Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

daniosik - zdjęcie

daniosik

Rejestracja: 09.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.01.2014 08:42
-----

#577638 [ROZWIĄZANE] Tekst w tablicy i zapis do MySQL'a

Napisane przez GwynBleidD w 14.10.2013 16:26

Tabela w bazie ma być pusta! Jaki sens jest w dodawaniu do niej "Brak" w polach? Gdy zapytanie wykryje, że tabela jest pusta, po prostu wypiszesz odpowiedni komunikat... Jak to sobie wyobrażasz, będziesz sprawdzał, czy w tabeli jest "Brak" i usuwał, gdy ktoś chce dodać dane?

iPlayerDane1[id] = szArgs;

Użyj zamast tego funkcji copy i pamiętaj, że tablica PlayerDane1 musi być 2 wymiarowa, skoro chcesz w niej dla każdego gracza zapisywać jakąś daną. 1 wymiar 33 elementy, 2 wymiar - długość Twojego napisu.

 

Zresztą po kodzie pluginu wnioskuję, że jakąś mega pomyłkę genetyczną tworzysz. Napisz od początku do końca jaka ma być funkcjonalność tego pluginu, bo robisz to na 90% ŹLE


  • +
  • -
  • 1


#577642 [ROZWIĄZANE] Tekst w tablicy i zapis do MySQL'a

Napisane przez Seba w 14.10.2013 16:36

 

 

otóż nie mogę sobię przypomnieć jak zapisywało się tekst do tablicy.

 

Format / formatex.




#359925 [ROZWIĄZANE] Pobieranie czasu rundy

Napisane przez FetaGreen w 07.02.2012 12:23

by R3X

Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki


register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "b");

public eventRoundTime(id){

}


Wysyłane jest osobno do każdego raz (a nie co sekundę) i nie masz pewności, że to początek rundy.

Musisz użyć set_task(1.0, ...) z flagą "b", na początku zapisywać w zmiennej globalnej czas, coś takiego (nie testowałem)


#define TASKID 146

new gRoundStart;

public plugin_init(){
register_logevent("eventStartRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("eventEndRound", 2, "1=Round_End");
}
public eventStartRound(){
gRoundStart = get_systime();
set_task(1.0, "eventTimerTick", TASKID, _, _, "b")
}
public eventEndRound(){
if(task_exists( TASKID ))
remove_task(TASKID );
}

public eventTimerTick(){
new iRoundTime = get_systime() - gRoundStart;
//iRoundTime - tyle sekund minęło od początku rundy
}


by diablix


#include <amxmodx>

#define VERSION "0.1"

public plugin_init(){
register_plugin("Czas Rundy", VERSION, "diablix");
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "bc");
}

public eventRoundTime(){
new iTimer = read_data(1), iNum;
new iPlayers[32];
new Float:flCvarTime = (get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0);

set_hudmessage(100, 72, 12, 0.01, 0.16, 0, 0.1, 0.1, 0.1, 0.1, 3);
get_players(iPlayers, iNum);

for(new i = 0 ; i < iNum ; i ++)
ShowSyncHudMsg(i, CreateHudSyncObj(), "Czas do końca rundy: %d", floatround(flCvarTime - iTimer));
}

  • +
  • -
  • 1


#244297 Modele dla graczy

Napisane przez Pittero w 01.05.2011 19:31

A powiesz mi jak zrobić, żeby nie wyrzucało graczy?

Modele ustawiaj 1 s po zrespieniu sie.
  • +
  • -
  • 1


#241637 Modele i błąd Reliable...

Napisane przez Knopers w 25.04.2011 19:25

zamiast cs_set_user_model użyj np funkcji z fakemety (set_pev(ent, pev_model, "models/sciezka_do/modelu.mdl");)
  • +
  • -
  • 1


#235678 Medale tylko dla terrorystów

Napisane przez Portek w 11.04.2011 19:51

Wklejka: 1302547924509
  • +
  • -
  • 1


#213368 Przedłużenie czasu rundy i nie tylko

Napisane przez Gość w 06.02.2011 14:56

Oba problemy na raz :)

http://amxx.pl/topic...-no-round-time/

nie masz celów misji == runda się nie kończy. No chyba że zabijesz wszystkich przeciwników ;)




#209243 Przytrzymanie bytu

Napisane przez DarkGL w 25.01.2011 16:47

1.
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FOLLOW);
set_pev(ent,pev_aiment,index);
ent - id obiektu
index - id gracza
2.zostaje "wyrzucony" przed gracza ?
  • +
  • -
  • 1


#198605 Zapisz i wczytywanie nVault

Napisane przez DarkGL w 22.12.2010 17:53

powinno zadziałać

public Zapisz(id)
{
new name[35]
new AuthID[35]
new vaultkey[64],vaultdata[256]

if(is_user_steam(id))
{
get_user_authid(id,AuthID,34)
format(vaultkey,63,"%s-Fragi",AuthID)
}
else
{
get_user_name(id,name,34)
format(vaultkey,63,"%s-Fragi",name)
}
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",Fragi[id],PlayerRanga[id],PlayerFragi[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Wczytaj(id)
{
new name[35]
new AuthID[35]
new vaultkey[64],vaultdata[256]

if(is_user_steam(id))
{
get_user_authid(id,AuthID,34)
format(vaultkey,63,"%s-Fragi",AuthID)
}
else
{
get_user_name(id,name,34)
format(vaultkey,63,"%s-Fragi",name)
}
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

new Frag[32], PR[32], PF[32]

parse(vaultdata, Frag, 31, PR, 31, PF, 31)

Fragi[id] = str_to_num(Frag)
PlayerRanga[id] = str_to_num(PR)
PlayerFragi[id] = str_to_num(PF)

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#182403 Blokowanie komendy do konca rundy

Napisane przez DarkGL w 23.10.2010 11:35


#include <amxmisc>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Home"



new menu;

new bool:attack = false,bool:voice = false,bool:kill=false;



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 

	

	menu = menu_create("Blokada komend","handle_menu");

	

	menu_additem(menu,"Zablokuj komendę +attack");

	menu_additem(menu,"Zablokuj +voicerecord");

	menu_additem(menu,"Zablokuj kill^n^n\rDla AMXX.PL ^nNapisane przez Rafal 'DarkGL' Wiecek");

	

	menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");

	menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc");

	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej");

	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

	

	register_clcmd("say /menu","menu_func")

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") 

	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 

	register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "voice_listening")

	register_forward(FM_ClientKill, "fw_ClientKill")

}



public PlayerPreThink(id) 

{     

	

	if(!attack || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) 

		return FMRES_IGNORED 

	

	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) 

	

	return FMRES_HANDLED 

} 



public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 

{ 

	

	if(!attack || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) 

		return FMRES_IGNORED 

	

	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        

	

	return FMRES_HANDLED 

}  





public menu_func(id){

	if(!is_user_admin(id)){

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	menu_display(id,menu,0)

	return PLUGIN_HANDLED;

}



public voice_listening(receiver, sender, bool:listen)

{

	if(receiver == sender || !is_user_alive(sender) || get_user_team(sender) != 2)

		return FMRES_IGNORED

	

	if(voice){

		engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, false)

		return FMRES_SUPERCEDE

	}

	return FMRES_IGNORED

}



public fw_ClientKill(id){

	if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2 || !kill){

		return FMRES_IGNORED

	}

	return FMRES_SUPERCEDE

}



public handle_menu(id,menu,item){

	if(item == MENU_EXIT){

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	switch(item){

		case 0:

		{

			attack = true;

		}

		case 1:

		{

			voice = true;

		}

		case 2:

		{

			kill = true;

		}

	}

	return PLUGIN_HANDLED;

}



public Nowa_Runda()

{

	attack = false;

	voice = false;

	kill = false;

}

  • +
  • -
  • 2


#179684 Ruchome menu i dodanie wybranemu graczu broń

Napisane przez Pittero w 13.10.2010 19:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pittero"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
}
public pokaz_menu(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new players[32], plnum, admin_name[32], sid [32];
get_user_name(id,admin_name,31);
get_user_authid(id, sid, 31);
get_players(players, plnum, "bch");
new key[128], info[8], team[16], name[64];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
get_user_name(players[i], name, 63);
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
case 2:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="CT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
log_amx("ADMIN %s <%s> ozywil %s.",admin_name,sid,name);
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[63], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(!is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}

Masz przyklad :P
  • +
  • -
  • 1


#171850 XP MOD

Napisane przez hardbot w 17.09.2010 17:41

Załączony plik  daniosik.sma   4,94 KB  35 Ilość pobrań
  daniosik.amxx
Załączony plik  daniosik.amxx   7,53 KB  11 Ilość pobrań



#159831 Knife_mod przerobienie

Napisane przez camilost w 13.08.2010 21:36

Kolor ustawiasz w Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
Tam gdzie jest 1<<16,R,G,B,A)
R- nasycenie czerwieni
G- nasycenie zieleni
B- nasycenie niebieskości

A- Moc nasycenia, czy jakoś tak ^^ nie wiem jak Ci to wytłumaczyć 255 max (maksymalnie żółto)
  • +
  • -
  • 1


#159467 Knife_mod przerobienie

Napisane przez camilost w 12.08.2010 14:14

Hmm... a gdzie stock do display fade?

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
	write_short( duration );	// Duration of fadeout
	write_short( holdtime );	// Hold time of color
	write_short( fadetype );	// Fade type
	write_byte ( red );		// Red
	write_byte ( green );		// Green
	write_byte ( blue );		// Blue
	write_byte ( alpha );	// Alpha
	message_end();
}

Z COD Moda.
  • +
  • -
  • 2


#133512 ZombieHell

Napisane przez Gość w 09.05.2010 13:35

Na podstawie tego co se7en napisał to tak:

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /noc", "CheckNoc")
register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc")
}

public CheckNoc(id)
{
new fCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level")

client_print(id, print_chat, "[ZombieHell] Jest noc: %i", fCvarNoc)
}