Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

daniosik - zdjęcie

daniosik

Rejestracja: 09.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.01.2014 08:42
-----

#356783 Jak dać graczowi broń, hp za zabojstwo i kase dodatkowa?

Napisane przez daniosik w 01.02.2012 23:02

Nie wiem czy ci o to chodziło, ale łap:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "Death", "a")
}
public Death( )
{
new att = read_data( 1 )
give_item(att, "weapon_deagle") // Jesli gracz zabije to dostanie bron
cs_set_user_money(att, cs_get_user_money(att)+500, 1) // Daje graczowi kase
set_user_health(att, get_user_health(att)+20) // Daje graczowi hp
}

  • +
  • -
  • 1


#230722 Edycja HSOnly

Napisane przez daniosik w 27.03.2011 18:56

Zobacz to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]
new g_fwid


public plugin_init() {
register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
register_dictionary("hs_only.txt")

register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

set_task(1.0, "switchCmd", 0, _, _, "a")
set_task(10.0, "display_status", 0, _, _, "b")
register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd")

display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}

public fullupdateCmd() {
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
new players[MAX_PLAYERS], num
get_players(players, num, "a")
for (new i; i < num; ++i)
g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
if (g_RestartAttempt[id]) {
g_RestartAttempt[id] = false
return
}
event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[2]
read_argv(1, arg, 1)


g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
g_hs_mode = true

return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED

static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED

if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED

if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}

display_status(id=0)
{
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.4, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}

  • +
  • -
  • 1


#230708 Edycja miscstats

Napisane przez daniosik w 27.03.2011 18:27

Zobacz to:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#228232 Pytanie o menu, model i niewidzialnosc

Napisane przez daniosik w 21.03.2011 16:26

2. Zobacz to:

{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
switch(random_num(1, 7))
{
case 1:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
case 2:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa2.mdl" );
}
case 3:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa3.mdl" );
}
case 4:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa4.mdl" );
}
case 5:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa5.mdl" );
}
case 6:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa6.mdl" );
}
case 7:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa7.mdl" );
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#198650 Pomoc nvault

Napisane przez daniosik w 22.12.2010 19:56

Sprawdź to:
public ZapiszExp(id)
{
new name[35]
get_user_name(id,name,34) // zapis na nick

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Tutaj_wpisz_swoja_nazwe_nVault",name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",Poziom[id],Doswiadczenie[id],KlasaGracza[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* ---------------------------------------------------------------------------------- */
public WczytajExp(id)
{
new name[35]
get_user_name(id,name,34) // zapis na nick

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Tutaj_wpisz_swoja_nazwe_nVault",name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",Poziom[id],Doswiadczenie[id],KlasaGracza[id])
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

new Lvl[32], Exp[32], Punkty2[32]

parse(vaultdata, Lvl, 31, Exp, 31, Class, 31)

Poziom[id] = str_to_num(Lvl)
Doswiadczenie[id] = str_to_num(Exp)
KlasaGracza[id] = str_to_num(Class)

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2


#198573 Klasy

Napisane przez daniosik w 22.12.2010 16:49

Przepraszam, że tak długo, ale miałem problemy z kompem.
Sprawdźcie to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"

new const Klasy[4][] =
{
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}

new KlasaGracza[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "doklas", 1)

}


public Wybierz_Klase(id)
{
new menu = menu_create("Kim chcesz grac?", "Klasa_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}

public Klasa_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public doklas(id, item)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}

public PokazInformacje(id)
{

set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %s", Klasy[KlasaGracza[id]])

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_connect(id)
{
PokazInformacje(id)
}

public client_disconnect(id)
{
KlasaGracza[id] = 0
}

  • +
  • -
  • 1


#198472 Headshot only na określony czas

Napisane przez daniosik w 22.12.2010 14:23

Zobacz to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Kiedy tryb HS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(600.0, "licz", _, _, _, "b")
}

public licz(id)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.4, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "UWAGA! ONLY HS ON!")
server_cmd("amx_hs_mode 1")
set_task(300.0, "ile", _, _, _, "b")
}

public ile(id)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.4, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "UWAGA! ONLY HS OFF!")
server_cmd("amx_hs_mode 0")
}

  • +
  • -
  • 1


#197423 Klasy

Napisane przez daniosik w 18.12.2010 19:47

Sorry, ale zapomniałem czegoś zmienić teraz powinno być git:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"

new const Klasa[4][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}

new KlasaGracza[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
register_event("ResetHUD", "doklas", "be")

}


public Wybierz_Klase(id)
{
new menu = menu_create("Kim chcesz grac?", "Klasa_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}

public Klasa_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public doklas(id, item)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "CSW_M4A1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "CSW_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}

public PokazInformacje(id)
{

set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %i", Klasa[KlasaGracza[id]])

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jeśli chodzi o dodanie kolejnej klasy musisz zrobić tak:
new const Klasa[5][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy",
"Twoja klasa",
}


I w public Wybierz_Klase(id) dodajemy
menu_additem(menu, "\wTwoja klasa", "4", 0)


Oraz tak jak ty napisałeś wcześniej.
  • +
  • -
  • 1


#197207 Klasy

Napisane przez daniosik w 18.12.2010 08:50

Zobacz to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"

new const Klasa[4][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}

new KlasaGracza[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
register_event("ResetHUD", "doklas", "be")

}


public MyMenu(id)
{
new menu = menu_create("Tytul", "MyMenu_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}

public MyMenu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public doklas(id, item)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "CSW_M4A1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "CSW_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}

public PokazInformacje(id)
{

set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %i", Klasa[KlasaGracza[id]])

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#192355 jak zrobić menu? [cod]

Napisane przez daniosik w 28.11.2010 14:15

Zobacz to:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "daniosik"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "Menu")
}

public Menu(id)
{
new menu = menu_create("Menu", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Przejdz do /klasa", "1", 0)
menu_additem(menu, "Przejdz do /klasy", "2", 0)
menu_additem(menu, "Przejdz do /item", "3", 0)
menu_additem(menu, "Przejdz do /wyrzuc", "4", 0)
menu_additem(menu, "Przejdz do /sklep", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64]
new iaccess, callback
menu_item_getinfo(menu, item, iaccess, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
new name[33]
get_user_name(id, name, 32)
switch(key)
{
case 1:
{
client_cmd (id, "say /klasa")
server_cmd("wait")
}
case 2:
{
client_cmd (id, "say /klasy")
server_cmd("wait")
}
case 3:
{
client_cmd (id, "say /item")
server_cmd("wait")
}
case 4:
{
client_cmd (id, "say /wyrzuc")
server_cmd("wait")
}
case 5:
{
client_cmd (id, "say /sklep")
server_cmd("wait")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#188291 Przeróbka Vipa (dodanie 3 broni)

Napisane przez daniosik w 13.11.2010 17:46

Poprawione.
Graczowi z flagą pokazuje się menu.

Nie patrz na ten 1 Warning, gdyż nie powoduje problemu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#187896 Przeróbka Vipa (dodanie 3 broni)

Napisane przez daniosik w 12.11.2010 19:49

Nie testowane

EDIT: POPRAWIONE

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#187170 COD MOD mała widzialność

Napisane przez daniosik w 10.11.2010 17:37

Spróbuj dodać przy klasie w public Odrodzenie(id)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50)

Pan up wyprzedził :<
  • +
  • -
  • 1


#186493 Lekka modyfikacja

Napisane przez daniosik w 07.11.2010 18:35

Zobacz to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Wymuszanie interpu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "StreaM*"

/* Co ile sekund ma wymuszac linijka 11 */
public plugin_init() {
register_plugin("Wymuszanie interpu", "1.0", "StreaM*")
set_task(5.0, "interp", _, _, _, "b")
}
/* Wartosc interpu mozesz zmienic w 12 linijce */
public interp()
{
client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
}

public client_putinserver(id){

set_task(7.0, "hud", _, _, _, "a", 1)
}

public hud(id){
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "%s twoj interp wynosi 0.01", name) // wpisz sobie co chcesz
}

  • +
  • -
  • 1


#185413 Pluingi na BF2+FFA

Napisane przez daniosik w 03.11.2010 14:58

Łap

Załączone pliki

  • Załączony plik  admin.zip   4,02 KB  63 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1