Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Barto_12_SAS - zdjęcie

Barto_12_SAS

Rejestracja: 18.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.02.2017 10:57
-----

Moje posty

W temacie: Rejestracja obecności gracza

12.10.2015 14:28

Sprawdziłbyś mi, czy to tak powinno być?

public OnClientPostAdminCheck(client)
					{
					    new AdminId:id = GetUserAdmin(client);
					    if (id != INVALID_ADMIN_ID)
					    {
						new String:name[32];
						new Int:time;
						GetClientName(client, name, 32);
						PrintToChatAll("Admin \x04%s \x01connected!", name );
						EmitSoundToAll(g_soundName);
						GetTime(time);
						LogAction(client, time, "\"%L\" byl \"%L\" ", client, time );
					    }
					    return true;
					}
public OnClientDisconnect(client)
{   
						new AdminId:id = GetUserAdmin(client);
					    if (id != INVALID_ADMIN_ID)
					    {
						new String:name[32];
						new Int:time;
						GetClientName(client, name, 32);
						GetTime(time);
						LogAction(client, time, "\"%L\" byl \"%L\" ", client, time );
						
						}
						return true;
 
}

W temacie: Rejestracja obecności gracza

21.09.2015 19:21

Plan dotyczy administratorów, więc bez ogródek...

Administrator wbija na serwer - w oddzielnym pliku logów zapisuje się nick lub steam id i data ( d/m/r + g ). Po zmianie mapy upewniamy się, czy admin nadal jest, a po jego wyjściu zapisuje się data wyjścia. 

W temacie: Ograniczanie działania pluginu

03.07.2015 20:52

Chciałbym, aby admin dostał np. 125 hp, a jego drużyna 105. Natomiast dodatkową gotówkę tylko dla administratora. 

A i chyba nie łączyłeś do tego tej regeneracji hp? 

Nie bardzo mam teraz czas na SM, więc na razie muszę metodą prób i błędów :/

W temacie: Ograniczanie działania pluginu

03.07.2015 20:05

Czy jak tak przerobię 

if(IsPlayerAlive(client) & GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_BAN)
		SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), maksymalne_zdrowie);
	else 
		SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), (maksymalne_zdrowie-20));

to góra zadziała tylko dla admina a reszta dla drużyny? Kompilator zwrócił w pierwszej linijce "warning 213: tag mismatch"

W temacie: Ograniczanie działania pluginu

01.07.2015 22:26

Postaram się przetestować to jak najszybciej. 

 

Ta linijka 

new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event_spawn, "userid"));

Sprawdza, w której drużynie jest admin i wspiera tylko tą regeneracją?