Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Lustrzany pocisk - jak dla klasy ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 21.05.2011 14:24

Jak zrobic zeby lustrzane pociski byly dla klasy i ze szansa na odbicie wynosiła 1/7 ?
  • +
  • -
  • 0

#2 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 21.05.2011 15:17

sproboj tak.
Znajdz:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)

potem pod spodem ustaw:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0 || (player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,7)==1) || random_num(0,lustrzany_pocisk_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0) lustrzany_pocisk[hit]--
else if(lustrzany_pocisk_left[hit]>0)lustrzany_pocisk_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)


  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.05.2011 15:28

sproboj tak.
Znajdz:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)

potem pod spodem ustaw:

	if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0 || (player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,7)==1) || random_num(0,lustrzany_pocisk_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0) lustrzany_pocisk[hit]--
else if(lustrzany_pocisk_left[hit]>0)lustrzany_pocisk_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)


czemu to:
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
zmieniasz na:
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)
??
to starczy:
        if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || (player_class[hit]==Twoja_Klasa && random_num(0,x)==1 || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,x) ustawiasz prawdopodobienstwo
                {
                        if(after_bullet[id]>0)
                        {
                                if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
                                else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
                                after_bullet[id]--
                        }
                        set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)

  • +
  • -
  • 0

#4 Aard

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 21.05.2011 15:29

sposobem angela nie dziala, kariio lustrzana kamizelka (ja tak mam) odbija pocisk i jak np. koles trafil mnie w heda to sie odbije i jego trafi i zada mu np. 120 dmg ...

Użytkownik Aard edytował ten post 21.05.2011 15:31

  • +
  • -
  • 0

#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.05.2011 17:19

No to pokaż kod ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Aard

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 21.05.2011 17:25

proszę bardzo ...

Dodano 24 maj 2011 - 14:14:
refresh

Dodano 24 maj 2011 - 15:32:
refresh

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych