Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przytrzymanie bytu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 22.01.2011 17:19

Witam. Otóż potrzebuje dwie funkcje:
1. Jeśli gracz dotknie byt (stworzony przez plugin) zostanie do niego "przyczepiony" i może z nim chodzić.
2. Jeśli gracz ma przy sobie byt i użyje E (+use) byt ten zostaje "odczepiony" i leci przed graczem np. 255 unitow.

Z góry dzięki.

Użytkownik daniosik edytował ten post 23.01.2011 18:12

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2011 16:47

1.
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FOLLOW);
set_pev(ent,pev_aiment,index);
ent - id obiektu
index - id gracza
2.zostaje "wyrzucony" przed gracza ?
  • +
  • -
  • 1

#3 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 25.01.2011 21:20

Chodzi mi o to gracz biegnie z tym bytem klika "E" i byt ten zostaje rzucony przez gracza w kierunku którym celował. (chodzi mi oto, żeby się nie teleportował)

To co mi dałeś nie działa jak chciałem, gdyż jeśli dotknę tego bytu to znika podemna i nie mogę się ruszać.

Funkcja wygląda tak:

public ForwardPlayer( iPlayer, iByt )
{
set_pev( iByt, pev_iuser2, get_user_team( iPlayer ) );


new Float:flVelocity[ 3 ];
velocity_by_aim( iPlayer, 500, flVelocity );

set_pev( iByt, pev_velocity, flVelocity );

new szName[ 32 ];
get_user_name( iPlayer, szName, charsmax( szName ) );

set_pev( iByt, pev_target, szName );

set_pev( iByt , pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( iByt, pev_aiment, iPlayer );
}


A w plugin_init dałem tak:

register_touch( "player", Byt, "ForwardPlayer" );

Użytkownik daniosik edytował ten post 25.01.2011 21:38

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2011 11:47

po ustawieniu movetype_follow sprobój zmienić origin a dokładniej pozycje w osi z

new Float:fOrigin[3];
pev(iByt, pev_origin, fOrigin);
fOrigin[2] += 100.0;
engfunc(EngFunc_SetOrigin, iByt,fOrigin);

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych