Witam chcę zrobić klasę która by miał np. Z jednej broni procent z inteligencji i tam z drugiej inny jjak to zrobić.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 10.07.2013 22:15
#2
Napisano 10.07.2013 23:44
Przykład:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <amxmisc> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Naukowiec"; new const opis[] = "DMG jego broni wzrasta wraz z inteligencja."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin("Naukowiec", "1.0", "O'Zone"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Zajdzie tylko wtedy, gdy ma M4A1 cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //0.5 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej) if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)// Zajdzie tylko wtedy, gdy ma AK47 cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.25, idinflictor, damagebits);//0.25 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 4 int zadajesz 1 dmg wiecej) return HAM_IGNORED; }
Użytkownik O'Zone edytował ten post 10.07.2013 23:45
#3
Napisano 11.07.2013 14:13
Ale mi chodzi o Procent z inteligencji. np jak miałem dane na jednym serwie 8559 w inteligencjie a klasa miała 8 procent z inteliencji to zadawałem około 700 dmg.
I jak zrobić takie coś np w jakieś klasie??
#4
Napisano 11.07.2013 14:16
Procent z inteligencji?? Nie spotkałem się nigdy z takim stwierdzenie, nie wiem jak ci pomóc, bo cie nie rozumiem...
Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +
#5
Napisano 11.07.2013 14:27
Chodzi chyba o to, że jak masz w statystyce inteligencja 100 punktów przydzielonych to broń jest wzmocniona tylko o jakby 7 punktów inteligencji.
Przypuszczalny wzór :
new_dmg = (dmg +(INT*0,07))
albo druga możliwość interpretacji :
new_dmg = INT*0,07
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#6
Napisano 11.07.2013 14:38
cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); - 0.5 to dodatkowe obrażenia za każdy punkt inteligencji, więc inaczej mówiąc jaki procent każdego punktu inteligencji zostanie zamieniony na dmg. Logiczną rzeczą jest, że 0.5 = 50%, więc jeśli damy np. 0.08, będzie to 8%.
Dla zobrazowania proste działanie matematyczne w odniesieniu do tego:
Ale mi chodzi o Procent z inteligencji. np jak miałem dane na jednym serwie 8559 w inteligencjie a klasa miała 8 procent z inteliencji to zadawałem około 700 dmg.
0.08*8559=684,72
Ta liczba dodatkowo powiększona jest o obrażenia zadane samą bronią (czyli +/- 30 dmg) i mamy magiczne 700 dmg
#7
Napisano 11.07.2013 15:21
Dziękuję wam leci plusik.Temat można zamknąć.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych