Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Call of Duty: MW Mod - Beta


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
316 odpowiedzi w tym temacie

#1 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2010 23:08

*
Popularny

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13062 Ilość pobrań

Załączone pliki


Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 20.05.2010 19:08
Dodane osobno pliki amxx , sma

  • +
  • -
  • 125

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.04.2010 23:24

Dodaj osobno paczkę z .sma i modelami tak żeby nie trzeba było zawsze modeli pobierać.
Będzie to też pewniejszy hosting od speedyshare
  • +
  • -
  • 1

#3 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 28.04.2010 23:30

Parę notek:

do wykrywania klawisza USE używaj Ham_Use bądź Ham_ObjectCaps, dla innych CmdStart.
do zmiany modelu nie używaj cs_set_user_model tylko SetClientKeyValue
skoro includujesz juz cstrike drużynę pobieraj za pomocą cs_get_user_team

for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(weapons[i] != 29)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);

sprawdzasz tylko nóż, a co w przypadku np. bomby ?
do pobrania listy graczy używaj get_players zamiast tworzyć na sztywno pętle for od 1 do 32
pobieranie życia gracza rób raczej za pomocą engine
zamiast UTIL_In_FOV używaj Ham_FVisible
przy sprawdzaniu movetype używaj stałych
po co rejestrujesz event Damage skoro używasz Ham_TakeDamage i tam wszystko powinieneś sprawdzać?
skoro usuwasz taski przy wyjściu gracza, to po co je usuwasz ponownie przy wejściu skoro i tak nie istnieją ?

Dalej mi się nie chce patrzyć ;]

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.04.2010 10:38

do wykrywania klawisza USE używaj Ham_Use bądź Ham_ObjectCaps, dla innych CmdStart

Chyba tak zrobię. // Jest

Sprawdzasz tylko nóż, a co w przypadku np. bomb

Fakt. // Poprawione

zamiast UTIL_In_FOV używaj Ham_FVisible

Dzięki, nie znałem.

Po co rejestrujesz event Damage skoro używasz Ham_TakeDamage

W Ham_TakeDamage dałem tylko rzeczy związane z kontrolą obrażeń ;]

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 29.04.2010 11:37

  • +
  • -
  • 3

#5 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 29.04.2010 10:55

To jest na lvl'e tak? A mam pytanie czy będzie zapis na MYSQL, a nie na #include <nvault>?
  • +
  • -
  • 0

#6 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 29.04.2010 11:04

Lukasz, jest to przerobiony diablo :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 29.04.2010 11:19

trzeba baze sql robic?
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.04.2010 11:21

tak jest to tak naprawdę diablo zapis jest ten sam
  • +
  • -
  • 0

#9 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.04.2010 11:27

Byście najpierw spojrzeli - to nie jest przerobiony diablo.
Poziomów jest 200.
  • +
  • -
  • 0

#10 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 29.04.2010 11:27

Mogłeś zrobić dla strzelca wyborowego no-recoil... hehehe :)
  • +
  • -
  • 0

#11 XereS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:160
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 29.04.2010 16:01

moduly:


<amxmodx>
<amxmisc>
<fun>
cstrike>
<fakemeta>
<engine>
<hamsandwich>
<nvault>


ej a trzeba baze SQL ??

Użytkownik XereS edytował ten post 29.04.2010 16:06

  • +
  • -
  • 0

#12 SoleR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 29.04.2010 16:18

Bardzo Fajny Mod ^^
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#13 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.04.2010 17:20

Nie nie trzeba bazy SQL.
  • +
  • -
  • 3

#14 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 29.04.2010 17:37

moglbys mi go przerobic tak:

Strzelec Wyborowy:
-100 HP Bazowe.
-80% Bazowej Szybkości.
-Dostaje M4A1 <- samo m4

Dodać:

Szturmowiec
-100 HP Bazowe.
-80% Bazowej Szybkości.
-Dostaje AK47 <- samo AK

Szpieg
120HP bazowe
- Posiada ubranie przeciwnika

Plis
  • +
  • -
  • 0

#15 sebacs2

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:244
  • Lokalizacja:nie wiem
Offline

Napisano 29.04.2010 18:06

Gdzie się zapisują levele i jak mam komuś dodać proszę o odpowiedz
  • +
  • -
  • 0

;P Zapraszam na sieć serwerów Cs-KoRea.pl ^D^

Serwer [FFA+BF2] 31.186.83.100:27041 Serwer [Cod] 31.186.83.100:27046


#16 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.04.2010 19:38

musisz sobie zrobic komende tudziez osobny plugin do edycji danych Vault
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#17 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 29.04.2010 23:10

Mam pytanie do Seby i przy okazji propozycję do Peyote :>
Odnośnie wyszukiwania to może tak jak here:
Spam E - wyciszanie tego dźwięku (przydatne na JailBreak) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Pozwala ominąć to problemy z paką (inny dźwięk), hostami :>
  • +
  • -
  • 1

#18 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 29.04.2010 23:15

@up - nie rozumiem.

#19 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 29.04.2010 23:23

Chodzi o wykorzystanie FM_Emitsound.
Po co?
W modzie pod USE używamy przedmiotów i np. podczas wykonywania USE na Hoscie, bądź rozbrajaniu paki nie chcemy go użyć bo po co w hosta? Dlatego FM_Emitsound wydaję się być dobry bo przy rozbrajaniu paki przedmiotu nie używamy tak samo jak i przy wykonywaniu USE na zakładniku bo po prostu dźwięk jest inny.
  • +
  • -
  • 0

#20 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 29.04.2010 23:32

W sumie nadal nie rozumiem, chodzi Ci o zablokowanie dźwięku w tym modzie ? :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych