Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoD - Moce, itemy itp...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.07.2010 14:04

Witam!


Mam Kilka Pytań co do CoD.

Ostatnio Coraz więcej wolnego czasu poświęcam jemu by zrobić swój Doskonały CoD *doskonały dla mnie*

Chciał bym wiedzieć jak mogę zrobić 501 lvl (wgrałem już Tabele z Xp oraz zwiększyłem Max Lvl Skilla) Ponieważ Wgrałem coś mi nie wychodzi, to znaczy max lvl i tak można mieć 201.

Kolejna sprawa.

Jak zrobić Podstawową moc dla Mojej klasy by mogła podskoczyć w powietrzu X razy oraz posiadała BHopa.

Kolejna...

Zrobiłem klasę która posiada Tylko Nóż ale jak zdobędzie Item, powiedzmy AWP Sniper, to może strzelać z AWP (wiem że to jest jakiś else if[CHYBA])
Jak zrobić by się nie dało korzystać z innej broni?
Kolejne Pytanie.

Chciałem zrobić Item że podczas używania noża gracz jest nie widzialny ale zapomniałem jaką zastosować funkcje próbowałem:

get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
ale coś nie działa...

Wiem że trochę dużo pytań ale po co robić 50 tematów o każde pytanie skoro można Zrobić jedno :)


Pozdrawiam

Użytkownik AmD edytował ten post 08.07.2010 14:06

  • +
  • -
  • 0

#2 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 08.07.2010 14:26

1. Skoki x razy

case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
			ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}

sprobuje zmienic
ilosc_skokow_gracza[id]++;
na np

ilosc_skokow_gracza[id] += 3;

2. Tylko noz
ja robilem tak
case Postac:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
		}

3. Item z niewidzialnoscia
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == np. 30 && weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, np. 100)
Wstaw to po rozdaniu broni dalej sa przedmioty to w 1 ciagu przedmiotow bo 2 drugi jest odpowiedzialny za dmg

co do lvl nie pomoge xD bo nie wiem jeszcze sam

Użytkownik CeLeS edytował ten post 08.07.2010 14:38

  • +
  • -
  • 2

#3 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.07.2010 14:44

też tak zrobiłem co do Postaci z nożem...

ale testując czy działa znalazłem item AWP Sniper i Normalnie z AWP Chodziłem...


Skakanie nie działa... U mnie jest jakoś tak że tylko Posiadam w Case Rambo Give_item famas i nic więcej...

a co do reszty zaraz testuje :)

Użytkownik AmD edytował ten post 08.07.2010 14:47

  • +
  • -
  • 0

#4 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 08.07.2010 14:49

aaa zle przeczytalem xD bo nie zerknolem ze chodzi Ci zeby nic nie dostawal...
chyba warunkami bys musial dawac w wybranych przedmiotach
klasa_gracza rozna inna od tej z kosa ;)

Użytkownik CeLeS edytował ten post 08.07.2010 14:49

  • +
  • -
  • 0

#5 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.07.2010 19:49

mi chodzi o to by zrobić warunek dla Klasy by sprawdzał co nową rundę funkcję strip_user_weapons(id);

ale nie wiem gdzie to wpisać :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.07.2010 19:49

Jeśli chcesz miec 501 leveli to:
1. szukasz

new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,61740,64715,67760,70875,
74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,138915,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,
264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035,364140,371315,378560,385875,393260,400715,408240,415835,423500,431235,439040,446915,454860,462875,470960,479115,487340,495635,504000,512435,520940,529515,538160,546875,555660,564515,573440,
582435,591500,600635,609840,619115,628460,637875,647360,656915,666540,676235,686000,695835,705740,715715,725760,735875,746060,756315,766640,777035,787500,798035,808640,819315,830060,840875,851760,862715,873740,884835,896000,907235,918540,929915,941360,952875,964460,976115,987840,999635,1011500,1023435,1035440,
1047515,1059660,1071875,1084160,1096515,1108940,1121435,1134000,1146635,1159340,1172115,1184960,1197875,1210860,1223915,1237040,1250235,1263500,1276835,1290240,1303715,1317260,1330875,1344560,1358315,1372140,1386035,1400000};

zamieniasz na:

new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,7,28,63,112,175,252,343,448,567,700,847,1008,1183,1372,1575,1792,2023,2268,2527,
2800,3087,3388,3703,4032,4375,4732,5103,5488,5887,6300,6727,7168,7623,8092,8575,9072,9583,10108,10647,
11200,11767,12348,12943,13552,14175,14812,15463,16128,16807,17500,18207,18928,19663,20412,21175,21952,22743,23548,24367,
25200,26047,26908,27783,28672,29575,30492,31423,32368,33327,34300,35287,36288,37303,38332,39375,40432,41503,42588,43687,
44800,45927,47068,48223,49392,50575,51772,52983,54208,55447,56700,57967,59248,60543,61852,63175,64512,65863,67228,68607,
70000,71407,72828,74263,75712,77175,78652,80143,81648,83167,84700,86247,87808,89383,90972,92575,94192,95823,97468,99127,
100800,102487,104188,105903,107632,109375,111132,112903,114688,116487,118300,120127,121968,123823,125692,127575,129472,131383,133308,135247,
137200,139167,141148,143143,145152,147175,149212,151263,153328,155407,157500,159607,161728,163863,166012,168175,170352,172543,174748,176967,
179200,181447,183708,185983,188272,190575,192892,195223,197568,199927,202300,204687,207088,209503,211932,214375,216832,219303,221788,224287,
226800,229327,231868,234423,236992,239575,242172,244783,247408,250047,252700,255367,258048,260743,263452,266175,268912,271663,274428,277207,
280000,282807,285628,288463,291312,294175,297052,299943,302848,305767,308700,311647,314608,317583,320572,323575,326592,329623,332668,335727,
338800,341887,344988,348103,351232,354375,357532,360703,363888,367087,370300,373527,376768,380023,383292,386575,389872,393183,396508,399847,
403200,406567,409948,413343,416752,420175,423612,427063,430528,434007,437500,441007,444528,448063,451612,455175,458752,462343,465948,469567,
473200,476847,480508,484183,487872,491575,495292,499023,502768,506527,510300,514087,517888,521703,525532,529375,533232,537103,540988,544887,
548800,552727,556668,560623,564592,568575,572572,576583,580608,584647,588700,592767,596848,600943,605052,609175,613312,617463,621628,625807,
630000,634207,638428,642663,646912,651175,655452,659743,664048,668367,672700,677047,681408,685783,690172,694575,698992,703423,707868,712327,
716800,721287,725788,730303,734832,739375,743932,748503,753088,757687,762300,766927,771568,776223,780892,785575,790272,794983,799708,804447,
809200,813967,818748,823543,828352,833175,838012,842863,847728,852607,857500,862407,867328,872263,877212,882175,887152,892143,897148,902167,
907200,912247,917308,922383,927472,932575,937692,942823,947968,953127,958300,963487,968688,973903,979132,984375,989632,994903,1000188,1005487,
1010800,1016127,1021468,1026823,1032192,1037575,1042972,1048383,1053808,1059247,1064700,1070167,1075648,1081143,1086652,1092175,1097712,1103263,1108828,1114407,
1120000,1125607,1131228,1136863,1142512,1148175,1153852,1159543,1165248,1170967,1176700,1182447,1188208,1193983,1199772,1205575,1211392,1217223,1223068,1228927,
1234800,1240687,1246588,1252503,1258432,1264375,1270332,1276303,1282288,1288287,1294300,1300327,1306368,1312423,1318492,1324575,1330672,1336783,1342908,1349047,
1355200,1361367,1367548,1373743,1379952,1386175,1392412,1398663,1404928,1411207,1417500,1423807,1430128,1436463,1442812,1449175,1455552,1461943,1468348,1474767,
1481200,1487647,1494108,1500583,1507072,1513575,1520092,1526623,1533168,1539727,1546300,1552887,1559488,1566103,1572732,1579375,1586032,1592703,1599388,1606087,
1612800,1619527,1626268,1633023,1639792,1646575,1653372,1660183,1667008,1673847,1680700,1687567,1694448,1701343,1708252,1715175,1722112,1729063,1736028,1743007,
1750000};

2. szukasz:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
}

punkty_gracza[id]--;

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zamieniasz na:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<250)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<250)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<250)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<250)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
}

punkty_gracza[id]--;

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

3. szukasz :

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}

Zamieniasz na:

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 501)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}


  • +
  • -
  • 2

#7 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.07.2010 20:39

o dzięki tego ostatniego mi brakowało :) a co z resztą :)
  • +
  • -
  • 0

#8 nICe hS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 09.07.2010 22:17

CO DO SKOKow
Szukasz tego
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
        {
                if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
                {
                        ilosc_skokow_gracza[id]--;
                        new Float:velocity[3];
                        entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
                        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
                        entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
                }
                else if(flags & FL_ONGROUND)
                {       
                        ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
                        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
                                ilosc_skokow_gracza[id]++;
                        if(klasa_gracza[id] == Rambo)
                                ilosc_skokow_gracza[id]++;
                }
        }

zamieniasz na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Nazwaklasy)
        {
                if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
                {
                        ilosc_skokow_gracza[id]--;
                        new Float:velocity[3];
                        entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
                        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
                        entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
                }
                else if(flags & FL_ONGROUND)
                {       
                        ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
                        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
                                ilosc_skokow_gracza[id]++;
                        if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Nazwaklasy)
                                ilosc_skokow_gracza[id]++;
                }
        }

  • +
  • -
  • 0

#9 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.07.2010 16:19

Powiedziałem X Skoków a nie tyle co rambo czyli 2 :)

w Moim przypadku jest to 6 skoków :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych