Pomyślałem, że warto by było zebrać informacje o prywatnej pamięci bytów. Chodzi o funkcje z fakemeta i hamsandwich
Lista funkcji związanych z pdata
Każda z tych funkcji odnosi się do podanego miejsca - odpowiada za to parametr offset. Badania nad silnikiem gry pozwoliły odkryć za co odpowiadają niektóre offsety. Wynik tych badań możemy znaleźć tutaj: CBaseEntity (CS) - AlliedModders Wiki jednak nie są to wszystkie znane położenia danych.
Różnica między offsetem pod windowsem a linuxem wynosi zwykle 4, dla bytu "player" jest to 5. Trzeba o tym pamiętać uzupełniając ostatni parametr tych funkcji.
Lista opisanych bytów:
- [wszystkie poniżej]
#include <cbase>
- player
#include <cbase/player>
- monster
#include <cbase/monster>
- weapon
#include <cbase/weapon>
- C4
#include <cbase/weapon/c4>
- Scout
#include <cbase/weapon/scout>
- Aug
#include <cbase/weapon/aug>
- USP
#include <cbase/weapon/usp>
- Awp
#include <cbase/weapon/awp>
- Deagle
#include <cbase/weapon/deagle>
- Ak47
#include <cbase/weapon/ak47>
Jeden z plików XML, który posłużył do wygenerowania plików .inc

jeśli ktoś chciałby mi pomóc to proszę umieszczać je w plikach o podobnej strukturze