Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pobieranie czasu rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 06.02.2012 18:06

Cześć! Chciałbym, aby ktoś mi podał funkcję, która będzie sprawdzać czy czas rundy wynosi 0:00 (lub dowolnie inny czas), jeśli tak to ma coś tam wykonać.

Pozdro

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 07.02.2012 00:11

proszę gdy czas osiągnie wartość 00:00 wtedy powinno na say wypisać Czas Rundy == 00:00

#include <amxmodx>
#include <engine>
new GetTime;
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundTime==00:00", "1", "[H]ARDBO[T]")
GetTime = get_cvar_pointer("mp_roundtime");
}
public client_PreThink()
{
if(get_pcvar_num(GetTime) == 0)
{
client_print(0, print_chat, "Czas Rundy == 00:00");
return false;
}
return true;
}


#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.02.2012 00:29

nie ma to jak 100x na sekunde sprawdzać czy aby czasem nie wybila juz nasza sekunda xD
pozatym mp_roundtime przechowuje chyba czas trwania rundy a nie czas do konca
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 07.02.2012 09:22

Niestety hard, ale nie działa. :(
  • +
  • -
  • 0

#5 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.02.2012 12:23

by R3X

Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki


register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "b");

public eventRoundTime(id){

}


Wysyłane jest osobno do każdego raz (a nie co sekundę) i nie masz pewności, że to początek rundy.

Musisz użyć set_task(1.0, ...) z flagą "b", na początku zapisywać w zmiennej globalnej czas, coś takiego (nie testowałem)


#define TASKID 146

new gRoundStart;

public plugin_init(){
register_logevent("eventStartRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("eventEndRound", 2, "1=Round_End");
}
public eventStartRound(){
gRoundStart = get_systime();
set_task(1.0, "eventTimerTick", TASKID, _, _, "b")
}
public eventEndRound(){
if(task_exists( TASKID ))
remove_task(TASKID );
}

public eventTimerTick(){
new iRoundTime = get_systime() - gRoundStart;
//iRoundTime - tyle sekund minęło od początku rundy
}


by diablix


#include <amxmodx>

#define VERSION "0.1"

public plugin_init(){
register_plugin("Czas Rundy", VERSION, "diablix");
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "bc");
}

public eventRoundTime(){
new iTimer = read_data(1), iNum;
new iPlayers[32];
new Float:flCvarTime = (get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0);

set_hudmessage(100, 72, 12, 0.01, 0.16, 0, 0.1, 0.1, 0.1, 0.1, 3);
get_players(iPlayers, iNum);

for(new i = 0 ; i < iNum ; i ++)
ShowSyncHudMsg(i, CreateHudSyncObj(), "Czas do końca rundy: %d", floatround(flCvarTime - iTimer));
}

Użytkownik FetaGreen edytował ten post 07.02.2012 12:24

  • +
  • -
  • 1

#6 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 07.02.2012 18:20

Dziękuje FetaGreen za pomoc. Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.02.2012 22:16

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych