Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika HardcoR AnGeL

Odnotowano 90 pozycji dodanych przez HardcoR AnGeL (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#262919 Amulet Wskrzeszenia

Napisano przez HardcoR AnGeL w 25.06.2011 23:07 w Pytania

szukasz:
case 68:


I dodajesz pod:

case 69:
{
player_item_name[id] = "Amulet Wskrzeszenia"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1,X)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz %i Szans ze sie Wskrzesisz",player_item_name[id])
}
}


X- 1 na ile szans ze sie wskrzesi

jesli o to ci chodzilo to masz



#260613 [Prośba] Przerobienie Moda

Napisano przez HardcoR AnGeL w 19.06.2011 22:30 w Pytania

Załączony plik  diablo-new.sma   234,32 KB  60 Ilość pobrań
  diablo-new.amxx .SMA
Załączony plik  diablo-new.amxx   205,9 KB  7 Ilość pobrań
.AMXX

proszę



#259887 Odradzanie i nowa statystyka

Napisano przez HardcoR AnGeL w 17.06.2011 21:40 w Pytania

Witam kiedys mi kolega robil diablo (FreZZy z forum) i wszystko spiep*****l. Klasa sie wogóle nie laduje itd itp. ale zrobil jedna funkcje i chce spytac sie czy mogla by ona dzialac czy jest dobrze zrobiona
Chodzi o to ze jak nekromanata kogos wskrzesi to ma do wyboru exp albo hp
oto kod:
public task_revive(taskid)
{
new id = taskid - TASKID_REVIVE

if(!is_user_alive(id))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

if(!(fm_get_user_button(id) & IN_USE))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
if(!is_user_connected(lucky_bastard))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}

static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
velocity[0] = 0.0
velocity[1] = 0.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity)

new Float:gametime = get_gametime()
if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

new args[2]
args[0]=lucky_bastard

if(get_user_team(id)!=get_user_team(lucky_bastard))
{
args[1]=1
nekrosidlo(id)
}
else
{
args[1]=0
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)
}

}
else
failed_revive(id)
}
else
set_task(0.1, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)

return FMRES_IGNORED
}

public nekrosidlo(id)
{
new menu = menu_create("/rCo chcesz za wskrzeszenie wroga:", "nekro2");

menu_additem(menu, "\yEXP'a chce!")
menu_additem(menu, "\y Zycia, daj mi zycia!")
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public nekro2(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
case 1:
{
change_health(id,30,0,"")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}


2. Mysalem o nowej statystyce dla Vipa. Wpdalem na nia grajac w Heroes III. Ze za 1 pkt tej statystyki co runde dostawaloby sie 2exp czy za 100 pkt 200 expa co runde. Daloby sie cos takiego zrobic?

Z Gory Dziekuje za Pomoc. Beda Plusy.



#253314 klasy sie nie laduja

Napisano przez HardcoR AnGeL w 26.05.2011 20:40 w Problemy

dzięki masz plusa
mozesz usunac zalacznik?

TEMAT DO ZAMKNIECIA.



#253308 klasy sie nie laduja

Napisano przez HardcoR AnGeL w 26.05.2011 20:28 w Problemy

dzięki kariiO za fachowa pomoc



#253304 klasy sie nie laduja

Napisano przez HardcoR AnGeL w 26.05.2011 20:22 w Problemy

Mam taki problem kolega robil mi nowe moce i teraz klasy mi sie nie laduja na nozu. MOze mi ktos pomoc?

sma dam na pw bo cie troche boje wystaiwac bo przerobione troche ;P



#251559 Lustrzany pocisk - jak dla klasy ?

Napisano przez HardcoR AnGeL w 21.05.2011 15:17 w Pytania

sproboj tak.
Znajdz:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)

potem pod spodem ustaw:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0 || (player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,7)==1) || random_num(0,lustrzany_pocisk_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0) lustrzany_pocisk[hit]--
else if(lustrzany_pocisk_left[hit]>0)lustrzany_pocisk_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)




#251020 czy to wykonalna moc do klasy?

Napisano przez HardcoR AnGeL w 19.05.2011 21:34 w Pytania

dalinor a wiesz moze jak :D?



#250943 czy to wykonalna moc do klasy?

Napisano przez HardcoR AnGeL w 19.05.2011 17:47 w Pytania

Witam chcialem przerobic starego ninje zeby mial na nowe rzeczy itp

i chcialbym dodac taka moc: ze jak sie naladuje dostaje awp z 1 nabojem ale nie moze kupowac ammo ani podnosic z ziemi.

proszę nie pisac postow typu: A po co taka moc ninji? itd.

daloby sie zrobic taka moc?



#249990 Nowe Klasy mają 0 lvl

Napisano przez HardcoR AnGeL w 16.05.2011 16:25 w Problemy

format(teteko, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n\[b]w9./yNowaklasa[/b] \wWstecz",
player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8],[b]player_class_lvl[9][id][/b])


dodales to
player_class_lvl[9]
??



#249823 Zoom celownika na wszystkich broniach

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 20:44 w Pytania

tak. A zreszta sprawdz :)



#249813 Zoom celownika na wszystkich broniach

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 20:27 w Pytania

w:
public client_PreThink ( id ) 


na koncu dodaj:
	new body 
get_user_aiming(id, cel, body)
if( is_user_alive(id)) itminfo(id,cel)
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Jerhyn && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}


Dodano 15 maj 2011 - 20:28:
chyba powinno dzialac



#249763 Menu /klasy problem z wyświetlaniem

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 19:25 w Problemy

masz chyba za duzo opisow klas w jednym menu tak mi sie zdaje.



#249750 Antymeek pytanie czy tak bedzie dobrze?

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 19:10 w Problemy

podalem ci caly kod poprotstu skopiuj i dodaj nowe zmienne.
new player_b_antymeek
new c_antymeeek



#249746 Antymeek pytanie czy tak bedzie dobrze?

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 19:04 w Problemy

mowie ci zrob tak jak w moim kodzie:
if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0)
return PLUGIN_HANDLED;
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}



#249595 Antymeek pytanie czy tak bedzie dobrze?

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 13:51 w Problemy

wklej sobie moje i dzialac ci bedzie ;)



#249581 Nie zapisuje się exp po dodaniu frakcji-diablo mod

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 13:10 w Problemy

sproboj reset bazy danych.



#249579 Antymeek pytanie czy tak bedzie dobrze?

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 13:07 w Problemy

public item_c4fake(id)
{
if (c4state[id] > 1)
{
hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
explode(c4bombc[id],id,0)

for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
{
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)

if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0)
return PLUGIN_HANDLED;
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}
}
}

c4state[id] = 2
remove_entity(c4fake[id])
c4fake[id] = 0
}

if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
new Float:pOrigin[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
c4fake[id] = create_entity("info_target")

entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)


new Float:aOrigin[3]
entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
c4state[id] = 1
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


masz tu z mojego sma. sproboj.
PS: tu masz na moc do klasy nie do itemu.



#249573 1punkt do rozdania diablo mod

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 12:59 w Pytania

sproboj tu

Znajdz:

public Give_Xp(id,amount)


i zmien:

player_point[id]+=2


na:

player_point[id]+=1


Pomoglem daj plusika :)



#249506 statystyka premium

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 10:59 w Pytania

Witam.
Myśleliście kiedyś nad zrobieniem statystyki premium?
Jeśli tak to piszcie co miala byc dawac taka statystyka.
Ja Myslalem ze 1 statystyka premium czyli tak jakby 4 podstawowoe (int,sila,zrecznosc,zwinnosc) w 1 stacie?
A Wy Jak byscie chciecli?



#249483 4 lub 5 nowych umiejetnosci

Napisano przez HardcoR AnGeL w 15.05.2011 10:19 w Pytania

Golden Boze nie odswiezaj starych tematów.

Temat do Zamknięcia.



#249219 Klawisze do mocy

Napisano przez HardcoR AnGeL w 14.05.2011 14:24 w Pytania

ok zaraz będę to robil wiec jakby co będę pisal w razie pomocy



#249218 errory po naprawie

Napisano przez HardcoR AnGeL w 14.05.2011 14:23 w Problemy

Witam edytowalem diablo znaczy naprawialem moce pistoletowe i cos nie wyszlo i 13 errorow :/

Jakby ktos mogl niech naprawi:

SMA w zalaczniku

Dodano 14 maj 2011 - 21:26:
refresh

Dodano 15 maj 2011 - 19:00:
odswiezam

Załączone pliki




#249215 Klawisze do mocy

Napisano przez HardcoR AnGeL w 14.05.2011 14:10 w Pytania

ook dzięki to wiem jak zrobic binda tylko nie rozumiem tego

if(moc1[id]>0) megamoc(id)


czyli mam np zmienic c_teleport na megamoc // ?

a potem w

public client_authorized(id)


dodac :
client_cmd(id,"unbind ^"klawisz^"");
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"+megamoc^""); // ?



#249211 Klawisze do mocy

Napisano przez HardcoR AnGeL w 14.05.2011 14:01 w Pytania

a moglbys jasniej wytlumaczyc? ale i tak masz plusa