Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jamdzam - zdjęcie

Jamdzam

Rejestracja: 16.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2023 21:45
*****

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Prośba o edycje klasy Narkoman

22.04.2020 23:39

proszę o edycje klasy narkoman aby mogła zatruć gracza z przeciwnej druzyny tylko raz na runde

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
#define TASK_ID 128000
#define CZAS_LADOWANIA 7 
 
new bool:moc_zaladowana[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
 
new const nazwa[] = "Narkoman";
new const opis[] = "|Po Zaladowaniu Umiejetnosci Na Kosie Zatruwa|";
new const bronie  = (1<<CSW_AK47) | (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Klasy Zwykle";
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");    
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public client_PreThink(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_ID))
return;
 
if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))
{
change_task(id+TASK_ID, CZAS_LADOWANIA.0);
set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
}
}
 
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && !moc_zaladowana[id] && ma_klase[id])
{
set_task(CZAS_LADOWANIA.0, "MocZaladowana", id+TASK_ID);
set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
}
else
{
remove_task(id+TASK_ID);
set_bartime(id, 0);
}
}
 
stock set_bartime(id, czas)
{
message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, msg_bartime, _, id)
write_short(czas);
message_end();   
}
 
public MocZaladowana(id)
{
id -= TASK_ID;
 
if(!ma_klase[id]) return;
 
moc_zaladowana[id] = true;
client_print(id, print_center, "Umiejetnosc Aktywowana");
CurWeapon(id);
}
 
public ResetHUD(id) moc_zaladowana[id] = false;
 
#define TASK_ZATRUCIE 64000
 
new zatruwajacy[33];
 
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
 
if(!is_user_alive(attacker)) return;
 
if(!moc_zaladowana[attacker]) return;
 
zatruwajacy[id] = attacker;
if(!task_exists(id+TASK_ZATRUCIE)) set_task(0.5, "Zatruj", id+TASK_ZATRUCIE, _, _, "a", 5);
}
 
public Zatruj(id)
{
id -= TASK_ZATRUCIE;
client_print(id, print_center, "Zostales Zatruty");
cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id, 8.0, 0.1);
}
 

Zmiana zapisu monet cod stary

15.06.2019 12:02

Witam. mam pytanie odnośnie zmiany zapisu monet z tego tematu : https://amxx.pl/topic/47515-monety-v2/ a mianowicie chodzi mi o to by zmienić zapis monet by zapisywały się wyłącznie na nick a nie były przypisane do danej klasy z osobna

@jeśli napisałem w złym dziale proszę o przeniesienie tematu do działu adekwatnego. Za chęci udzielenia pomocy nagradzam 

[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 sec

10.06.2019 02:38

Witam. Mój problem wygląda tak że posiadam na swoim cod klase która dostaje co 15 sec granat i ten granat sie buguje w taki sposob ze po jakiś kilku rundach zaraz po wyrzuceniu pojawia się granat a nie po 15 sekundach od momentu wyrzucenia granatu.. no i np wyrzuce tak kilka granatow po czym znowu musze odczekac jakis czas max 15 sec i sytuacja zatacza kolo a momentami jest tak że 4 granaty potrafie wyrzucic tzn wyrzuce jeden zaraz pojawia sie nastepny ktory wyrzucam i znowu sie pojawia nastepny

w public odrodzenie(id) w case klasy dodalem 
 

set_task(15.0,"DodajGranat",id+9813)

i na końcu sma dodalem
 

public DodajGranat(id)
{
id -= 9813;
if(klasa_gracza[id] != General)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(15.0,"DodajGranat",id+9813)
if(!is_user_alive(id)){
remove_task(id+9813)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(id,"weapon_hegrenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

podpowie ktoś w jaki sposób mogę zrobić tak by liczyło czas 15 sekund od momentu wyrzucenia granatu? a nie gdy go trzymamy w ręce to już czas liczy? 

lub np jak sprawić że klasa ma np 5 granatów a nie tylko jeden?


wzorowałem się z tego tematu: https://amxx.pl/topi...at-co-5-sekund/
 
wszystkich zainteresowanych nagradzam plusikami :)