Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele i błąd Reliable...Reliable channel overflowed


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 25.04.2011 18:21

Witam. Mam plugin który podmienia modele.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Modele"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}

public runda(id)
{
console_cmd (id, "cl_minmodels 0")

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
{
cs_set_user_model(id, "wiezien_k")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip_k")
}
}
else
{
cs_set_user_model(id, "wiezien_k")
}
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
cs_set_user_model(id, "straznik_k")
}
}


i przy większej liczbie osób na serwerze wywala 3/4 ludzi z powodem : "Reliable channel overflowed"

Proszę o pomoc!
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.04.2011 19:25

zamiast cs_set_user_model użyj np funkcji z fakemety (set_pev(ent, pev_model, "models/sciezka_do/modelu.mdl");)
  • +
  • -
  • 1

#3 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 26.04.2011 07:58

Mam taki kod
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Modele_jb"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"


new model_tt[] = "wiezien_k"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}

public runda(id)
{
console_cmd (id, "cl_minmodels 0")

if(is_user_connected(id))
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
fm_set_user_model_ent(id)
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
cs_set_user_model(id, "gign")
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


public plugin_precache(){
precache_model("models/player/wiezien_k/wiezien_k.mdl")
}

stock fm_set_user_model_ent(id)
{
static model[100], ent

formatex(model, sizeof model - 1, "models/player/%s/%s.mdl", model_tt, model_tt)

ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "player_model", id)

if (!ent)
{
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(ent, pev_classname, "player_model")
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, model)
set_pev(ent, pev_aiment, id)
set_pev(ent, pev_owner, id)
}
else
{
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, model)
}
}

stock fm_find_ent_by_owner(entity, const classname[], owner)
{
while ((entity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, entity, "classname", classname)) && pev(entity, pev_owner) != owner) {}

return entity;
}


I niby wszystko działa, ale jest jeden model na drugim, czyli widać podstawowy i ten który ja chce żeby był oraz nie widać jaką gracz ma broń.

Użytkownik daniosik edytował ten post 26.04.2011 08:09

  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 26.04.2011 08:26

Spróbuj tego.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Modele_jb"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}

public runda(id)
{
client_cmd(id, "cl_minmodels 0");

if(is_user_connected(id))
{
if (get_user_team(id) == 1)
set_pev(id, pev_model, "models/player/wiezien_k/wiezien_k.mdl");
else if(get_user_team(id) == 2)
set_pev(id, pev_model, "models/player/gign/gign.mdl");
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
precache_generic("models/player/wiezien_k/wiezien_k.mdl");

  • +
  • -
  • 0

#5 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 26.04.2011 09:14

Robiłem tak i model się nie zmieniał.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych