Zoom celownika na wszystkich broniach
Divic
15.05.2011
Mógłby mi ktoś napisać taki kod ze jest przybliżenie jak w AUG dla klasy Jerhyn na wszystkich broniach
HardcoR AnGeL
15.05.2011
w:
na koncu dodaj:
Dodano 15 maj 2011 - 20:28:
chyba powinno dzialac
Użytkownik HardcoR AnGeL edytował ten post 15.05.2011 20:27
public client_PreThink ( id )
na koncu dodaj:
new body
get_user_aiming(id, cel, body)
if( is_user_alive(id)) itminfo(id,cel)
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Jerhyn && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
Dodano 15 maj 2011 - 20:28:
chyba powinno dzialac
Użytkownik HardcoR AnGeL edytował ten post 15.05.2011 20:27
ogieR8
15.05.2011
Mi się wydaję, że powinno być zamienione :
... na:
&& - "i"
|| - "lub"
A co do reszty to nie mam głowy teraz sprawdzać.
Pozdrawiam
~ ogieR-
@@EDIT:
Brak jednej zamykającej klamry.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 15.05.2011 21:53
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
... na:
if (weapon !=CSW_KNIFE || weapon != CSW_AWP || weapon != CSW_SCOUT){
&& - "i"
|| - "lub"
A co do reszty to nie mam głowy teraz sprawdzać.
Pozdrawiam
~ ogieR-
@@EDIT:
Brak jednej zamykającej klamry.
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Jerhyn && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
Użytkownik ogieR- edytował ten post 15.05.2011 21:53
Stachuu :D ??
15.05.2011
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==xxx && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){ if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){ if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1) } }
działa na 100%
Divic
16.05.2011
stachu i kumam ze wklejam to na sam koniec i tyle? czy coś jeszcze muszę dopisać?
ogieR8
16.05.2011
Skoro Stachu123 tak tego pewny jesteś to okey. A co do wypowiedzi UP.. Wklejach to na sam koniec w :
Pozdrawiam
~ ogieR-
public client_PreThink ( id )
Pozdrawiam
~ ogieR-
góruś
16.05.2011
ja używam innej opcji, wrzuć gdzieś nad plugin_init
w client_connect dopisz
w client_disconnect
i w public public client_PreThink dodaj
Użytkownik góruś edytował ten post 16.05.2011 10:04
new hasZoom[33];
w client_connect dopisz
hasZoom[id] = false
w client_disconnect
hasZoom[id] = false
i w public public client_PreThink dodaj
if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && player_item_id[id] == nr itemu)
{
new szClip, szAmmo
new WeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if(WeapID != CSW_KNIFE && WeapID != CSW_C4 && WeapID != CSW_AWP && WeapID != CSW_SCOUT && WeapID != CSW_SG550 && WeapID != CSW_G3SG1 && !hasZoom[id])
{
hasZoom[id] = true;
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1);
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100);
}
else if (hasZoom[id])
{
hasZoom[id] = false;
cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0);
}
}
Użytkownik góruś edytował ten post 16.05.2011 10:04