Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Antymeek pytanie czy tak bedzie dobrze?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 12:34

Czy zrobię tak to będzie działało dla b_antymeek i c_antymeek

public item_c4fake(id)
{ 
	if (c4state[id] > 1)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE 
	}
	
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		explode(c4bombc[id],id,0)
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
			{			
				new origin1[3]
				get_user_origin(a,origin1) 
				
                if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
                {
						if (!is_user_alive(a) || (player_b_antymeek[a] != 1))
							continue
                                        
						else if (!is_user_alive(a) || (player_c_antymeek[a] != 1))
							continue				
                        UTIL_Kill(id,a,"grenade")
                }
			}
		}
		
		c4state[id] = 2
		remove_entity(c4fake[id])
		c4fake[id] = 0 
	}
	
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		new Float:pOrigin[3]
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
		c4fake[id] = create_entity("info_target")
		
		entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
		entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
		entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
		entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
		entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)
		
		
		new Float:aOrigin[3]
		entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
		c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
		c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
		c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
		c4state[id] = 1
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}


i czy tu nie powinno byc [id] zamiast [a] ??
(!is_user_alive(a) || (player_c_antymeek[a]

Użytkownik Divic edytował ten post 15.05.2011 13:02

  • +
  • -
  • 0

#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 15.05.2011 12:45

if (!is_user_alive(a) || (player_b_antymeek[a] == 1))
continue


Po co 2x?

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 13:02

raz jest dla itemu a raz dla mocy dla klasy b_anty c_anty
nie wiedziałem jak to inaczej zrobić wiec tak zrobiłem :P


i co z tym
i czy tu nie powinno byc [id] zamiast [a] ??

(!is_user_alive(a) || (player_c_antymeek[a]

  • +
  • -
  • 0

#4 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 15.05.2011 13:07

public item_c4fake(id)
{
if (c4state[id] > 1)
{
hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
explode(c4bombc[id],id,0)

for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
{
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)

if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0)
return PLUGIN_HANDLED;
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}
}
}

c4state[id] = 2
remove_entity(c4fake[id])
c4fake[id] = 0
}

if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
new Float:pOrigin[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
c4fake[id] = create_entity("info_target")

entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)


new Float:aOrigin[3]
entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
c4state[id] = 1
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


masz tu z mojego sma. sproboj.
PS: tu masz na moc do klasy nie do itemu.

Użytkownik HardcoR AnGeL edytował ten post 15.05.2011 13:08

  • +
  • -
  • 0

#5 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 13:50

angel dałeś mi takie samo praktycznie (tez masz item + moc dla klasy)ja potrzebuje itemu jak item będzie działał to moc tez, chciałem się spytać czy to co dałem będzie działać
  • +
  • -
  • 0

#6 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 15.05.2011 13:51

wklej sobie moje i dzialac ci bedzie ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 15:44

if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
                {
						if (!is_user_alive(a) || (player_b_antymeek[a] != 1))
							continue
                                        
						else if (!is_user_alive(a) || (player_c_antymeek[a] != 1))
							continue				
                        UTIL_Kill(id,a,"grenade")
                }
			}
		}
Zrobiłem tak i nie chce skompilować jak zrobić żeby
if (!is_user_alive(a) || (player_b_antymeek[a] != 1))
							continue

i tyczył się tez do player_c_antymeek??

  • +
  • -
  • 0

#8 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 15.05.2011 19:04

mowie ci zrob tak jak w moim kodzie:
if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0)
return PLUGIN_HANDLED;
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}

Użytkownik HardcoR AnGeL edytował ten post 15.05.2011 19:04

  • +
  • -
  • 0

#9 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 19:07

a gdzie to
if (!is_user_alive(a)
angel tez chyba musi byc czekam na wypowiedz kogoś kto mnie upewni w 100%
  • +
  • -
  • 0

#10 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 15.05.2011 19:10

podalem ci caly kod poprotstu skopiuj i dodaj nowe zmienne.
new player_b_antymeek
new c_antymeeek

Użytkownik HardcoR AnGeL edytował ten post 17.05.2011 13:14

  • +
  • -
  • 1

#11 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 17.05.2011 06:15

a gdzie to

if (!is_user_alive(a)

angel tez chyba musi byc czekam na wypowiedz kogoś kto mnie upewni w 100%


if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
{
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)

if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0)
return PLUGIN_HANDLED;
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}
}


Tutaj.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych