Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Porucznik i 4 inne

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lolop123

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2013 21:24

Witam chciałbym prosić o wykonanie takich klas : 

 

1. Porucznik [Premium]

 

Opis: Posiada [1/4] z AK47/M4A1, [1/1] z HE, brak rozrzutu, potrojny skok i ubranie wroga

Bronie : AK47 , M4A1 , HE , Deagle

Zdrowie : 30

Kondycja : 15

Inteligencja : 20

Wytrzymałość : 40

Moce : 1/4 AK47/M4A1 , 1/1 z HE , brak rozrzutu , potrójny skok , ubranie wroga

Klasa ma być pod flagę G

 

 

2. Random [Premium]

 

Opis: Dostaje 1/1 z noza PPM, na nozu jego widocznosc spada do 20, ma 1/1 awp oraz 5 skoków w powietrzu

Bronie : AWP , Deagle

Zdrowie : 10

Kondycja : 5

Inteligencja : 0

Wytrzymałość : 20

Moce : 1/1 z noża , na nożu niewidzialność 20 , 1/1 awp , 5 skoków w powietrzu

Klasa ma być pod flagę H

 

 

3. Predator [Premium]

 

Opis: 10 +inteligencja z mp5 (10int=1dmg więcej),ma 1/4 szansy na wyrzucenie broni Przeciwnika oraz 6 skoków

Bronie : MP5

Zdrowie : 13

Kondycja : 69

Inteligencja : 2

Wytrzymałość : 16

Moce : 10+ inteligencja z mp5 (10 int = 1dmg) , ma 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika , 6 skoków

Klasa ma być pod flagę F

 

 

4. Demolog [Premium]

 

Opis: Posiada ubranie wroga, dodatkowe 15 dmg z p90, 1/2 szans na zabicie z HE, 4 skoki w powietrzu

Bronie : P90 , Deagle , HE

Zdrowie : 15

Kondycja : 45

Inteligencja : 25

Wytrzymałość : 20

Moce : Posiada ubranie wroga , dodatkowe 15 dmg z P90 , 1/2 z HE , 4 skoki w powietrzu

Klasa ma być pod flagę C

 

5. Ninja

Opis : Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza

Bronie : Nóż 

Zdrowie : 30

Kondycja : 40 

Inteligencja : 0 

Wytrzymałość : 0

Moce : 1/1 z noża , bardzo słaba widoczność , zmniejszona grawitacja 

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam 


  • +
  • -
  • 0

#2 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 06.09.2013 19:15

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "1/1 z noża , bardzo słaba widoczność , zmniejszona grawitacja ";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}
 


  • +
  • -
  • 1

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#3 Zohan4

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Skalbmietz
Offline

Napisano 09.09.2013 20:40

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Random [Premium]";
new const opis[]    = "Dostaje 1/1 z noza PPM, na nozu jego widocznosc spada do 20, ma 1/1 awp oraz 5 skoków w powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Random [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 5;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Lap Randoma


  • +
  • -
  • 1

#4 Befe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Fajne
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.09.2013 15:51

Zohan o ile sie nie myle ta klasa ma 1/1 z KAZDEJ broni ? TAK ?

 



#5 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 20.09.2013 13:34

Porucznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 Skiper97

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:de_dust2_long
Offline

Napisano 20.09.2013 14:02

Random i Ninja

Załączone pliki


Użytkownik Skiper97 edytował ten post 20.09.2013 14:05

  • +
  • -
  • 1
&lt;br&gt;
 
 

#7 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 20.09.2013 15:15

Demolog i predator

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#8 lolop123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:gdańsk
Offline

Napisano 21.09.2013 11:53

Dziękuję wszystkim za pomoc , klasy już wszystkie wykonane więc można zamknąć


  • +
  • -
  • 0

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.09.2013 12:16

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych