Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Szybsze przeładowywanie broni wraz z rosnącą inteligencją

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Barto_12_SAS, 28.08.2014 06:48

Testowałeś dla P90, czy innej broni?

A ... no i to trzeba zmienić jeszcze 

 

if(przeladownie_broni[id] > 0

 

ale zapewne tego też nie przeoczyłeś przy testach? 

Chociaż myślę, że tego if'a można też  usunąć skoro będziesz korzystał z inteligencja_gracza.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 27.08.2014 13:54

Poszukuje kodu dla klasy, który będzie zwiększał szybkość przeładowywania broni wraz z rosnącą inteligencją

Znalazłem taki kod od cypisa, może pomoże  :

//amxx.pl/topic/45423-przeladowywanie-magazynku/?p=223732



#2 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 27.08.2014 18:08

Wyrzuć z tego kodu przydzielanie punktów do przeładowywania broni i w 

 

public fw_reload_post(ent

 

w linijce 

 

new Float:delay = wpn_reload_delay[get_pdata_int(ent, 43, 4)] * (1.0 - (przeladownie_broni[id]/100.0));

 

zamień przeladownie_broni na inteligencja_gracza


  • +
  • -
  • 1

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#3 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 27.08.2014 23:13

Wyrzuć z tego kodu przydzielanie punktów do przeładowywania broni i w 

 

public fw_reload_post(ent

 

w linijce 

 

new Float:delay = wpn_reload_delay[get_pdata_int(ent, 43, 4)] * (1.0 - (przeladownie_broni[id]/100.0));

 

zamień przeladownie_broni na inteligencja_gracza

Nie działa(chyba), gdyż już to testowałem :)



#4 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 28.08.2014 06:48   Najlepsza odpowiedź

Testowałeś dla P90, czy innej broni?

A ... no i to trzeba zmienić jeszcze 

 

if(przeladownie_broni[id] > 0

 

ale zapewne tego też nie przeoczyłeś przy testach? 

Chociaż myślę, że tego if'a można też  usunąć skoro będziesz korzystał z inteligencja_gracza.


  • +
  • -
  • 1

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych