←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zoom celownika na wszystkich broniach

Zablokowany

  • +
  • -
Divic - zdjęcie Divic 15.05.2011

Mógłby mi ktoś napisać taki kod ze jest przybliżenie jak w AUG dla klasy Jerhyn na wszystkich broniach
Odpowiedz

  • +
  • -
HardcoR  AnGeL - zdjęcie HardcoR AnGeL 15.05.2011

w:
public client_PreThink ( id ) 


na koncu dodaj:
	new body 
get_user_aiming(id, cel, body)
if( is_user_alive(id)) itminfo(id,cel)
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Jerhyn && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}


Dodano 15 maj 2011 - 20:28:
chyba powinno dzialac
Użytkownik HardcoR AnGeL edytował ten post 15.05.2011 20:27
Odpowiedz

  • +
  • -
Divic - zdjęcie Divic 15.05.2011

i to jest przybliżenie na wszystkich broniach deagl shotgun i innych...?
Odpowiedz

  • +
  • -
HardcoR  AnGeL - zdjęcie HardcoR AnGeL 15.05.2011

tak. A zreszta sprawdz :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Divic - zdjęcie Divic 15.05.2011

sprawdzę :slini:
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 15.05.2011

Mi się wydaję, że powinno być zamienione :

if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){


... na:

if (weapon !=CSW_KNIFE || weapon != CSW_AWP || weapon != CSW_SCOUT){


&& - "i"
|| - "lub"

A co do reszty to nie mam głowy teraz sprawdzać.

Pozdrawiam
~ ogieR-



@@EDIT:

Brak jednej zamykającej klamry.

if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Jerhyn && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}


Użytkownik ogieR- edytował ten post 15.05.2011 21:53
Odpowiedz

  • +
  • -
Divic - zdjęcie Divic 15.05.2011

ogier możesz rzucić na to okiem w wolnej chwili poprawić i podać mi kod?
Odpowiedz

  • +
  • -
Stachuu :D ?? - zdjęcie Stachuu :D ?? 15.05.2011

if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==xxx &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
		if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}

działa na 100%
Odpowiedz

  • +
  • -
Divic - zdjęcie Divic 16.05.2011

stachu i kumam ze wklejam to na sam koniec i tyle? czy coś jeszcze muszę dopisać?
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 16.05.2011

Skoro Stachu123 tak tego pewny jesteś to okey. A co do wypowiedzi UP.. Wklejach to na sam koniec w :

public client_PreThink ( id )


Pozdrawiam
~ ogieR-
Odpowiedz

  • +
  • -
góruś - zdjęcie góruś 16.05.2011

ja używam innej opcji, wrzuć gdzieś nad plugin_init

new hasZoom[33];

w client_connect dopisz

hasZoom[id] = false

w client_disconnect

hasZoom[id] = false

i w public public client_PreThink dodaj

if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && player_item_id[id] == nr itemu)
{
new szClip, szAmmo
new WeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

if(WeapID != CSW_KNIFE && WeapID != CSW_C4 && WeapID != CSW_AWP && WeapID != CSW_SCOUT && WeapID != CSW_SG550 && WeapID != CSW_G3SG1 && !hasZoom[id])
{
hasZoom[id] = true;
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1);
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100);
}
else if (hasZoom[id])
{
hasZoom[id] = false;
cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0);
}
}

Użytkownik góruś edytował ten post 16.05.2011 10:04
Odpowiedz
Zablokowany