasiek w 06.07.2013 20:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#766231 [ROZWIĄZANE] Prośba o edycje klasy Narkoman

Napisane przez Alelluja w 23.04.2020 16:10

Sprawdź

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#759583 Zmiana zapisu monet cod stary

Napisane przez NiczegoWinien w 15.06.2019 15:28

 public ZapiszDane(id)

{

new vaultkey[64],vaultdata[256];

format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], monety[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);

nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);

}


Ten zapis zapisze ci monety tylko na daną klasę. Jak pisał poprzednik osobny zapis na monety. Można się po bawić w inny zapis jeśli nie chcesz w vault w jakiś plik ini. Zależy od ciebie
  • +
  • -
  • 1


#759578 Zmiana zapisu monet cod stary

Napisane przez Rivit w 15.06.2019 14:12

Lepiej będzie dać nowy osobny plik do monet niż bawić sie w modyfikacje.

Takie coś możesz wziąć z monet pod nowego Cod moda odpowiednio przerabiając/wzorując się


  • +
  • -
  • 1


#264481 Klasa/Item wybucha po śmierci.

Napisane przez sharkowy w 30.06.2011 12:17

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy

  • +
  • -
  • 1


#255312 Klasa/Item wybucha po śmierci.

Napisane przez sharkowy w 02.06.2011 15:30

Do rzeczy,

Najpierw item, standardowo dodajemy na samej górze nazwę itemu oraz opis, następnie:

Do public Death dodajemy:

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //zamiast XX dajemy numer itemu.
{
Eksploduj(id);
}


Na samym dole *.sma dodajemy:

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 100.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1); //ta linijka odpowiada za obrazenia, aktualnie zadaje 100dmg +int.
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



To tyle, jeżeli chcemy aby klasa posiadała taką umiejętność, zamiast:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
Eksploduj(id);
}



Dajemy:
	if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
{
Eksploduj(id);
}



Pozdro & Dance.
  • +
  • -
  • 1


#759520 [ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 sec

Napisane przez dasiek w 10.06.2019 07:19

Kod który tam wklepałem dodałem działa tak, że dodaje granat co 5 sekund - bez względu na to, czy masz czy nie.

Najprostszym Rozwiązaniem wydaje się wykonanie `DodajGranat` w `granate_throw` w `csx`

 

https://amxx.pl/doku...5/grenade-throw

 

 Po rzuceniu granatu wykonaj set_task , a funckja DodajGranat powinna wyglądać tak:
 

public DodajGranat(id)
{
	id -= 9813;
        remove_task(id+9813)
	if(klasa_gracza[id] != General)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(!is_user_alive(id)){
	   return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	give_item(id,"weapon_hegrenade");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#741820 QTM_CODMOD sma bez errorow/bugow

Napisane przez Kompetentny w 08.08.2017 17:41

Zapraszam, cod po moich edycjach: https://1shot2kill.p...-na-100-600-lv/


  • +
  • -
  • 1


#564061 AMXX Menu Generator

Napisane przez radim w 16.08.2013 11:49

AMXX Menu Generator

Generator AMXX Menu to program, który umożliwia zarówno nowym jak i doświadczonym programistom tworzenie menu dla ich pluginu AMX Mod X. Ten program pozwala na użycie prawie każdej dostępnej opcji menu. Generator generuje w pełni sprawny plugin jeśli wpiszesz wszystko poprawnie.

Mimo iż jest już generator menu w AMXX Studio, tworzę temat z tym generatorem bo nie wszyscy używają AMXX Studio i zamiast pisać nowe menu od początku można szybko raz je wygenerować, skopiować kod do swojego pluginu i... BAM, gotowe :) Drugim powodem jest to, że powstała masa tematów w dziale "Propozycje" odnośnie generatorów menu, "shopów" itd. tak więc myślę, że ten generator "umili" życie niektórym użytkownikom ; ))

Od autora: "Należy pamiętać, że jest to mój pierwszy program, jaki kiedykolwiek zbudowano, więc proszę zwrócić uwagę na wszelkie błędy, które mogą wystąpić. Również sugestie są zawsze mile widziane!"
 
Opcje:

  • nazwa menu
  • nazwa menu handler
  • ustawianie czy menu ma mieć opcję wyjścia
  • zmiana "itemów" na strone
  • zmiana nazwy "back", "next" i "exit" na własną
  • ustawianie czy w menu mają być użyte kolory 
  • ustaw kolor cyfr
  • opcja ustawiania ponownego włączenia/niszczenia menu po wciśnieciu jakiegoś itemu/opcji
  • dodaj nieskończone itemy menu
  • ustawianie komendy po której wpisaniu wyświetli się menu
  • ustawianie opisu komendy
  • ustawainie poziomów dostępu dla menu
  • generuj kod & skopiuj do schowka
  • zapisz .sma do pliku

941Bez_tytu_u.jpg

Spoiler


Źródło/Link do oryginalnego tematu: http://forums.allied...ad.php?t=216998

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#487748 [Nowy/stary]Zmieniam cod'a - Pytania co zrobic itd

Napisane przez Cinu2421 w 07.12.2012 01:07

cod stary to dla mnie lepszy cod co prawda niby jest mniej rzeczy na coda starego ale "dla chcącego nic trudnego"
  • +
  • -
  • 1


#636192 Klasa Lewiter

Napisane przez GoldenKill w 02.05.2014 22:03

opis

Witam

Przedstawiam klase która ma 1/6 szansy na wybicie wroga w powietrze oraz gdy on się w nim znajduje zadaje mu 2 razy większe dmg. Większe dmg działa nawet wtedy gdy gracz sam skacze albo spada z wysokości

inne informacje

Dziękuje za pomoc 28276 oraz 10316

download

Załączony plik  codclass_lewiter.sma   1,61 KB  244 Ilość pobrań
  codclass_lewiter.amxx

Załączony plik  codperk_nabojelewitera.sma   1,48 KB  151 Ilość pobrań
  codperk_nabojelewitera.amxx


  • +
  • -
  • 8


#627705 Klasa RPK

Napisane przez kobys w 23.03.2014 20:48

To co ma przeładowywać? Amunicje w nożu?  :^D