Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Pytanie] System many


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 08.12.2013 19:45

Witam posiadam pluginy "System many" i za każdego killa dostajemy 1 pkt. many lecz czy dało by zrobić, gdy zabijemy kogoś mamy 50% szansy na zdobycie pkt. many ? Jeżeli tak to proszę o pomoc.

 

Kod pluginy:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN    "System Monet"
#define AUTHOR    "kisiel96"
#define VERSION    "1.0.8"

new nazwa_gracza[32][64];
new identyfikator[32][64];

new zloto[32];

new cvar_gold_kill, cvar_gold_kill_hs;


new cvar_gold_ff;
new cvar_typ_zapisu;

new gold_kill, gold_kill_hs;


new gold_ff;
new typ_zapisu;
new vault;

public plugin_init()
{    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
    
    cvar_gold_ff                    =     register_cvar("cod_gold_friendlyfire", "0");
    
    cvar_gold_kill                    =     register_cvar("cod_gold_kill", "1");
    
    cvar_gold_kill_hs                 =     register_cvar("cod_gold_kill_hs", "3");
    
    cvar_typ_zapisu                 =     get_cvar_pointer("cod_savetype");
    
    vault=nvault_open("zloto");
    if(vault == INVALID_HANDLE)
        set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}

public plugin_natives()
{
    register_native("cod_get_user_gold", "PobierzZloto", 1);
    register_native("cod_set_user_gold", "UstawZloto", 1);
}    

public client_authorized(id)
{
    UsunZloto(id);
    
    get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
    
    typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
    
    switch(typ_zapisu)
    {
        case 1: copy(identyfikator[id], 63, nazwa_gracza[id]);
        case 2: get_user_authid(id, identyfikator[id], 63);
        case 3: get_user_ip(id, identyfikator[id], 63);
    }
    
    Wczytaj(id);
}

public client_connect(id)
    Wczytaj(id);

public client_disconnect(id)
{
    Zapisz(id);
    UsunZloto(id)
}

public plugin_end()
    nvault_close(vault);

public UsunZloto(id)
    zloto[id] = 0;

public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1);
    new vid = read_data(2);
    new hs = read_data(3);
    
    if(kid == vid)
        return;
    
    gold_ff = get_pcvar_num(cvar_gold_ff)
    
    if(gold_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
        return;
    
    gold_kill = get_pcvar_num(cvar_gold_kill);
    gold_kill_hs = get_pcvar_num(cvar_gold_kill_hs);
    
    if(hs == 1)
        zloto[kid] += gold_kill_hs;
    else
        zloto[kid] += gold_kill;
}

public UstawZloto(id, wartosc)
{
    zloto[id] = wartosc
}

public PobierzZloto(id)
    return zloto[id];

public Zapisz(id)
{
    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    format(vaultkey, 63, "%s-zloto", identyfikator[id]);
    format(vaultdata, 255, "%d#", zloto[id]);
    nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public Wczytaj(id)
{
    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    format(vaultkey, 63, "%s-zloto", identyfikator[id]);
    format(vaultdata, 255, "%d#", zloto[id]);
    nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new zlototemp[33];
    parse(vaultdata, zlototemp, 32);
    
    zloto[id] = str_to_num(zlototemp);
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}  

  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.12.2013 20:13

public DeathMsg()

{
    new kid = read_data(1);
    new vid = read_data(2);
    new hs = read_data(3);
    
    if(kid == vid)
        return;
    
    gold_ff = get_pcvar_num(cvar_gold_ff)
    
    if(gold_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
        return;
 
if( random_num(1,2) == 1 )
return;
    
    gold_kill = get_pcvar_num(cvar_gold_kill);
    gold_kill_hs = get_pcvar_num(cvar_gold_kill_hs);
    
    if(hs == 1)
        zloto[kid] += gold_kill_hs;
    else
        zloto[kid] += gold_kill;
}

  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych