Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ruchome menu i dodanie wybranemu graczu broń


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 13.10.2010 18:52

Witam. Otóż chciałbym dodać do menu taką rzecz, iż wybieram gracza który ma przypisany jakiś tam klawisz (chodzi mi o key, chyba wiecie o co chodzi) i gracz ten otrzymuje ak47 i dgla. Oraz żeby po naciśnięciu klawisza pojawiał się napis na hudzie:
"Gracz %s dostał darmowe ak47 i dgla!" - %s nick gracza którego wybrałem
Oto kod:
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /menu","func")
}

public func(id){
new menu = menu_create("Menu teamu","handle_func");

new name[64];
for(new i = 1;i<33;i++){
if(!is_user_connected(i) || i == id|| get_user_team(i) != get_user_team(id)){
continue;
}
get_user_name(i,name,63)
menu_additem(menu,name);
}
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne");

menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");

menu_display(id,menu,0);
}

public handle_func(id, menu, item){
if(item == menu_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new access2, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access2, data,5, iName, 63, callback)
new cel = find_player("a",iName);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik daniosik edytował ten post 13.10.2010 19:04

  • +
  • -
  • 0

#2 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.10.2010 19:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pittero"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
}
public pokaz_menu(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new players[32], plnum, admin_name[32], sid [32];
get_user_name(id,admin_name,31);
get_user_authid(id, sid, 31);
get_players(players, plnum, "bch");
new key[128], info[8], team[16], name[64];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
get_user_name(players[i], name, 63);
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
case 2:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="CT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
log_amx("ADMIN %s <%s> ozywil %s.",admin_name,sid,name);
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[63], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(!is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}

Masz przyklad :P
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych