Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Barto_12_SAS - zdjęcie

Barto_12_SAS

Rejestracja: 18.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.02.2017 10:57
-----

#701737 Wykopywanie z gry

Napisane przez QuahodronN w 27.05.2015 16:45

Do cfg serwera na dole dopisz

sv_vote_issue_kick_allowed  "0"

  • +
  • -
  • 1


#599698 [Poradnik] Jak usunąć perk za zabicie?

Napisane przez Drago36 w 31.12.2013 18:29

Witam ,w tym poradniku chcę wam szybko pokazać jak usunąć dostawanie perka za zabicie gracza, gdyż sylwek za niedługo >D

 

  • Wchodzimy w nasz silnik (czyli QTM_CodMod.sma).
  • Szukamy:
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
  • I usuwamy ten kod (po prostu zaznaczamy i usuwamy):
if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);

Brawo Wygrałeś w 50%.

 

Teraz szukasz linijki:

copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");

I zamieniasz np. na:

copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Kup perk w sklepie");

Od teraz nikt i nigdy nie dostanie perku za zabicie, może jedynie go kupić (lub dostać od admina mając odpowiedni plugin).


  • +
  • -
  • 5


#259495 Tabela EXP'a w nowym CoD'zie

Napisane przez Goliath w 16.06.2011 16:16

W tym krótkim poradniku, pokażę jak zrobić tabelę EXP'a w nowym CoD'zie (taką, jaka była w starym).

1. Najpierw zrób tabelę z EXP'em (ręcznie lub np. przez TEN generator) o nazwie doswiadczenie_poziomu np. taką:
new const doswiadczenie_poziomu[] = {
0,15,45,60,100,225,405,545,665,845,
945,1055,1355,1485,1555,2005,2085,2425,2965,3440,
3940,4360,4580,4925,5525,5775,6425,7235,7515,7660,
8260,8570,9210,9705,10045,10395,11295,12220,13360,13555,
14555,14965,16225,16440,16660,17110,18490,19195,19915,20405,
21405,22425,23465,23995,25615,27265,28385,30095,31255,32730,
33630,34545,35475,36420,37380,37705,39685,41025,42725,44795,
45845,47975,49415,50510,51990,52740,53120,55430,56210,56605,
57405,58620,59440,60270,62370,64070,66650,67955,69275,71055,
72405,73315,75615,76545,78425,79375,80335,82760,85210,86695,
88195,88700,90740,93315,94355,96980,100160,101765,103385,106655,
107755,109975,113335,113900,116750,117325,120225,121395,124935,128505,
129105,130315,132145,135220,138320,140820,142710,146520,150360,151005,
152305,155580,156900,159560,163580,166280,166960,170385,172455,173150,
175950,179475,183735,185165,187325,189500,190230,191700,193920,198390,
199140,200650,201410,203705,208325,209100,210660,211445,216185,220160,
224160,228185,229805,233880,237980,238805,241295,246305,251345,255570,
256420,261550,264990,267585,268455,269330,273730,276385,281725,286200,
288900,292520,293430,298920,300760,301685,304475,310085,313845,318570,
321420,325240,327160,330055,334905,336855,338815,341770,344740,349715,
352715}

2. Otwórz plik QTM_CodMod.sma i wklej powyższy kod pod:
new bool:freezetime = true;

3. Następnie znajdź ten public:
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu);

I zmień na:
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return doswiadczenie_poziomu[poziom];

4. Teraz znajdź wszystkie:
get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)

I zmień na:
sizeof doswiadczenie_poziomu-1

5. Teraz znajdź:
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
cvar_typ_zapisu,
cvar_limit_poziomu,
cvar_proporcja_poziomu,
cvar_blokada_broni;

I zmień na:
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
cvar_typ_zapisu,
cvar_blokada_broni;

6. Następnie usuń z plugin_init to:
	cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200");
cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35");

7. Skompiluj plik i gotowe! Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 31


#132878 Troche o nVault

Napisane przez G[o]Q w 07.05.2010 20:34

Chcialbym opisac tutaj jeden ze sposobow zapisu danych jaki mozemy uzyc tworzac nasze pluginy.

1. Opis uzywanych funkcji - opisze funkcje ktore beda nam nie zbedne
Spoiler



2. Przykladowe uzycie:

powiedzmy ze do zapisu i odczytu mamy liczbe fragow gracza ktora musi zostac zapisana przy rozlaczeniu i wczytana przy polaczeniu dodatkowo zapisujemy liczbe dead'ow. Przy okazji jest też pokazany sposób zapisania ciągu znaków, w tym przypadku nick gracza.
(wazniejsze linie maja komentarze)

Spoiler

  • +
  • -
  • 35


#497414 Wczytywanie cyklu map z komendy

Napisane przez JabLuszko w 04.01.2013 12:23

To zdecyduj się czy maps.ini czy mapcykl ;)
Jeśli to ma być mapcykl to zmiana jest banalna - na serwerze wydajesz polecenie (nawet przez server_cmd(), z poziomu skryptów), aby ładował inny plik mapcyklu niż jest to domyślne mapcycle.txt.
server_cmd("mapcyclefile zimowe.txt");
server_cmd("mapcyclefile miastowe.txt");
i... po problemie.

Co prawda nie ogarniam gdzie Ty to menu w CS-a chciałbyś mieć (mówisz o tym głównym, nad New Game i Console?), ale spokojnie podczas startu serwera możesz pobrać nazwę mapę, sprawdzić w jakim mapcyklu ona jest (załadować pliki mapcyklów, przelecieć po wszystkich liniach i je porównać do obecnej) i na tej podstawie załadować odpowiedni mapcykl tym co wyżej Ci podałem ;)
  • +
  • -
  • 1


#494271 Licenja

Napisane przez dasiek w 27.12.2012 11:43

Plugin będzie (teoretycznie) bezpieczny jeśli 'rozpowszechniasz' plik Amxx. Jak chcesz się pobawić w licencje możesz zrobić taki cmyk że w pluginie będzie na sztywno wbite połączenie do Twojej bazy - w bazie zapisywać będziesz IP i 0-1 (1 działa , 0 nie działa) i robisz to na podobnej zasadzie jak z IP który podał HubertTM
  • +
  • -
  • 3


#492950 Poziomy resetujące się po każdej zmnianie mapy.

Napisane przez Fili:P w 23.12.2012 18:06

Wywal wszystkie

ZapiszDane(id);

i wszstko z
WczytajDane

Najlepiej po prostu usunąć wszystkie wywołania tych funkcji i je same.

CheQ: Po co mają śmiecić mu w kodzie, skoro są bezużyteczne, btw. WczytajDane pewnie będzie się wywoływać bo kazałeś gościowi usunąć jedynie jego zawartość.
  • +
  • -
  • 1


#492937 Poziomy resetujące się po każdej zmnianie mapy.

Napisane przez dasiek w 23.12.2012 17:47

Wywal wszystkie

ZapiszDane(id);

i wszstko z
WczytajDane

  • +
  • -
  • 1


#479669 [ROZWIĄZANE] Zmiana koloru mgły w zależności od innej mapy

Napisane przez Fili:P w 16.11.2012 16:47

Ja bym na twoim miejscu napisał nowy plugin w którym używałbym stocku chyba co dodał hardbot na mgłe i po prostu sprawdzał get_mapname i porównywał za pomocą equal.
  • +
  • -
  • 1


#480081 [ROZWIĄZANE] Zmiana koloru mgły w zależności od innej mapy

Napisane przez Gość w 17.11.2012 18:22

#include <amxmodx>

new fog_r, fog_g, fog_b;

public plugin_init()
{
register_plugin("Create Fog", "1.1", "author");

fog_r=register_cvar("fog_r", "127");
fog_g=register_cvar("fog_g", "127");
fog_b=register_cvar("fog_b", "127");
}

public client_putinserver()
{
CreateFog(0, get_pcvar_num(fog_r), get_pcvar_num(fog_g), get_pcvar_num(fog_ B), 0.003);
}
stock CreateFog(const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false)
{
static msgFog;

if(msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog")))
{
// gęstość mgły
new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear;
// tworzenie mgły
message_begin(index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index );
write_byte(clamp(red , 0, 255));
write_byte(clamp(green, 0, 255));
write_byte(clamp(blue , 0, 255));
write_byte(( density & 0xFF));
write_byte(( density >> 8) & 0xFF);
write_byte(( density >> 16) & 0xFF);
write_byte(( density >> 24) & 0xFF);
message_end();
}
}


+ cvary
fog_r 127 // [0-255] natężenie koloru czerwonego w pluginie
fog_g 127 // [0-255] natężenie koloru zielonego w pluginie
fog_b 127 // [0-255] natężenie koloru niebieskiego w pluginie


+ Dołączona grafika [tutorial] ustawianie własnych cvarów na danej mapie


#471210 Plugin "wskrzeszający" tylko TT

Napisane przez Droso w 25.10.2012 12:40

#include amxmodx
#include hamsandwich

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "player_killed", 1);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);
}

public player_killed(id, attacker, shouldgib){
    if(is_user_connected(id) && get_user_team(id) == 1)
    {
        set_task(1.0, "revivePlayer", id+964);
        
    }
}
public revivePlayer(id){
    id-=964
    
    if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);    
}

public player_spawn(id)
    if(task_exists(id+964, 0))
    remove_task(id+964)
Może wreszcie wstawie dobry autorespawn z odliczaniem i wyborem dla kogo ma działać na forum.
  • +
  • -
  • 1


#465166 [ROZWIĄZANE] Plugin kontrolujący działanie pluginów

Napisane przez PIxSZtET w 07.10.2012 16:07

Dołączona grafika [tutorial] http://amxx.pl/topic...apie/#entry1804 - wyl pluginu na dana mape
Dołączona grafika [tutorial] http://amxx.pl/topic...mapy/#entry1908 - ustawianie cvarow na danej mapie

http://amxx.pl/topic...cy-inny-plugin/
  • +
  • -
  • 1


#455871 VIP Generator

Napisane przez Gość w 05.09.2012 19:14

Szukałeś dla siebie pluginu VIPa, ale nie znalazłeś? A może czegoś Ci zawsze brakowało?
Od teraz możesz zapomnieć o takim problemie! VIP Generator zadebiutował na AMXX.pl

W związku z dużym zainteresowaniem pluginami "VIP"
Przygotowaliśmy dla Was obiecany
:arrow: Vip Generator

Wygeneruj sobie plugin VIP według własnych upodobań.
Dziesiątki ustawień, zarówno zwykłych, jak i warunkowych.

Macie jakieś propozycje, a może brakuje Wam istotnych ustawień?
Piszcie śmiało, a postaramy się dodać kolejne opcje do generatora.

Mam nadzieję, że generator przyniesie pożytek ;)

PS Generator dostępny jest także w głównym, górnym Menu
poprzez wybranie Dodatki → Dodatki AMXX → Generator VIP


#450573 Czyli kolejny oszust

Napisane przez DarkGL w 23.08.2012 18:27

Przestrzegam przed panem xxx xxx

zlecenie za które nie zapłacił kwota nie była duża ale jednak przestrzegam przed nim ;)\

@Edit
Transakcja została doprowadzona do końca ;)
  • +
  • -
  • 5


#442380 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginów na DM

Napisane przez Eryk172 w 07.08.2012 21:46

Na Twoje życzenie kolego ;)

http://amxx.pl/topic...wy-autorespawn/
  • +
  • -
  • 1