Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fili:P - zdjęcie

Fili:P

Rejestracja: 03.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.08.2020 13:17
****-

#703292 Skrypty DEMOTYWATORY / TENTEGO / IMGEngine [free]

Napisane przez ENDRULA w 16.06.2015 15:57

Skrypt DEMOTYWATORYTANTEGO i IMGEngine

Skrypt przetłumaczony na język Polski. 
 
Opcje wyróżniające ten skrypt to: 
 
- Możliwość rejestracji użytkowników. 
- Dodawanie oraz cofanie głosów. 
- Jeden głos na demotywator na użytkownika. 
- Wyróżnienie zielonch lub czerwonch ramek (w zależności od głosu) zdjęcie użytkowników w komentarzach. 
- Wyróżniony nick administratorów w komentarzach. 
- Automatyczna zamiana adresów www w komentarzach na linki. 
- Dodawanie demotów do ulubionych. 
- Każdy użytkownik może usunąć swój demot dopóki ten jest w poczekalni. 
- Możliwość wysyłania maili z panelu admina do wszystkich użytkowników jednym kliknięciem. 
- Zapamiętywanie przy logowaniu. 
- Przypominanie hasła. 
- Blokada użytkownika zmieniającego email tzn. Jeżeli użytkownik zmienia email traci możliwość dodawania demotów, komentarzy i głosów dopóki nie kliknie w link aktywacyjny, który zostaje automatycznie wysłany na nowy mail (nie dotyczy adminów). 
- Pokazywanie numeru gg w profilu oraz panelu admina razem z aktualnym statusem. 
- Pokazywanie wszystkich głosów użytkownika w profilu. 
- Automatyczne przenoszenie demotów na stronę głównej po osiągnięciu ustalonej przez admina oceny. 
- Automatyczne usuwanie demotów z poczekalni po osi¹gniêciu ustalonej przez admina oceny. 
- Manualne przenoszenie demotów. 
- Możliwość dodania długiego (a¿ do trzech linijek po ok 50znaków ka¿da) opisu do demotywatora. 
- Dwa kanały rss
- Wbudowany instalator, wystarczy wgrać pliki na serwer i wywo³aæ lokalizacjê skryptu w przeglądarce aby zainstalować. 
- Możliwość ustawiania ilości demotów na stronę, niezależnie: profil,główna,poczekalnia,tag 
- 8 niezależnych miejsc na reklamę z możliwości¹ konfiguracji częstoœci powtarzania, np. co dwa demoty zaczynaj¹c od trzeciego. 
- Pokazywanie demotów użytkownika w jego profilu. 
- Możliwość zmiany nazw linków do głosowania (mocne/słabe) z panelu admina. 
- Opcje dodane w tej wersji 
- reCaptcha zabezpieczaj¹ca rejestracjê i formularz kontaktowy. 
- Formularz kontaktowy 
- Proponowanie tytułu i opisu w komentarzach. 
- Usuwanie komentarzy w sposób, że zostaje pusty komentarz z notk¹ "usunięte przez xyz" 
- Edycja komentarzy (u¿ytkownicy do 1godz. od dodania, admini ca³y czas.) 
- Zoptymalizowana sekcja meta strony dla wyszukiwarek. 
- Ajax-owe logowanie podczas gdy niezalogowany użytkownik próbuje oddać głos. 
- Ajax-owe zapisywanie ustawieñ w panelu admina. 
- Ajax-owe linki przenoszenia demotów i usuwania demotów, tagów, użytkowników, komentarzy w panelu admina 
...oraz wiele więcej.
 
 
1434465560-U10389.png
 
1434465578-U10389.png

 

 

 

Załączony plik  Skrypt Demotywatory.zip   881,71 KB  668 Ilość pobrań
 

Edytujecie config (gdzie się znajduje przeczytasz w instrukcji)

Wgrywasz pliki na serwer.
Wgrywasz bazy danych (są 3 bazy znajdujące się w folderze z configiem - NIE WYCHODZISZ Z BAZY!)
Otwórz plik "PRZECZYTAJ-TO" i wyślij zapytanie

 

 

Załączony plik  Skrypt tentego.zip   797,95 KB  541 Ilość pobrań

TenTego 2 to przedewszystkim aplikacja o elastycznym kodzie tworzonym w technice obiektowej wykorzystując język PHP oraz lekką bibioletkę JavaScriptu - jQuery.

 

Załączony plik  Skrypt IMGEngine.zip   1,16 MB  492 Ilość pobrań

Jest to licencja standardowa (Darmowa) --> Zakaz usuwania informacji o autorze w stopce IMGEngine jest to skrypt a'la kwejk, dzięki któremu można stworzyć stronę z ciekawymi, śmiesznymi lub innymi obrazkami.


  • +
  • -
  • 2


#697005 Rozjaśnienie DarkQ - Hitu "GO:MOD"

Napisane przez sharkowy w 11.04.2015 19:49

Super, za tak sprawnie i szybko przeprowadzone śledztwo łap tu zdjęcie banana.

 

banan-1.jpg


  • +
  • -
  • 12


#690212 Fizyka

Napisane przez speedkill w 24.02.2015 21:41

Do prądu elektrycznego oraz magnetyzmu mogę polecić Ci książkę Stanisława Bolkowskiego "Podstawy elektrotechniki". Znajduje się tam mnóstwo ciekawych rzeczy o magnetyzmie oraz o prądzie elektrycznym, gdy byłem w 1-szej klasie technikum używaliśmy tej książki na podstawach elektrotechniki.

Co do Twojego pytania: http://naukamilosci....-i-ich-moc.htmloraz http://www.kognitywi...zg/badania.html
  • +
  • -
  • 1


#675956 Syf, kiła i mogiła... :-(

Napisane przez sNH. w 19.12.2014 23:07

Aż się zalogowałem :D Co do tematyki source, sam chętnie wracałbym na forum, żeby trochę "liznąć tego" ^^. W sieci jest już coraz więcej rzeczy pod source, nie możemy nawet wyobrażać sobie ile. Osobiście znam typa, który zrobił już sporo modów pod source. Pod cs:go napisał unikatowy hunger games mod. Tematyka coraz bardziej się rozszerza. Myślę, że sam po osiągnięciu pewnego celu, zacznę bawić się w serwery, bo będzie to opłacalne jak to było z 1.6. Ludzie znów wymyślą coś innowacyjnego i historia zatoczy kółko przez długie lata. Co do forum, amxx to amxx, wiadomo. Nikt tu oczywiście nie mówił o zaprzestaniu pracy nad tym. Ktoś wyżej napisał, że uczenie się pisania pluginów pod amxa to będzie stracony czas(tam podał 2 lata). Co ja na to? Szczerze? Od pisania pluginów do cs'a w pawnie właśnie stawiałem swoje pierwsze kroki w programowaniu. Siedzenie 2 lat z serwerem nauczyło mnie wszystkiego, co powinienem wiedzieć. Używanie ftp, pętle, funkcje. Sam język może okazać się bezużyteczny, ale jego struktura jest podobna do innych. Z przechodzeniem na c++, z podstawową wiedzą da się bardzo szybko to wchłonąć. CS is CS, life is life :D

 

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 7


#664931 Generator Klas Zombie.

Napisane przez BaroTato w 23.09.2014 17:34

"Nowy" CS już istnieje od dawna, a jakoś masa ludzi gra na serwerach typu FFA, TP, 4fun, DD2... A wszystkie te serwery maja swoje odpowiedniki w CS:GO i CS:Source.

 

Nie zostali wyjadacze tylko ci których nie stać na globala. a także tacy którzy czasami wejdą pograć




#661093 Problem z ustawieniem lvlu

Napisane przez Onyke w 29.08.2014 21:04

Nie! Reset to ja zrobilem lvli. Ale oto mi chodzi ja usunac 

Spoiler

FIX'D  :lol: 
Spoiler

  • +
  • -
  • 12


#661072 Problem z ustawieniem lvlu

Napisane przez StanLey w 29.08.2014 20:04

Proszee. 31779062157425051426.png

00658484240201876103.png

38634841253696801872.png

85543452356346338906.png

20025915499505922248.png

84633323650494693166.png

46240444314424936976.png




#661055 Problem z ustawieniem lvlu

Napisane przez StanLey w 29.08.2014 19:08

Nie! Reset to ja zrobilem lvli. Ale oto mi chodzi ja usunac 1zdrzo6.png




#654340 [ROZWIĄZANE] Zabranie graczowi c4 w Ham_Spawn post

Napisane przez GwynBleidD w 02.08.2014 19:33

A co w tym kodzie jest źle, że go nie chcesz?
  • +
  • -
  • 2


#654296 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?

Napisane przez BlackPerfum w 02.08.2014 14:55

Drago36 cieszę się że się starasz ale proszę cię... Najpierw się pośmiejmy ze mnie (by nie było że po sobie tez nie jade) xD
 

Co robimy pierwsze? No pewnie , że otwieramy naszego vip'a.sma w programie typu : amxx-studio

Nie mam amxx stidio... Co to w ogóle? W tym się pisze? Nie wszyscy lubią takie bAdZiEwIa. Już prędzej "dowolny edytor tekstowy".

Teraz spróbuję ci wpoić do twojego mUzgÓ że ten temat nie sprawi iż ilość tematów zmaleje gdyż twój poradnik "Jak naprawić menu z generatora Vip'a?" ma parę błędów a że ja z lupą chodze po tym forum to ci je pokażę byś się samodoskonalił (z moją małą pomocą xD). No to lecimy:

• co z tego że menu zadziała jak w połowie przypadków broń zostanie błędnie dodana (głównie chodzi o to że bez ammo) chodzi o to iż funkcja find_ent_by_owner zazwyczaj nie działa gdy dopiero co stworzyliśmy byt chodzi mi o to:
Spoiler
w ogóle to funkcja find_ent_by_owner jest niepotrzebna gdyż funkcja give_item zwraca id stworzonego bytu...

• jaki nie mądry człek (bardzo bardzo ... bardzo ładnie mówiąc) nauczył cię by poprzez 3 argument funkcji menu_additem przekazywać nr. przycisku?? To jest mega, mega błąd. Mogłeś również zrobić globalną tablicę gdyż to wygląda identycznie... Po to w uchwycie menu (public menu_handler(id, menu, item)) ma się zmienną item by można było szybko się dowiedzieć który był przycisk naciśnięty a ty to robisz tak: wpakowujesz do każdego przycisku jego liczbę, następnie w uchwycie pobierasz z wciśniętego przycisku tą liczbę... Po co? Przecież wiesz który przycisk został naciśnięty

• nawet nie opisałeś sposobu by jedne zestawy były dla CT a inne dla TT (a to jest w generatorze vip'a), tak samo brak licznika rund (a on jest wbudowany w generatorze wystarczy warunek zrobić), wszystko jest za free w menu super!! Gracze się ucieszą (ale tylko vip'y) tzn. nie będzie zabierać kasy jak w generatorze ustawisz by zabierało

Twój cały tut można zamienić na coś takiego:

1. Zamienić to:
public menu_callback(id, menu, item){
	return ITEM_DISABLED;
}
Na to:
public menu_callback(id, menu, item)	return ITEM_ENABLED
2. Zamienić to:
public menu_handler(id, menu, item){
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
Na to:
public menu_handler(id, menu, item)
{
	if(item != MENU_EXIT)
	{
		new func[20]
		formatex(func,charsmax(func),"menu_%i_handler",item+1)
		callfunc_begin_i(get_func_id(func))
		callfunc_push_int(id)
		callfunc_end()
	}
	menu_destroy(menu)
}
I osoba czytająca nie musi już robić niczego inteligentnego, wystarczy że będzie kopiowac i wklejać a uzyska taki sam efekt jak u ciebie tylko że tu sie nie namęczy, a co ważniejsze nie pomyli... (można by było też callbacki wyrzucić bo nic nie robią ale to pikuś)


Rozumiem że CheQ to wymusił (hahahaha) ale bez przesady, jeśli miał by ktoś napisać tuta jak naprawić wszystkie błędy w generatorze to napisał by conajmniej książkę (jak nie całą sagę). Mogły by osoby mające dostęp do kodu generatora to sprawnie naprawić lub chociaż umieścić to na git'cie amxx'a / w dziale dla supporta, zajeli byśmy się nim i to odpowiednio
  • +
  • -
  • 1


#651216 Tablica dynamiczna zawierająca tablicę dynamiczną

Napisane przez sebul w 19.07.2014 12:49

enum eOsiagniecie {
	EONazwa[32],
	EOOpis[128],
	Array:EOZmienne,
	Array:EOCele,
	EOBron
};

new Array:handle;

handle = ArrayCreate(eOsiagniecie, 10); // lub _:eOsiagniecie
Tylko nie wiem, czy na pewno nie wywali jakichś błędów, ale musisz pamiętać o rzutowaniu typów, czyli chociażby
new tmp[eOsiagniecie];
tmp[EOZmienne] = any:ArrayCreate(1, 10);
Ewentualnie próbować z drzewami (trie).
  • +
  • -
  • 1


#652168 Tablica dynamiczna zawierająca tablicę dynamiczną

Napisane przez BlackPerfum w 22.07.2014 17:37

Fili:P mam dla ciebie conajmniej trzy mozliwości:

1. Zmienna osiagniecie to zwykła tablica ale ma niezwykłe komórki:
#include <amxmodx>


enum _osiagniecie
{
	Nazwa[32] = 0,
	Opis[128],
	Array:Zmienne,
	Array:Cele,
	Bron
}

new osiagniecie[_osiagniecie]

public plugin_init()
{
	copy(osiagniecie[Nazwa],31,"Nazwa osiagnięcia")
	copy(osiagniecie[Opis],127,"Opis osiagnięcia")

	//Tylko przy zmianie wartości trzeba pamiętać o typie danej wartości
	osiagniecie[Zmienne] = _:ArrayCreate(1,2)
	osiagniecie[Cele] = _:ArrayCreate(1,2)
	
	//Przy pobieraniu wartości już pięknie nam pamięta o jej typie
	ArrayPushCell(osiagniecie[Zmienne],15)
	ArrayPushCell(osiagniecie[Zmienne],10)
	
	ArrayPushCell(osiagniecie[Cele],10)
	ArrayPushCell(osiagniecie[Cele],5)

	osiagniecie[Bron] = CSW_KNIFE
}
Zalety:
• Bardzo szybki dostęp do danych

Wady:
• Sztywna ilość danych
• Obszerna zmienna osiagniecie
 
2. Zmienna osiagniecie to wskaźnik na jednowymiarową tablice Array:
#include <amxmodx>


enum _osiagniecie
{
	Nazwa = 0,
	Opis,
	Zmienne,
	Cele,
	Bron
}

new Array:osiagniecie

public plugin_init()
{
	new Array:Data = ArrayCreate(1,_osiagniecie)
	osiagniecie = ArrayCreate(1,1)
	ArrayPushCell(osiagniecie,Data)
	
	ArrayPushCell(Data,ArrayCreate(32,1))
	ArrayPushCell(Data,ArrayCreate(128,1))
	ArrayPushCell(Data,ArrayCreate(1,2))
	ArrayPushCell(Data,ArrayCreate(1,2))
	
	new Array:Handle = Array:ArrayGetCell(Data,Nazwa)
	ArrayPushString(Handle,"Nazwa osiagnięcia")
	
	Handle = Array:ArrayGetCell(Data,Opis)
	ArrayPushString(Handle,"Opis osiagnięcia")

	Handle = Array:ArrayGetCell(Data,Zmienne)
	ArrayPushCell(Handle,15)
	ArrayPushCell(Handle,10)
	
	Handle = Array:ArrayGetCell(Data,Cele)
	ArrayPushCell(Handle,10)
	ArrayPushCell(Handle,5)

	ArrayPushCell(Data,CSW_KNIFE)
}
Zalety:
• Malutka zmienna osiagniecie
• Dynamiczna ilość danych
• Brak potrzebny tworzenia nowych zmiennych przy pobieraniu danych

Wady:
• Złożony proces operacji nad wartościami

3. Zmienna osiagniecie to wskaźnik na wielowymiarową tablicę Array:(Tak jak napisał sebul)
#include <amxmodx>

enum _osiagniecie
{
	Nazwa[32] = 0,
	Opis[128],
	Array:Zmienne,
	Array:Cele,
	Bron
}


new Array:osiagniecie;

public plugin_init()
{
	osiagniecie = ArrayCreate(_osiagniecie, 1)

	new Data[_osiagniecie]
	copy(Data[Nazwa],31,"Nazwa osiagnięcia")
	copy(Data[Opis],127,"Opis osiagnięcia")

	//Tylko przy zmianie wartości trzeba pamiętać o typie danej wartości
	Data[Zmienne] = _:ArrayCreate(1,2)
	Data[Cele] = _:ArrayCreate(1,2)
	
	//Przy pobieraniu wartości już pięknie nam pamięta o jej typie
	ArrayPushCell(Data[Zmienne],15)
	ArrayPushCell(Data[Zmienne],10)

	ArrayPushCell(Data[Cele],10)
	ArrayPushCell(Data[Cele],5)

	Data[Bron] = CSW_KNIFE
	
	ArrayPushArray(osiagniecie,Data)
}
Zalety:
• Malutka zmienna osiagniecie
• Dynamiczna ilość danych

Wady:
• Za każdym razem gdy chcesz operować nad danymi musisz tworzyć wielką tablicę (lub zrobić raz globalną)

Powyższe przykłady robią praktycznie robią to samo gdyż wrzucam do pamięci te same dane ale za to różnymi sposobami/w różne miejsca. Osobiście używam sposobu nr. 2
  • +
  • -
  • 1


#652263 Akcje moderatorskie

Napisane przez G[o]Q w 22.07.2014 22:56

Nie uwazacie ze zamykanie tematow dlatego ze autor zostal zbanowany to glupota? np w dziale pluginy wtedy jak ma sie uwagi to trzeba robic nowy temat a zas jak ktos ma problem to nie dostaje rozwiazania ale rozwiazania nie dostaja tez osoby z podobnym problemem wiec zakladaja temat i tylko syf sie robi.

 

No i zamykanie tematu z informacją ze jest zle nazwany temat czy cos to wiecie nawet spoko tylko nie lepiej bylo by wyrzucac powiadomienie gosciowi a temat od razu do kosza ladować żeby był mniejszy syf albo chociaz ukrywać?

 

Szczególnie w dziale zlecenia płatne zamykacie temat bo coś tam jest źle ale co z tego skoro temat dalej jest na forum i dalej można sobie wyczytać dane do zleceniodawcy, więc autor osiąga swój cel a na forum tylko dostajemy niepotrzebne podbicie tematu z informacja że coś było źle które oprócz zajmowania miejsca w bazie nie robi nic więcej.

 

Jedynie zamykanie tematu bo problem rozwiązany jest w miare ok tyle ze mozna by ich nie zamykac żeby zawsze można było coś dodać (nie mówie o dzialach n/t działania forum np skargach czy cos takiego ale o problemach czy pytaniach). No i jest na forum najlepsza odpowiedź więc można by zrobić że oznaczenie najlepszej odpowiedzi zamyka temat bez dodawania jakichs bezsensownych postów (no chyba że tak juz jest to sory)

 

od takie moje uwagi d/t "naprawy" forum

 

Bardziej chodzi mi o normalna dyskusje na temat tych akcji a nie na jakis hejt czy uciecie tematu (patrz drama n/t reputacji za akcje moderatorskie) niż o wprowadzenie tych zmian bo wiem że są ludzie którym przeszkadza to że mozna dawać za to rep i że sie posty nabijają xD


  • +
  • -
  • 6


#652073 Groza ( broń )

Napisane przez Drago36 w 22.07.2014 11:09

Item jest na ZM 4.3, nie 5.0 ;)


  • +
  • -
  • 1


#651979 Usunięcie konta

Napisane przez DarkGL w 22.07.2014 06:33

Dane osobowe użytkowników AMXX.pl zostały sprzedane i są wykorzystywane w celach komercyjnych

 

co masz na myśli ?


  • +
  • -
  • 1