Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Klasa premium Ninja

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MasterDulu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2013 16:08

Witam

Proszę o zrobienie klasy Ninja.

 

Nazwa: Ninja[PREMIUM_G]

Flaga: ADMIN_LEVEL_G

Opis: Ma 3 podskoki w powietrzu, zmniejszona widocznosc na nozu, 1/1 z noza, ma mala grawitacje.

HP: 140

Kondycja:: 130%

Int&Wytrzymalość: standardowo.

 

Według możliwości proszę dodać do klasy postaci model ninji/assasina.


  • +
  • -
  • 0

#2 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 09.08.2013 14:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Ninja[P]";
new const opis[]    = "Ma 3 podskoki w powietrzu, zmniejszona widocznosc na nozu, 1/1 z noza, ma mala grawitacje.";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Ninja[P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}
 


  • +
  • -
  • 1

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#3 MasterDulu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2013 17:28

Mozecie do tego kodu dodać że ma deagle i scouta.

Scout ma zwiększony dmg o 100.

I proszę o zmniejszenie grawitacji.

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych