Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Knife_mod przerobienie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 12.08.2010 11:57

Witam. Mam taki problem.

Pragnę dodać oślepienie do noża nr.5 za pomocą tego.
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}


Lecz po kompilacji wyskakuje mi takie coś : Error: Undefined symbol "Display_Fade" on line 280


Oto cały kod
[warn="Abes Mapper"]Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.[/warn]

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 13.08.2010 22:48

  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 12.08.2010 14:14

Hmm... a gdzie stock do display fade?

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
	write_short( duration );	// Duration of fadeout
	write_short( holdtime );	// Hold time of color
	write_short( fadetype );	// Fade type
	write_byte ( red );		// Red
	write_byte ( green );		// Green
	write_byte ( blue );		// Blue
	write_byte ( alpha );	// Alpha
	message_end();
}

Z COD Moda.
  • +
  • -
  • 2

#3 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 12.08.2010 17:22

Dzięki już nie wyskakuje ten Error, lecz może wiesz jak to zrobić by przeciwnika po uderzeniu ekran stawał się pomarańczowy lub innego koloru (coś takiego jak flesh), masz + za to co już mi dałeś.

13 sierpień 2010 - 13:00:
Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 13.08.2010 21:36

Kolor ustawiasz w Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
Tam gdzie jest 1<<16,R,G,B,A)
R- nasycenie czerwieni
G- nasycenie zieleni
B- nasycenie niebieskości

A- Moc nasycenia, czy jakoś tak ^^ nie wiem jak Ci to wytłumaczyć 255 max (maksymalnie żółto)
  • +
  • -
  • 1

#5 daniosik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 14.08.2010 08:40

Dobra poradziłem sobie z tym. Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych