Do cfg serwera na dole dopisz
sv_vote_issue_kick_allowed "0"
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
W trakcie budowy ...
Napisane przez QuahodronN w 27.05.2015 16:45
Napisane przez Drago36 w 31.12.2013 18:29
Witam ,w tym poradniku chcę wam szybko pokazać jak usunąć dostawanie perka za zabicie gracza, gdyż sylwek za niedługo
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
Brawo Wygrałeś w 50%.
Teraz szukasz linijki:
copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");
I zamieniasz np. na:
copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Kup perk w sklepie");
Od teraz nikt i nigdy nie dostanie perku za zabicie, może jedynie go kupić (lub dostać od admina mając odpowiedni plugin).
Napisane przez Goliath w 16.06.2011 16:16
new const doswiadczenie_poziomu[] = {
0,15,45,60,100,225,405,545,665,845,
945,1055,1355,1485,1555,2005,2085,2425,2965,3440,
3940,4360,4580,4925,5525,5775,6425,7235,7515,7660,
8260,8570,9210,9705,10045,10395,11295,12220,13360,13555,
14555,14965,16225,16440,16660,17110,18490,19195,19915,20405,
21405,22425,23465,23995,25615,27265,28385,30095,31255,32730,
33630,34545,35475,36420,37380,37705,39685,41025,42725,44795,
45845,47975,49415,50510,51990,52740,53120,55430,56210,56605,
57405,58620,59440,60270,62370,64070,66650,67955,69275,71055,
72405,73315,75615,76545,78425,79375,80335,82760,85210,86695,
88195,88700,90740,93315,94355,96980,100160,101765,103385,106655,
107755,109975,113335,113900,116750,117325,120225,121395,124935,128505,
129105,130315,132145,135220,138320,140820,142710,146520,150360,151005,
152305,155580,156900,159560,163580,166280,166960,170385,172455,173150,
175950,179475,183735,185165,187325,189500,190230,191700,193920,198390,
199140,200650,201410,203705,208325,209100,210660,211445,216185,220160,
224160,228185,229805,233880,237980,238805,241295,246305,251345,255570,
256420,261550,264990,267585,268455,269330,273730,276385,281725,286200,
288900,292520,293430,298920,300760,301685,304475,310085,313845,318570,
321420,325240,327160,330055,334905,336855,338815,341770,344740,349715,
352715}
new bool:freezetime = true;
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu);
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return doswiadczenie_poziomu[poziom];
get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)
sizeof doswiadczenie_poziomu-1
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
cvar_typ_zapisu,
cvar_limit_poziomu,
cvar_proporcja_poziomu,
cvar_blokada_broni;
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
cvar_typ_zapisu,
cvar_blokada_broni;
cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200");
cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35");
Napisane przez G[o]Q w 07.05.2010 20:34
nvault_open ( const nazwa[] )
nvault_close ('wskaznik')
nvault_set ( wskaznik, const klucz[], const wartosci[] )
nvault_get ( wskaznik, const klucz[], ... )
nvault_remove ( wskaznik, const klucz[] )
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "G[o]Q"
new fragi[33] // fragi
new deads[33] // deady
new g_name[33][48]
new plik_vault
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say poka", "pokaz")
plik_vault = nvault_open("fragi") //tutaj podajemy "nazwe" pliku z danymi
if(plik_vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie moge otworzyc pliku :/");
}
public client_authorized(id)
load_frags(id);
public client_disconnect(id) {
save_frags(id)
fragi[id]=0 // zeby ktos kto wejdzie po nas nie mial naszych fragow zapisanych w tablicy
deads[id]=0
copy(g_name[id], 47, "");
// mozna by wyswietlic komunikat ale tylko gdy uzywamy komendy bo inaczej nie dosc ze nic sie nie wyswietli
// to w logach zobaczymy "index out of bound"
}
public plugin_end()
nvault_close(plik_vault)
public pokaz(id) // funkcje nie ustawiaja liczby frags/deads a plugin mial tylko pokazywac dzialanie stad komenda
client_print(id, print_chat, "fragi: %d deady: %d nick: %s", fragi[id], deads[id], g_name[id]);
public load_frags(id)
{
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-fragi",name)
if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) { // pobieramy dane
new fragitemp[16], deadstemp[16], nametemp[48];
parse(vaultdata, fragitemp, 15, deadstemp, 15, nametemp, 47) // wydobywamy z ciagu vaultdata nasze dane
fragi[id]=str_to_num(fragitemp) // przypisujemy danym ich wartosci wczytane
deads[id]=str_to_num(deadstemp)
set_user_frags(id,fragi[id])
cs_set_user_deaths ( id, deads[id] )
copy(g_name[id], 47, nametemp);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public save_frags(id) {
fragi[id]+=get_user_frags(id) // zwiekszamy liczbe fragow i deadow o stan bierzacy
deads[id]+=get_user_deaths(id)
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128] // 2 zmienne na klucz i dane ktore bedziemy zapisywac
formatex(vaultkey,63,"%s-fragi",name) //formatujemy klucz czyli nasz identyfikator dostepu najlepiej zeby roznil sie on 1 czlonem od pozostalych
formatex(vaultdata,127,"%d %d ^"%s^"", fragi[id], deads[id], name) // formatujemy dane
nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata) // zapisujemy dane "pod" danym kluczem w pliku
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisane przez JabLuszko w 04.01.2013 12:23
Napisane przez dasiek w 27.12.2012 11:43
Napisane przez Fili:P w 23.12.2012 18:06
Napisane przez dasiek w 23.12.2012 17:47
Napisane przez Fili:P w 16.11.2012 16:47
Napisane przez Gość w 17.11.2012 18:22
#include <amxmodx>
new fog_r, fog_g, fog_b;
public plugin_init()
{
register_plugin("Create Fog", "1.1", "author");
fog_r=register_cvar("fog_r", "127");
fog_g=register_cvar("fog_g", "127");
fog_b=register_cvar("fog_b", "127");
}
public client_putinserver()
{
CreateFog(0, get_pcvar_num(fog_r), get_pcvar_num(fog_g), get_pcvar_num(fog_ B), 0.003);
}
stock CreateFog(const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false)
{
static msgFog;
if(msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog")))
{
// gęstość mgły
new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear;
// tworzenie mgły
message_begin(index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index );
write_byte(clamp(red , 0, 255));
write_byte(clamp(green, 0, 255));
write_byte(clamp(blue , 0, 255));
write_byte(( density & 0xFF));
write_byte(( density >> 8) & 0xFF);
write_byte(( density >> 16) & 0xFF);
write_byte(( density >> 24) & 0xFF);
message_end();
}
}
fog_r 127 // [0-255] natężenie koloru czerwonego w pluginie
fog_g 127 // [0-255] natężenie koloru zielonego w pluginie
fog_b 127 // [0-255] natężenie koloru niebieskiego w pluginie
Napisane przez Droso w 25.10.2012 12:40
#include amxmodx #include hamsandwich #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "HubertTM" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "player_killed", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1); } public player_killed(id, attacker, shouldgib){ if(is_user_connected(id) && get_user_team(id) == 1) { set_task(1.0, "revivePlayer", id+964); } } public revivePlayer(id){ id-=964 if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); } public player_spawn(id) if(task_exists(id+964, 0)) remove_task(id+964)Może wreszcie wstawie dobry autorespawn z odliczaniem i wyborem dla kogo ma działać na forum.
Napisane przez PIxSZtET w 07.10.2012 16:07
Napisane przez Gość w 05.09.2012 19:14
Napisane przez DarkGL w 23.08.2012 18:27
Napisane przez Eryk172 w 07.08.2012 21:46