Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Szpieg

Klasa

Najlepsza odpowiedź Jamdzam, 26.08.2013 09:36


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "1/2 respu wroga, 1/5 dgl , 1/2 he ";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 160;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool: ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Lokiec");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ZmienUbranie(id, 0);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ZmienUbranie(id, 1);
    ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    if(ma_klase[id] && random_num(1, 2) == 1)
{
    new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
    
    cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
    ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
    
    cs_set_user_team(id, team);
}
}

public ZmienUbranie(id,reset)

{

if (!is_user_connected(id))
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
    
    
    
    if (reset)
        
    cs_reset_user_model(id);
    
    else
        
{
    
    new num = random_num(0,3);
    
    cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
    
}



return PLUGIN_CONTINUE;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1, 5) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)

    {    

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 hubsonek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:hubcio
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 25.08.2013 22:44

Nazwa klasy:Szpieg

 

Życie: 159

 

Pancerz: 0

 

Bieg: 150

 

Bronie: 1/5 dgl , 1/2 he 

 

Specjalne przedmioty: nie

 

Specjalne umiejętności: 1/2 na spawn u wroga

 

Premium: nie

 

Chce tylko przyklad, bo nie wiem jak zrobic klase ktora ma 1/ na spawn u wroga.Za pomoc stawiam +;]


  • +
  • -
  • 0

#2 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 25.08.2013 22:49

Nazwa klasy:Szpieg

 

Życie: 159

 

Pancerz: 0

 

Bieg: 150

 

Bronie: 1/5 dgl , 1/2 he 

 

Specjalne przedmioty: nie

 

Specjalne umiejętności: 1/2 na spawn u wroga

 

Premium: nie

 

Chce tylko przyklad, bo nie wiem jak zrobic klase ktora ma 1/ na spawn u wroga.Za pomoc stawiam +;]

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#3 hubsonek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:hubcio
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 26.08.2013 07:31

dzięki wielkie :)


  • +
  • -
  • 0

#4 hubsonek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:hubcio
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 26.08.2013 07:35

Mam jeszcze jedna prośbe..Mógłbyś dać kod tej klasy?Albo chociaż napisać jak sprawdzić?


  • +
  • -
  • 0

#5 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 26.08.2013 09:36   Najlepsza odpowiedź


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "1/2 respu wroga, 1/5 dgl , 1/2 he ";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 160;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool: ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Lokiec");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ZmienUbranie(id, 0);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ZmienUbranie(id, 1);
    ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    if(ma_klase[id] && random_num(1, 2) == 1)
{
    new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
    
    cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
    ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
    
    cs_set_user_team(id, team);
}
}

public ZmienUbranie(id,reset)

{

if (!is_user_connected(id))
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
    
    
    
    if (reset)
        
    cs_reset_user_model(id);
    
    else
        
{
    
    new num = random_num(0,3);
    
    cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
    
}



return PLUGIN_CONTINUE;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1, 5) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)

    {    

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#6 hubsonek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:hubcio
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 26.08.2013 12:32

dzięki ;]

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych