Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fili:P - zdjęcie

Fili:P

Rejestracja: 03.04.2011
Aktualnie: Przegląda temat Organizacja AMXX.pl na GitHub
Poza forum Ostatnio: 15.08.2020 13:18
****-

#651702 Groza ( broń )

Napisane przez Fili:P on 21.07.2014 10:09

Opis



Extra item dodaje broń nazwana przez autora "groza". Jej podstawą ( którą podmieniamy ) jest galil.
1404658870_groza.jpg

Zmiany ode mnie


  • http://amxx.pl/topic...elaniu-z-broni/
  • W 10. linii pluginu mamy jest zapisany kod:
    #define NATIVES
    zakomentowanie tej linii spowoduje wyłączenie części kodu odpowiadającej za natywy podczas kompilacji:
    #if defined NATIVES
    public plugin_natives ()
    {
    	register_native("give_weapon_groza", "native_give_weapon_add", 1)
            register_native("get_weapon_groza", "native_get_weapon_add", 1)
    }
    public native_give_weapon_add(id)
    {
    	give_groza(id)
    }
    public native_get_weapon_add(id)
    {
             return g_has_groza[id]
    }
    #endif

Cvary



zp_groza_dmg 0.7 // Mnożnik obrażeń (Bazowe obrażenia z galil * Mnożnik )
zp_groza_recoil 1.0 // Mnożnik rozrzutu ( Bazowy rozrzut z galil * Mnożnik )
zp_groza_clip 20 // Wielkość magazynku Grozy
zp_groza_spd 1.05 // Mnożnik CZASU ODSTĘPU między wystrzeleniem kolejnych naboi z broni ( Bazowy czas odstępu * Mnożnik )
zp_groza_ammo 200 // Ilość amunicji jaką dostajemy razem z bronią
 

Moduły



#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

Inne



Autorzy: LARS-BLOODLIKER / Dyusha
Źródło: zombie-mod.ru

Download



Załączony plik  azp_weapon_groza.sma   17,93 KB  125 Ilość pobrań
  azp_weapon_groza.amxx
Załączony plik  Models, sounds, sprites.rar   570,64 KB  136 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#632190 [ROZWIĄZANE] Jaki kod na odbijanie 50% obrażeń?

Napisane przez Fili:P on 15.04.2014 08:04

Ustawiasz obecne obrażenia na 50% ( *0.5 ) i używasz ExecuteHam/B do wywołania drugich obrażeń na przeciwnych osobach.


  • +
  • -
  • 1


#616829 Skarga na Moderatorów

Napisane przez Fili:P on 16.02.2014 12:18

chciałbym złożyć skargę na moderatorów ponieważ krótko mówiąc opierdzielają się. Dodałem nowy temat i czekam na akceptacje już spory czas i doczekać się nie mogę. Nie Imprezujcie tyle tylko ogarnijcie się i do roboty panowie

 

Miałem taką sytuację i okazało się że temat został odrzucony, może w twoim przypadku też się już to stało i nawet nie wiesz ? ;)


  • +
  • -
  • 1


#613292 Jak skorzystać z set_pev przy zmianie klawiszy?

Napisane przez Fili:P on 08.02.2014 08:37

mógłbyś to też zrobić poprzez zmianę velocity tzn. velocity to wektor wiec wystarczy tylko przekształcić go na taki z tym samym kierunkiem ale przeciwnym zwrotem

 

 

Wyznaczanie wektora z przeciwnym zwrotem to pomnożenie jego składowych przez -1 w xs masz xs_vec_neg

 

 

Tematy które mogą ci pomóc:

1. http://amxx.pl/topic...zycisku-myszki/

2. http://amxx.pl/topic...runku-u-gracza/

 

W 1. temacie jest również używane pev_oldbuttons, więc może warto do tego nawiązać. Jeżeli ciągle nie będzie działało to pozostaje wyznaczyć vektor z przeciwnym zwrotem. 


  • +
  • -
  • 1


#608214 [ROZWIĄZANE] Kod na odbicie x pocisków na rundę

Napisane przez Fili:P on 22.01.2014 20:32

Chodzi ci o zamianę agresora i ofiary przy zadawaniu obrażeń ?

Jeżeli tak to użyj Ham_TakeDamage oraz utwórz tablicę ILOŚĆ_SLOTÓW + 1 i przypisuj do niej wartość "ile razy może jeszcze odbić pocisk"


  • +
  • -
  • 1


#604556 [ROZWIĄZANE] Problem z działkiem (lewituje)

Napisane przez Fili:P on 12.01.2014 16:18

Możliwe że chodzi co o 

origin[2] += 25.0;

W stawdzialo2


  • +
  • -
  • 1


#604254 Zmiana modelu noża dla VIP'a

Napisane przez Fili:P on 11.01.2014 20:38

Dodaje w załączniku, w liniach 13 i 14 wpisz ścieżki do modeli P i V.

 

Załączony plik  vip (2).sma   7,17 KB  235 Ilość pobrań
  vip (2).amxx


  • +
  • -
  • 1


#603061 Tabelka serwerów - nieprawidłowo wyswietane procenty

Napisane przez Fili:P on 08.01.2014 14:59

W tym zastanawia mnie jeden fakt:

$data['percent'] = round($data['players_num']*100/$data['players_max'], 2);

Bo z tego co widzę to wzór na procent to X*100/Y.

Jeżeli podstawimy załóżmy że na 20 slotowym serwerze gra 10 osób to

10*100/20= 1000/20 = 500

Wydaje mi się że wzór powinien zostać zmieniony na jeden z poniższych

A) X*(100/Y) 

B) X/Y*100

 

Podstawmy do tych dwóch wzorów te same wartości.

A) 10*(100/20) = 10*5 = 50 [ % ]

B) 10/20 * 100 = 0,5 * 100 = 50 [ % ]

 

To moje jedyne spostrzeżenie w sprawie twojego problemu dotyczące obecnego kodu. Mimo wszystko dziwi mnie że zamiast tego przykładowego 5000% wyświetla 0%, możliwe też że po prostu jest warunek typu: "Jeżeli Zmienna Procent jest większa niż 100 to wypisz 0% na ekranie"

 

Przegrałem życie..


  • +
  • -
  • 1


#599280 problem z "if()"

Napisane przez Fili:P on 30.12.2013 20:49

new name[33] = get_user_name(33,name,32)

na

new name[33];

get_user_name(id,name,32)


  • +
  • -
  • 1


#597594 [ROZWIĄZANE] Zapis / Wczytywanie z pliku

Napisane przez Fili:P on 27.12.2013 21:38

Jeżeli dobrze rozumiem chcesz z zapisu test=mastah7991 wyciągnąć sam nick ?

Użyj funkcji: 

http://amxx.pl/topic/43223-explode/

Jako "character" podaj "="


  • +
  • -
  • 1


#597513 uzywanie MAX_PLAYERS w kazdym pluginie

Napisane przez Fili:P on 27.12.2013 19:25

http://lmgtfy.com/?q...micznych amxx ?


  • +
  • -
  • -2


#595947 [ROZWIĄZANE] Wolne strzelanie

Napisane przez Fili:P on 24.12.2013 10:02

set_pdata_float( Entity, m_flPrimaryAttack, get_pdata_float( Entity, 46, 4) * get_pcvar_float( pCvarRof ), 4 );

set_pdata_float( Entity, 47, ( get_pdata_float( Entity, 47, 4) * get_pcvar_float( pCvarRof ) ), 4);
Teraz w cvarze podajesz mnożnik delayu między strzałami. Im mniejszy tym szybciej strzelamy.

  • +
  • -
  • 1


#595457 [ROZWIĄZANE] Natychmiastowa zmiana broni

Napisane przez Fili:P on 22.12.2013 20:15

TibacK, vaulT, przepraszam nie mogę na to patrzeć, robicie z siebie idiotów. Mimo że autor powiedział że nie chodzi o ochronę to wy ciągle ciągniecie ten temat.

Spoiler

 

Autorowi tematu chodzi o natychmiastowe wyjęcie broni.

Dawno nie pracowałem w amxx, więc mogę się mylić w pewnych aspektach. Powinieneś ustawić offset broni odpowiadający za czas wyjmowania broni na 0.0 ( bo z tego co pamiętam była to wartość float ). 

Więcej o offsetach: http://amxx.pl/topic...-offsety-pdata/

Z tego co pamiętam po natychmiastowym strzale zmieni się animacja broni, lecz naszym celem jest doprowadzenie do tego automatycznie. Więc po wyciągnięciu broni ( prawdopodobnie Ham_*****_Deploy, nie pamiętam dokładnej nazwy ) powinieneś ustawiać jej animację idle. Polecam użyć funkcji, którą udostępnił DarkGL: http://amxx.pl/topic...animacji-broni/

 

 

 


  • +
  • -
  • 3


#593011 [Zapowiedź]League Of Legends

Napisane przez Fili:P on 13.12.2013 20:09

Ten mod to nowe klasy do coda ^^ ?


  • +
  • -
  • 1


#591569 [Pytanie] System many

Napisane przez Fili:P on 08.12.2013 20:13

public DeathMsg()

{
    new kid = read_data(1);
    new vid = read_data(2);
    new hs = read_data(3);
    
    if(kid == vid)
        return;
    
    gold_ff = get_pcvar_num(cvar_gold_ff)
    
    if(gold_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
        return;
 
if( random_num(1,2) == 1 )
return;
    
    gold_kill = get_pcvar_num(cvar_gold_kill);
    gold_kill_hs = get_pcvar_num(cvar_gold_kill_hs);
    
    if(hs == 1)
        zloto[kid] += gold_kill_hs;
    else
        zloto[kid] += gold_kill;
}

  • +
  • -
  • 1