Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie komendy do konca rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 18.10.2010 14:17

Witam. Pragnę by ktoś mi napisał przykład pluginu, w którym po wpisaniu komendy /menu wyskakuje menu i w nim znajduje się:
1. Zablokuj komendę +attack
2. Zablokuj +voicerecord
3. Zablokuj kill

Funkcja ta trwała by do końca rundy i była by blokowana u wszystkich graczy.
  • +
  • -
  • 0

#2 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2010 19:09

Nie da sie komendy +voicerecord zablokowac.
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.10.2010 19:10

da..
te menu ma być dla admina ? czy jak więcej info prosze
  • +
  • -
  • 0

#4 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 21.10.2010 19:11

Tak menu ma być dla admina. Jeśli mógłbyś chciałbym, że to blokowanie dotyczyło się drużyny CT.

// Chodzi mi o to, że jak kliknę np. 1 w tym menu to blokuje daną komendę u wszystkich graczy w CT.

Użytkownik daniosik edytował ten post 21.10.2010 19:54

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.10.2010 11:21

blokuje graczom z ct czy wszystkim graczom bo najpierw piszesz jedno potem drugie
  • +
  • -
  • 0

#6 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 23.10.2010 11:25

Przepraszam Cię za to. Blokowanie ma działać na drużynę z CT.
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.10.2010 11:35


#include <amxmisc>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Home"



new menu;

new bool:attack = false,bool:voice = false,bool:kill=false;



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 

	

	menu = menu_create("Blokada komend","handle_menu");

	

	menu_additem(menu,"Zablokuj komendę +attack");

	menu_additem(menu,"Zablokuj +voicerecord");

	menu_additem(menu,"Zablokuj kill^n^n\rDla AMXX.PL ^nNapisane przez Rafal 'DarkGL' Wiecek");

	

	menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");

	menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc");

	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej");

	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

	

	register_clcmd("say /menu","menu_func")

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") 

	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 

	register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "voice_listening")

	register_forward(FM_ClientKill, "fw_ClientKill")

}



public PlayerPreThink(id) 

{     

	

	if(!attack || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) 

		return FMRES_IGNORED 

	

	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) 

	

	return FMRES_HANDLED 

} 



public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 

{ 

	

	if(!attack || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) 

		return FMRES_IGNORED 

	

	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        

	

	return FMRES_HANDLED 

}  





public menu_func(id){

	if(!is_user_admin(id)){

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	menu_display(id,menu,0)

	return PLUGIN_HANDLED;

}



public voice_listening(receiver, sender, bool:listen)

{

	if(receiver == sender || !is_user_alive(sender) || get_user_team(sender) != 2)

		return FMRES_IGNORED

	

	if(voice){

		engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, false)

		return FMRES_SUPERCEDE

	}

	return FMRES_IGNORED

}



public fw_ClientKill(id){

	if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2 || !kill){

		return FMRES_IGNORED

	}

	return FMRES_SUPERCEDE

}



public handle_menu(id,menu,item){

	if(item == MENU_EXIT){

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	switch(item){

		case 0:

		{

			attack = true;

		}

		case 1:

		{

			voice = true;

		}

		case 2:

		{

			kill = true;

		}

	}

	return PLUGIN_HANDLED;

}



public Nowa_Runda()

{

	attack = false;

	voice = false;

	kill = false;

}

  • +
  • -
  • 2

#8 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 23.10.2010 17:00

Dzięki. Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych