
Bardzo prosiłbym od Was czy mógłby mi ktoś podać jak zrobić pewnej klasie zmniejszyc niewidzialność np partyzant. A innej klasie dać kameleona.
Mógłby ktoś napisać mi gdzię to wkleić? Pod czym i co? Z góry dzięki na pewno się odwdzięczę
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.06.2010 08:06
Napisano 27.06.2010 08:41
Użytkownik slowly edytował ten post 27.06.2010 08:18
Napisano 27.06.2010 08:46
Użytkownik PuchateQ edytował ten post 27.06.2010 08:49
Napisano 27.06.2010 09:31
za pomoc leci + zara sprawdze jak mapa sie zmieni
Edit.
Tak działadzięki
A gdzie zmniejszyć exp za killa i pake?
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 27.06.2010 09:35
Napisano 27.06.2010 09:35
Użytkownik slowly edytował ten post 27.06.2010 09:35
Napisano 27.06.2010 09:51
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button[idattacker] & IN_ATTACK)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button[idattacker] & IN_ATTACK)
damage = float(health);
}
Napisano 27.06.2010 09:52
Napisano 27.06.2010 09:58
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 27.06.2010 09:59
Napisano 27.06.2010 10:06
Napisano 27.06.2010 10:09
dzięki, tak myslalem ale chcialem sie upewnicto pierwsze torrent
Napisano 27.06.2010 10:32
Napisano 27.06.2010 10:44
Napisano 27.06.2010 20:33
case Szpieg:
(
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
)
Napisano 27.06.2010 21:38
Napisano 27.06.2010 21:51
Napisano 28.06.2010 20:25
public UsunPrzedmiot(id)robisz petle warunkowa
public UsunPrzedmiot(id) { informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0; if(is_user_alive(id)) set_user_footsteps(id, 0); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ZmienUbranie(id, 1); if(klasa_gracza[id] == Szpieg) ZmienUbranie(id, 0); }
public UsunPrzedmiot(id) { informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0; if(is_user_alive(id)) set_user_footsteps(id, 0); if(klasa_gracza[id] == Nocny || klasa_gracza[id] == Szpieg) set_user_footsteps(id, 1); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); if(klasa_gracza[id] == Medyk) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100); ZmienUbranie(id, 1); if(klasa_gracza[id] == Szpieg) ZmienUbranie(id, 0); }
Napisano 29.06.2010 14:29
Napisano 30.06.2010 13:02
if (player_b_ghost[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_ghost[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, aby przenikac przez sciany przez")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," sekund<br>")
}
Napisano 01.07.2010 21:50
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych