Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać do klasy procent z inteligencji.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawid333333

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 10.07.2013 22:15

Witam chcę zrobić klasę która by miał np. Z jednej broni procent z inteligencji i tam z drugiej inny jjak to zrobić.


  • +
  • -
  • 0

#2 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 10.07.2013 23:44

Przykład:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Naukowiec";
new const opis[]    = "DMG jego broni wzrasta wraz z inteligencja.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin("Naukowiec", "1.0", "O'Zone");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{     
    if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))         
        return HAM_IGNORED;

      if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
         return HAM_IGNORED;

     if(!ma_klase[idattacker])
         return HAM_IGNORED;

     if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Zajdzie tylko wtedy, gdy ma M4A1
         cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //0.5 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej)  
 
     if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)// Zajdzie tylko wtedy, gdy ma AK47
         cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.25, idinflictor, damagebits);//0.25 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 4 int zadajesz 1 dmg wiecej)     

    return HAM_IGNORED;  
}

Użytkownik O'Zone edytował ten post 10.07.2013 23:45

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#3 dawid333333

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 11.07.2013 14:13

Ale mi chodzi o Procent z inteligencji. np jak miałem dane na jednym serwie 8559 w inteligencjie a klasa miała 8 procent z inteliencji to zadawałem około 700 dmg.

I jak zrobić takie coś np  w jakieś klasie??


  • +
  • -
  • 0

#4 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 11.07.2013 14:16

Procent z inteligencji?? Nie spotkałem się nigdy z takim stwierdzenie, nie wiem jak ci pomóc, bo cie nie rozumiem...


sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#5 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 11.07.2013 14:27

Chodzi chyba o to, że jak masz w statystyce inteligencja 100 punktów przydzielonych to broń jest wzmocniona tylko o jakby 7 punktów inteligencji. 

Przypuszczalny wzór :

new_dmg = (dmg +(INT*0,07))

albo druga możliwość interpretacji :

new_dmg = INT*0,07

  • +
  • -
  • 1

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#6 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 11.07.2013 14:38

cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); - 0.5 to dodatkowe obrażenia za każdy punkt inteligencji, więc inaczej mówiąc jaki procent każdego punktu inteligencji zostanie zamieniony na dmg. Logiczną rzeczą jest, że 0.5 = 50%, więc jeśli damy np. 0.08, będzie to 8%.

Dla zobrazowania proste działanie matematyczne w odniesieniu do tego:

Ale mi chodzi o Procent z inteligencji. np jak miałem dane na jednym serwie 8559 w inteligencjie a klasa miała 8 procent z inteliencji to zadawałem około 700 dmg.

0.08*8559=684,72

Ta liczba dodatkowo powiększona jest o obrażenia zadane samą bronią (czyli +/- 30 dmg) i mamy magiczne 700 dmg  ;P

 


  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#7 dawid333333

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 11.07.2013 15:21

Dziękuję wam leci plusik.Temat można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych