Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fili:P - zdjęcie

Fili:P

Rejestracja: 03.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.08.2020 13:17
****-

#591219 [ROZWIĄZANE] Różnica w sposobie zapisywania

Napisane przez Fili:P w 07.12.2013 19:11

To drugie nie zadziała. Kiedy używasz "x ? y : z", zapomnij o zapisie "if".


  • +
  • -
  • 1


#579970 Dziwna sprawa - minusy

Napisane przez Fili:P w 23.10.2013 19:42

A gdzie równouprawnienia ja się pytam? :) Dyskryminacja mężczyzn? Żądam równouprawnień! :) Pozdro. dla chłopaków ^^

 

Gdy kobiety nie mają większych praw niż mężczyźni, pojawia się banda dzikich feministek bez sensownych argumentów.


  • +
  • -
  • 20


#556976 Mythology Perk - "Głowa" Achillesa

Napisane przez Fili:P w 21.07.2013 13:22

Wstawiłem na serwer, nie działa. Gdy mam ten perk przeciwnik zabija mnie normalnie, gdy strzela w ciało.

Poprawione


  • +
  • -
  • 1


#550039 [ROZWIĄZANE] Generator Hud

Napisane przez Fili:P w 16.06.2013 19:38

W amxxstudio.


  • +
  • -
  • 1


#546027 Pobranie ilosci amunicji z broni lezacej na ziemi

Napisane przez Fili:P w 28.05.2013 16:12

http://amxx.pl/dokum...zukaj/get_pdata

 


  • +
  • -
  • 1


#545047 [ROZWIĄZANE] Menu jest za wysoko. Jak zniżyć?

Napisane przez Fili:P w 24.05.2013 14:58

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}   
 
new data[65], iName[64] 
new acces, callback 
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
 
item = str_to_num(data);
 
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 30; i++)
{
if((1<<i) & bronie_klasy[item])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1) 
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}
 
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "^n^n^n^n^nPro CoD [350] LvL | Cs-Classic.pl^n\d[\yKlasa: \r%s\d]^n\d[\yBronie:\r%s\d]^n\d[\yDodatkowy opis: \r%s\d]", nazwy_klas[item], bronie, opisy_klas[item]);
 
new test[1023]
formatex(test,charsmax(opis),"%s",opis)
new menu3 = menu_create(test, "Wroc_Handle")
 
menu_additem(menu3, "Wroc")
 
menu_setprop(menu3,MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
 
menu_display(id,menu3)
 
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public Wroc_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu)
switch(item)
{
case 0:
{
OpisKlasy(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Try


  • +
  • -
  • 1


#544443 Nowe "przydatne grafiki"

Napisane przez Fili:P w 21.05.2013 17:27

a ja się napracowałem z grafikami i zrobiłem 16 sztuk  :(  :facepalm2:

Więc chyba nie czytałeś co jest "rozkminiane" w tym temacie.

 

@DOWN Czytaj cały temat, a nie pierwsze dwa posty.


  • +
  • -
  • 1


#543553 Pomysły na pluginy

Napisane przez Fili:P w 18.05.2013 09:07

Co w momencie, gdy osoba weźmie projekt, lecz nie zrobi go?

Dobrym pomysłem byłoby przy braniu projektu wybranie ile potrzebuje się czasu na jego stworzenie, jeżeli czas upłynie a plugin nie zostanie napisany to "tracimy projekt". Można za takie postępowanie karać ostrzeżeniem aby go uniknąć. Oczywiście osoba, która wzięła projekt mogłaby z niego zrezygnować w ludzki sposób pisząc na forum lub do odpowiednich osób, a nie po prostu "zniknąć".


  • +
  • -
  • 1


#543546 Pomysły na pluginy

Napisane przez Fili:P w 18.05.2013 07:59

Cześć,
czasem jest tak że jedna osoba ma możliwości do napisania naprawdę ciekawego pluginu, lecz nie ma pomysłu. Druga może nie mieć możliwości, a mieć pomysł. Wiem jak wiele jest tych drugich osób. Dlatego wznoszę z propozycją dodania Aplikacji, do której każdy będzie mógł dodać swój pomysł, a jakiś programista będzie mógł go "zaklepać", tzn. zgłosić że pracuje nad tym pluginem. Myślę że kiedy dwie oddzielne osoby wezmą jeden projekt i będą robić go osobno będzie to też dobre rozwiązanie, ale kiedy 10 osób weźmie jeden pomysł to według mnie już przesada. 
 
Kontaktowałem się z beniem i podrzucił mi bardzo ciekawą aplikację, mianowicie można by było ją zastosować w 90% jednak wymagałoby dodania "zaklepywania" pluginów ( Klik do aplikacji ).


  • +
  • -
  • 5


#543168 Tworzenie wlasnego EXP MOD'A nvault

Napisane przez Fili:P w 16.05.2013 12:55

Niepowinienem odświeżac tak starego tematu ale chcialbym sie zapytac odnosnie tego pluginu czy moznabyloby dodac skille do tych postaci ? i rozdawanie co level punktow ?

Możnabybyło


  • +
  • -
  • 1


#542901 Kod na losowanie graczy do drużyn

Napisane przez Fili:P w 14.05.2013 17:22


SetHamParamFloat(4, Damage)
return HAM_IGNORED

1. Po co ustawiasz damage skoro go nie zmieniasz ?

2. Skoro już zmieniasz to zwróć HAM_HANDLED.


  • +
  • -
  • 1


#541627 Kod na losowanie graczy do drużyn

Napisane przez Fili:P w 09.05.2013 16:41

Do czego hamsandwich bo nie widze ?

Btw. jeżeli ktoś zmieni nick będzie w zmiennej stary co może doprowadzić do błędnie wysyłanych informacji. Użyj client_infochanged


  • +
  • -
  • 1


#539265 [ROZWIĄZANE] Czy to rozwiazanie jest dobre?

Napisane przez Fili:P w 01.05.2013 16:04

Wydaje mi się że to będzie tak mała różnica że lepiej dla twojej wygody użyć metody numer 2. Jednak patrząc na kod mam wrażenie że wygodnie będzie ci użyć funkcji benia :D

http://amxx.pl/topic...ci-od-wartosci/

 


  • +
  • -
  • 1


#538362 [ROZWIĄZANE] Natyw pobierający z pluginu tablicę

Napisane przez Fili:P w 28.04.2013 16:08

Ehh....

Chodziło mi o, np.

public PobierzTablice( plugin, params )

{
set_array( 1, { 1, 2 }, 1 );
}

Użycie:

new Tablica[2];

PobierzTablice( Tablica );


  • +
  • -
  • 1


#538250 [ROZWIĄZANE] Natyw pobierający z pluginu tablicę

Napisane przez Fili:P w 28.04.2013 11:59

get_array_f i set_array_f ?

http://amxx.pl/topic/20034-natywy/

 


  • +
  • -
  • 1