Testowałeś dla P90, czy innej broni?
A ... no i to trzeba zmienić jeszcze
if(przeladownie_broni[id] > 0)
ale zapewne tego też nie przeoczyłeś przy testach?
Chociaż myślę, że tego if'a można też usunąć skoro będziesz korzystał z inteligencja_gracza.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




W trakcie budowy ...
Mężczyzna
Napisane przez Barto_12_SAS
w 28.08.2014 06:48
Napisane przez Barto_12_SAS
w 27.08.2014 18:08
Napisane przez Barto_12_SAS
w 27.08.2014 12:28
Tutaj masz podane co usunąć http://amxx.pl/topic...-broni-z-ziemi/ .
Nie jest to może bezpośrednio związane z tematem ale pozbędziesz się blokady broni.
Napisane przez Barto_12_SAS
w 14.07.2013 10:07
W tym wypadku zgodzę się z Tobą ale z drugiej strony ...
Jedna symboliczna wiadomość nie jest chyba aż tak nieetyczna .
Z tego co pamiętam to przecież można po prostu u siebie w profilu wpisac "na tablicę" o takim, czy innym serwerze .
Fakt faktem został poruszony temat rzeka , na siłę możnaby to zamknąć w haśle "zapraszaj, reklamuj, sam też graj" .
Trzeba też wiedzieć, że liczba graczy się zmienia niezależnie od nas i niektóre sposoby ,który były skuteczne kiedyś nie są skuteczne już teraz.
Po długich już obserwacjach uważam, że jedną z ważniejszych rzeczy w rozkręcaniu serwera nie jest tyle ciekawa ,czy oryginalna modyfikacja ,a po prostu znalezienie luki w tym wszystkim i w odpowiednim czasie wstrzelenia się w "rynek" .
Napisane przez Barto_12_SAS
w 11.07.2013 14:27
Napisane przez Barto_12_SAS
w 07.01.2013 18:36
Napisane przez Barto_12_SAS
w 04.01.2013 18:24
Napisane przez Barto_12_SAS
w 04.01.2013 13:42
Właśnie chodzi o to zeby mozna bylo sobie wybrać
odpowiedniego modaPrzy samym starcie/restarcie serwera
THX Barto_12_SAS
Moze jakis poradnik jak to zainstalowac na new game
Napisane przez Barto_12_SAS
w 03.01.2013 17:44
Napisane przez Barto_12_SAS
w 03.01.2013 17:42
Napisane przez Barto_12_SAS
w 03.01.2013 08:58
Napisane przez Barto_12_SAS
w 03.01.2013 08:45
Napisane przez Barto_12_SAS
w 01.01.2013 20:19
sv_cheats 1Następnie wpisz komendę:
map nazwa_mapy[CODE]
3.Po wczytaniu się mapy do konsoli wpisz komendę:
[CODE]dev_overviews 2[/CODE]
Jeżeli dotąd dobrze robiłeś powinineś widzieć teraz cała mapę "z lotu ptaka".
4.Zrób najzwyklejszy "Print screen" i wklej go do paint'a , bąź innego edytora graficznego.
5.Zapisz ten ss jako mapa bitowa.
6.Teraz do konsoli wpisz komendę :
[CODE]dev_overviews 1[/CODE]
7.Teraz zaraz po tym jak wyświetli Ci dużo napisów konsola wpisz
[CODE]dev_overviews 0[/CODE]
8.Zawartość jednej z linijki skopiuj sobie do notatnika.
Przykładowa linijka , którą musisz mieć.
[CODE]
Overview: Zoom 1.66, Map Origin (752.00, -672.00, 272.00), Z Min 545.00, Z Max -1.00, Rotated 1
[/CODE]
Rozdział II "Tworzenie plików dla mapy"
1.Otwórz notatnik.
W notaniku wypełnij wzór , który podam Ci poniżej i zapisz tak jak nazywa się mapa ,dla której to robisz.
[CODE]
// nazwa mapy
// Overview: Zoom 1.66, Map Origin (752.00, -672.00, 272.00), Z Min 545.00, Z Max -1.00, Rotated 1
global
{
Zoom 1.66
ORIGIN 752.00, -672.00, 272.00
ROTATED 1
}
layer
{
IMAGE "overviews/nazw-mapy.bmp"
HEIGHT -360
}
To co musisz podstawić:
Napisane przez Barto_12_SAS
w 27.10.2012 11:06
Napisane przez Barto_12_SAS
w 15.10.2012 16:39



Moja zawartość