Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Offsety pdatazestaw offsetów pdata


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.08.2011 18:37

*
Popularny

Offsety pdata

Pomyślałem, że warto by było zebrać informacje o prywatnej pamięci bytów. Chodzi o funkcje z fakemeta i hamsandwich

Lista funkcji związanych z pdata

Każda z tych funkcji odnosi się do podanego miejsca - odpowiada za to parametr offset. Badania nad silnikiem gry pozwoliły odkryć za co odpowiadają niektóre offsety. Wynik tych badań możemy znaleźć tutaj: CBaseEntity (CS) - AlliedModders Wiki jednak nie są to wszystkie znane położenia danych.

Różnica między offsetem pod windowsem a linuxem wynosi zwykle 4, dla bytu "player" jest to 5. Trzeba o tym pamiętać uzupełniając ostatni parametr tych funkcji.


Lista opisanych bytów:
  • [wszystkie poniżej]
    #include <cbase>
  • player
    #include <cbase/player>
  • monster
    #include <cbase/monster>
  • weapon
    #include <cbase/weapon>
  • C4
    #include <cbase/weapon/c4>
  • Scout
    #include <cbase/weapon/scout>
  • Aug
    #include <cbase/weapon/aug>
  • USP
    #include <cbase/weapon/usp>
  • Awp
    #include <cbase/weapon/awp>
  • Deagle
    #include <cbase/weapon/deagle>
  • Ak47
    #include <cbase/weapon/ak47>


Jeden z plików XML, który posłużył do wygenerowania plików .inc
Załączony plik  cbase_player.xml   16,65 KB  173 Ilość pobrań

jeśli ktoś chciałby mi pomóc to proszę umieszczać je w plikach o podobnej strukturze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.08.2011 23:39

Przyda się, zamiast zaglądać ciągle na stronę, teraz mogę zajrzeć do pliku nagłówkowego :) +
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.08.2011 17:58

Zmieniłem strukturę plików dla zwiększenia przejrzystości. Każda klasa zawiera listę offsetów swoich oraz swoich klas-rodziców. Dodałem offsety broni, będę je testować jutro, więc póki co przepisałem tak jak jest na wiki.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych